• Heee,

    Laatst keek ik even naar mijn abonnementenlijst en het viel me op dat 'ie wel erg klein was. Dus kom maar op met jullie One Direction stories!(:

    Ik zal naar alle stories kijken en als ze me leuk lijken neem ik een abo.

    Ps. Allemaal nog prettige kerstdagen!:3


    There is nothing more badass than being yourself


    De brievenbus - Louis Tomlinson

    Lucy Conrad is 18 jaar, woont in NY met haar hond Billy in een zolderverdieping in Soho, studeert filosofie, houdt van fotografie en is paranormaal begaafd. Ze correspondeert met haar jeugdvriend Louis Tomlinson als ze die ontmoet tijdens een reisje naar geboortestad Londen. De brieven gaan over en weer, waarin irritaties worden geuit, ontvlambare discussies worden gevoerd, herinneringen opgehaald, gevoelens geuit en expressies worden getoond. Er bloeit een vriendschap op, die vol passie en vuur groeit tot meer gevoelens, hoe Lucy probeert te voorkomen dat ze verliefd wordt en Louis in de war is van zijn gevoelens. Hoe ze toegeven, twijfelen, opstaan en doorgaan. De wispelturige gevoelens slaan bij Lucy toe als de denkt aan de diepte en toekomst in hun vriendschap en relatie - hoe graag ze ook wilt, vanwege de verschillende leefmilieus, terwijl Louis overtuigd is van de diepgang die zal kunnen ontstaan tussen hem en Lucy.


    De hoofdstukken zullen bestaan uit brieven die over en weer gaan tussen Lucy en Louis. Je ontdekt, weliswaar een geschetst droombeeld, hoe de chemie die kan ontstaan in brieven, hoe Lucy en Louis opboksen tegen de verschillen van wereld en waanbeelden en droombeelden te onderscheidden.
    How pure love can survive and every letter count.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Drunken carrots • One Direction


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    wil je mijn story ook lezen??
    Hij staat op mijn profiel..
    sorry maar ik had even geen zin in de link:$


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Vampire Direction


    nothing is true, everything is permitted.