• © Copyright Dracy

    Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [hahah of course!!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [lilly is al 2x langs en in het lokaal geweest. ze staaat nu in de kast en strask komt ze uit de kastxDxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hahaha Droog. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [litle bit melig. Toenet liep lilly langs micheal merkt ie niet. dadelijk komt ze er weer langs]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden


    ''Dankje'' zeg ik zacht tegen Donna. Ik zal praten. En ik lach naar haar en dan loop ik met tegen zin naar Michael

    Lilly
    Waar zou die ruzie over gaan Was Aiden homo? OF net als ik Bisexueel. Ik zou er niet aan moeten denken dat ze er achter komen. DAn had ik helemaal niemand meer. Niet dat ik nu iemand al had. Ik pakte de gereedschap voor het krukje en zette hem snel in elkaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Aiden komt naar me toe gelopen. Eerst zeggen dat 'ie gay is en dan mijn vriendin omhelsen. Hier gaat hij niet mee weg komen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle.

    Ik leun iets over mijn stuur, net dat ik dat doe ringt mijn fietsbel. Ik denk sh!t... Ze hebben me toch neit gehoord, ik wou zo zacht mogelij kdoen...

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 13:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    ''Hoi, ik wil zeggen dat ik het niet ben, je lied me niet uitpraten''zeg ik. Eni kwacht op een andwoord

    Lily
    Ik snelde snel tussen hun door en lep nar de auditorium waar ik begon te spelen en skinny love begon te zingen
    [kga]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Aiden zegt dat ik hem niet liet uitpraten. Ergens heeft hij een punt. 'Maar waarom het je dat gevoelens voor Irial?' vraag ik


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aiden

    ''Het zijn niet liefdes gevoelens, gewoon ik heb het gevoel dat hij mij leuk vind, en dat merk ik. Maar ik vind hem niet leuk, en ik ben ook geen gay'' zeg ik. Ik vind namelijk ieman anders leuk. Denk ik.

    Donna
    Ik zie vanaf een afstandje dat Michael het begrijpt. Langzaam loop ik naar ze toe en ga ik van achter aan Aidens nek hangen. 'Zijn jullie weer vriendjes?' vraag ik lachend. Michael knikt en geeft Aiden een knuffel. 'Sorry man' zegt hij. Ik geen Aiden een kus op zijn wang en Michael een op zijn mond. 'Heb je ook zin om bij mij thuis te komen chillen?'vraag ik aan Aiden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aiden

    ''Ja tuurlijk lijkt me leuk!'' zeg ik blij. ''Maar ik moet nog even iets doen'' zeg ik. En ik loop naar binnen richting Lilly.

    Michael
    'Zie je' zegt Donna. 'Alles komt goed, als je het maar wilt.' Ik knik. 'En zou je echt niet meer met hem omgaan als hij gay was?' vraagt ze. 'Ik denk van niet, hij blijft mijn beste vriend.' zeg ik tewijl ik met Donna's haren speel. 'Ik houd van je' zegt ze zacht. 'Ik ook van jou' en ik druk een kus op d'r mond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."