• © Copyright Dracy

    Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica.

    Ik pak mijn mobiel. En kijk naar Aiden, ik tik een berichtje. 'Aiden ik weet het je zit vlak naast me, maar ik durf niks meer te zeggen, bang voor de reacties, bang voor vernederingen...' ik druk twijfelend op verzenden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [omg deze is ook al bijna vol ;)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy


    Opeens rent het meisje ook het lokaal uit, net als Kyle. Wat is er tch met deze klas. Ik pak mijn doekje, en ik desinfecteer mijn handen weer, ik trek mijn rok recht en ik ga heel recht op zitten met mijn hand gevouwen.

    Aiden


    I krijg een smsje, van Jess? Ik kijk haar vragend aan en ik lees het smsje. ''wat is er dan'' sms ik terug.

    Lilly
    Na een paar minuten was het klaar en over. Ik voelde me niet echt ziek ofzo dus besloot amar te bljiven. Ik spoelde mijn mond een paar keer met water en liep langzaam terug naar het lokaal.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Wanneer ik Lilly zie weglopen, met haar hand over haar mond, sta ik op.
    Ik leg de situatie uit aan de leerkracht.
    "Als ik andere mensen ziek maak, kan ik beter naar huis," verklaar ik.
    Ik mag vertrekken en meld me af bij het secretariaat. Dik ingeduffeld wandel ik naar huis.
    Gerta, de huishoudhulp, zag me al aankomen en heeft de deur al open gedaan.
    "Oh Iri, wat zie je eruit," zegt ze bezorgd.
    Aan haar toon van praten merk ik dat mijn ouders niet thuis zijn, anders praat ze heel formeel tegen me, zoals mijn ouders ook van haar verwachten. Eigenlijk is Gerta het dichtste bij een moeder dat ik ken. Ik zeg niks en ga naar boven. Ik doe mijn broek uit en klim in bed, onder de warme lakens. Onmiddellijk val ik in slaap.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly.
    Ik zie een andere uit mijn kla sdie weggaat. Ik deed de deur zacht open en keek naar de grond. Ik voelde een paar blikken op me gericht en werd rood. Snel ging ik zitten en deed mijn oortjes weer mee. Mijn hoofd beweegde ik op de maat en zong weer zacht mee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jessica.

    'Wat is er dan?' Krijg ik terug. 'Ik ben bang, Donna heeft naar iedereen vanaales gestuurd, wat niet waar is! Staks of het is al zo, is mijn hele reputatie weg!' Schrijf ik wanhopig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [haah topic 3 is er al]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden


    Ik krijg weer een sms, ik lees hem. ''Wat maakt jou die stomme reputatie uit, je hebt toch vrienden dat is veel belangrijker'' sms ik terug.

    [lol]

    Lilly
    Het volgende nummer kwam waar ik ook mee zong. Het was mijn favo nummmer.'We're in heaven' weer zong ik mee. En ja na 1 minuut verschenen mijn tranen zonder ik het merkte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jessica.

    'Ja, dat weet ik maar...Straks ben ik het slachtoffer van gepest worden, en dan? Dan ga ik dood!' Schrijf ik dramatisch. Een beetje lach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    ''Nee joh ik praat wel met Donna, ik ken haar goed'' sms ik. En ik ga verder met mijn werk.

    [laatste van deze rpg


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan