• © Copyright Dracy

    Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hey ik ga ff een andere personage maken, moet je zodrekt maar lezen wie en hoe enwat het is xD]

    [prima, zie je zo ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik ben er ook nog, dus al je verveeld, Kyle is bij fietsenhok. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik lig eruit denk ik]


    26 - 02 - '16

    [Why? Je kan gewoon erin springen hoowr. ;) ow en Magicowl is brb hys terug in 20 minuten]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Okee, waar zijn we? Ik heb maar heel even tijd]


    Happy Birthday my Potter!

    [hoe dan? kan jij misschien helpen?]


    26 - 02 - '16

    [Even kijken, de bel is gegaan dat betekend school is uit, maar je mag tot minstens 6 uur bij school blijven, het is nu iets na 5en, iedereens is buiten.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik wacht anders wel ff tot de volgende schooldag]


    26 - 02 - '16

    Glucio schreef:
    [Okee, waar zijn we? Ik heb maar heel even tijd]

    [we zijn na Glee-club, alleen Donna en Michael zijn nog in het lokaal, de rest is weg]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [okee, dus iedereen is klaar mijn zijn of haar audities?]


    Happy Birthday my Potter!

    [volgens mij wel, ja]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Katherina

    Ik klap mijn laptop open en upload de filmpjes van de audities naar mijn computer. Het talent is erg groot op deze school, maar zo ook de haat. Ik heb eigenlijk de hele tijd de groep stil gaande geslagen. Er is duidelijk een verschil tussen de bovenste en de onderste van de ladder. Ik hoop maar dat de glee club dit gaat veranderen.


    Happy Birthday my Potter!

    Kyle.

    Ik rijd weg ik heb nu echt geen zin meer om hier te blijven...
    ____________________________________________________________________________

    [Oke mensen, het is een beetje verwarrend allemaal. Zullen we wnaders maar naar de volgende dag gaan? Dat is makkelijker en overzichtelijker...]
    [oe en Magicowl os een film kijken en is lang weg. ;)]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 14:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik vind het best. Ik moet alleen zo weer weg. Moet kerst vieren :P Maar aangezien er nog geen knappe andere leraren rond lopen is het voor mij nog een beetje saai xD]


    Happy Birthday my Potter!