• Liam told fans to go away and they ignored. Fans threw stuff at Harry's window, and they pushed Zayn's mom and asked where Zayn is?!

    Dit las ik net op Twitter en ik dacht echt; wtf? Hoe respectloos kan je zijn. s:
    Wat vinden jullie hiervan?

    dat zijn gewoon fans die geen leven hebben en half flauwvallen en keihard en hysterisch beginnen te huilen wanneer ze hun idool zien en die zijn zo freaking irritant en respectloos ja.


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Dat ze Zayn zijn moeder hadden geduwd,wist ik wel maar de andere...
    Het is inderdaad respectloos.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    jha... sorry hoor maar als je zulke dingen doet vind ik niet dat je een fan bent, een fan moet ook respect tonen en als je dat niet doet vind ik niet dat je jezelf een "echte fan" mag noemen dan ben je gewoon een aso/stalker/respectloos kind etc.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Nightlock schreef:
    Fan zijn is oké, zonder fans geen band, logisch. Maar je kunt ook tever gaan. Deze mensen zijn geen fan meer, deze zijn gewoon doorgedraaid en obsessed.


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    sommige fans gaan echt te ver, ik wil zayn ook graag zien maar dat ga ik toch ook niet aan zijn moeder vragen? qq


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Dat zijn geen fans meer. Als fan wenst je je idolen een fijne kerst en verpest je het niet. Ze steken al veel tijd in de tour etc.. Echt jammer dat er mensen zijn die ze geen rust met familie en vrienden gunnen.

    Bah.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    diep triest, kom op je gaat toch geen moeder duwen?! dan ben je ziek in je hoofd (;


    ~

    Niet oke.


    Keep falling in love with him

    Heel erg respectloos, die mensen beseffen zelf niet hoe erg ze zijn. En eigenlijk zijn het gewoon stalkers die zichzelf fans noemen


    Physics is awesome

    Het gaat echt nergens over. Je gaat toch niet de moeder van iemand die je super leuk vind op de grond duwen. & sowieso , met kerst ga je toch niet naar iemand toe .. dan vier je het toch ?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 17:31 ]


    Danmarks Dynamite.

    ZAYNSHAIR schreef:
    Het gaat echt nergens over. Je gaat toch niet de moeder van iemand die je super leuk vind op de grond duwen. & sowieso , met kerst ga je toch niet naar iemand toe .. dan vier je het toch ?

    Indd, echt hopeloze fans s: Naja, ik ga ze niet eens fans noemen. Ik noem ze wel; freaks. :Y)

    Als je dat al aso vindt klik hier op, zij is pas gemeen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Fangirls. Ach ja weet je, dit gebeurt wel vaker.

    aberforth schreef:
    (...)
    ze zijn niet verwend of rijk?



    Ofcourse zijn ze rijk.

    Uneventful schreef:
    Als je dat al aso vindt klik hier op, zij is pas gemeen.

    Omg. It makes me cry!


    OTP: won't stop 'till we surrender...