• Liam told fans to go away and they ignored. Fans threw stuff at Harry's window, and they pushed Zayn's mom and asked where Zayn is?!

    Dit las ik net op Twitter en ik dacht echt; wtf? Hoe respectloos kan je zijn. s:
    Wat vinden jullie hiervan?

    Dat zijn geen fans meer in mijn ogen. How dare they. --"


    Take me to wonderland

    Famine schreef:
    Als het echt waar is, vind ik dit echt ongelofelijk respectloos, inderdaad. Niet. Te. Geloven.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ach er zijn wel ergere dingen in het leven. Dit wisten ze van te voren, dan moeten ze ook niet gaan zieken.
    Als je beroemt bent krijg je dit, je kan niet alleen de voordelen hebben, je hebt ook de nadelen.
    Ik zou me er geen zorgen over maken als ik jullie was, je doet er toch niks aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nightlock schreef:
    Fan zijn is oké, zonder fans geen band, logisch. Maar je kunt ook tever gaan. Deze mensen zijn geen fan meer, deze zijn gewoon doorgedraaid en obsessed.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nightlock schreef:
    Fan zijn is oké, zonder fans geen band, logisch. Maar je kunt ook tever gaan. Deze mensen zijn geen fan meer, deze zijn gewoon doorgedraaid en obsessed.


    Bad decisions make good stories.

    Tate schreef:
    Urgh, fangirls die geloven dat ze ooit met een van de jongens gaan trouwen. Pleahease


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Nightlock schreef:
    Fan zijn is oké, zonder fans geen band, logisch. Maar je kunt ook tever gaan. Deze mensen zijn geen fan meer, deze zijn gewoon doorgedraaid en obsessed.


    Shoganai i ne~

    To be honest... vind ik dat je dat geen fans kàn noemen eigenlijk!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    aberforth schreef:
    Dat van Zayn is waar, ze hebben zelf de politie gebeld. Dat tweette zijn zus. & ja, het is respectloos, ze zien hun familie & vrienden al amper, geef ze gewoon wat rust.


    There's power in the words you whisper.

    Famine schreef:
    Als het echt waar is, vind ik dit echt ongelofelijk respectloos, inderdaad. Niet. Te. Geloven.


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.

    Payned schreef:
    (...)

    Dat van Zayn's moeder is sowieso waar, want Zayn's zusje tweette daarover.


    Dat is erg asociaal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nightlock schreef:
    Fan zijn is oké, zonder fans geen band, logisch. Maar je kunt ook tever gaan. Deze mensen zijn geen fan meer, deze zijn gewoon doorgedraaid en obsessed.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Uneventful schreef:
    Ik geloof het niet.(cat)


    26 - 02 - '16

    Ik had ook ergens gelezen dat Harry moest huilen omdat hij gewoon kerst alleen met zijn famillie wou vieren en die 'fans'toen kwamen... Ik weet niet of hij echt moest huilen, maar het is wel echt heel zielig.

    die meisjes hebben echt geen leven


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    te zielig voor woorden. heb je nou echt niks beters te doen?


    We've lived in the shadows for far too long.