• Op mijn moeder.

    Ik en de rest van het gezin zijn nu al anderhalf uur klaar voor het kerstbal. Staat mijn vader net op het punt om de auto voor te rijden zodat we niet telaat komen dan komt mijn moeder aan. 'Ik moet nog eventjes afwassen' 'Ik moet nog lipgloss' 'Ik moet nog even oma bellen'.


    Haat

    Op wat of wie erger jij je op dit moment?

    ik erger me swso aan...Arrogante mensen,
    slome dingen,
    de kerk,
    opruimen,
    mijn moeder als ze zegt dat ik nettere kleren aan moet (ik ben het type dat meestal een effen iets draagt met een spijkerbroek en laarzen),
    mijn ouders als ze niet serieus antwoord geven op mijn vragen,
    mijn wekker,
    het uitschieten van mijn mascaraborsteltje,
    het feit dat ik elke maand swso 10x een ik-laat-alles-vallen(letterlijk)-dag,
    mijn broertje als ie zonder kloppen mijn kamer binnenstormt zodat ik een lichte hartaanval heb (;p),
    Dat er niemand online is op msn,skype,hyves,facebook of twitter,
    dat je midden in de n8 ineens zin hebt aan chocolade(nu dus),
    enzovoort

    :P:P DOEGGGDOEGGG


    Writers no. 1 Rule: Show don't tell.

    RI0T schreef:
    Lol, dat doet mijn moeder ook altijd :'D


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Saph schreef:
    (...)

    Well, life sucks. ^^

    Ik ga maar niet zeggen waar ik me allemaal aan erger. het is een lange, niet fijne lijst.



    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn moeder -.-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat iedereen kerst viert met hun gelukkige gezinnetjes en ik hier zit te hopen dat ik ooit ook een kerst kan vieren zonder ruzie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rembrandt schreef:
    Op het feit dat mijn internet traag is -_-


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Cressida schreef:
    Aan wat ik me allemaal erger? Wil je de lijst alfabetisch of op volgorde van belangrijkheid?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Porcelaine schreef:
    Dat iedereen kerst viert met hun gelukkige gezinnetjes en ik hier zit te hopen dat ik ooit ook een kerst kan vieren zonder ruzie.


    -hug-

    OT: Hmmm, lange lijst...


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Op dit moment erger ik me vooral aan de wind, die mijn haar heeft verwaaid terwijl het zo goed zat toen ik bij de kapper wegging vanmiddag.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn moeder zeurt altijd omdat wij zo laat klaar zijn maar zij is wel degene waar we altijd op moeten wachten.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik irriteer me eraan dat ik honger heb en me pa het eten nog niet klaar heeft.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.