• © Copyright Dracy

    Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    'Doe rustig!' zegt Donna. 'Die jongen is wel je beste vriend. Dat is moeilijk voor hem. Heb begrip.' 'Dat jij het woord BEGRIP ooit nog uit je strot zou kunnen krijgen.' zeg ik kwaad. Donna lacht hatelijk naar me. 'Ga je mee naar mijn huis?' vraagt ze. Ik knik van ja.
    Als we de school uit lopen komen we Aiden tegen. Donna loopt naar Aiden toe en begint tegen hem te praten.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 13:24 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [faal xD wij zijn al binnen hoe gaan we dat doen?]

    LillyIk trok mijn oortjes uit mijn oren. Ze hadden toch ook een auditorium dacht ik bij mezelf. Ik sprong blij op. Ja die hadden we op school. Ik rende als het ware naar het Gleelokaal waar het druk was. Griste een keybord en wat kabels met een standaart uti de kast en liep naar de auditorium om te oefenen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Gewoon door gaan ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [okay]

    Melding.

    ~Rooster volgende les dag.~
    Eerste bel.
    1- Engels. 09:25-10:25 u
    2- Math. 10:25-11:25 u
    Tweede bel. Pauze van 11:25 t/m 11:35.
    3- Biologie. 11:35-12:35 u
    4- (vanaf hier mag je verzinnen welk vak. 12:35-13:35 u
    Derde Bel. Pauze 13:35 t/m 14:50 u
    5- (Weer zelf les verzinnen.) 14:50-15:30. (Ja een halve les Alstijd het 5e uur.)
    6- Glee-club. 15:30- 16:... u ~
    Laatste bel: uit.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 13:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    ineens kwam Donna voor me staan en begon tegen me te praten, ''Wat? ga jij mij nu ook nog zeggen hoe dom het is en hoe vies het is'' zeg ik arrogant.

    Donna
    Ik begin te lachen. 'Nee jôh, je bent zijn beste vriend, dus ook de mijne. Daarbij kan je het ook wel een beetje zien.' zeg ik. 'Kijk, Michael is boos omdat je het hem niet echt vertelde meer mededeelde. Het is wel wat om tussen neus en lippen door te horen dat je beste vriend gay is. Ga gewoon met hem praten.' Sluit ik mijn zinnen af


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ehm ik kwam ff binnengestormd nu ben ik weer weg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden

    ''Oh ja BTW ik ben het niet, je lied me niet uitpraten'' schreeuw naar Michael

    Kyle.

    Ik loop naar buiten naar de fietsen, voordat ik er bijna ben struikel ik over mijn eigen benen. Hopelijk heeft niemand het gezien, ik sta snel op en loop naar mijn fiets... Ik haal hem van het slot, maar twijfel toch even...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    ''Zo goed?, hij wil mij toch niet spreken'' zeg ik zacht.

    Lilly
    Toen ik alles klaar gezet had bedacht ik me wat. Zo'n krukje. Shit. Snel rende ik weer terug. IN het lokaal waren ze naar elkaar aan het schreeuwen. Snel liep ik langs MIcheal naar de kast en vond wat ik nodig had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    'Aiden, doe niet zo eigenwijs. Praat even met hem. Al is het een misverstand. Hij is geschokken, oké?' zeg ik terwijl ik mijn hand op zijn schouder leg. 'Het is dan allemaal weer goed.' zeg ik en ik omhels hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [omg jullie zijn echt in de ruzie.xDxD] sorry melig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan