• Nu 2011 tot zijn einde loopt, is het tijd om terug te kijken. Ik had het zelf in de periode van januari tot juli best zwaar en heb flink wat tegenslagen meegemaakt, maar nu gaat het eigenlijk prima. Ik heb een goed gevoel over 2012 :Y)
    Als ik 2011 zou moeten beoordelen, geef ik het een 6. En jullie?


    i put the fun in funeral

    Kutjaar, maar toch een mager zesje.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 15:17 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Kut. Een vier.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eerste half jaar: 7
    Laatste half jaar: 1

    Het laatste half jaar heb ik niet kunnen leven, omdat ik me altijd kut heb gevoeld. Ik heb de meest kutte zomervakantie gehad, de meest kutte herfstvakantie, de meest kutte verjaardag, maar kerst is thankgod goed gegaan. Thank everything for overbreathing and panic attacks. Fuck .__.

    sorry voor zoveel kut, maar dat is de enige manier waarop ik het kan beschrijven.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 15:45 ]


    Destroy what destroys you.

    Weetje wat het is, k heb nooit echt tegenslagen gehad ofzo. Maar t was zo'n verdomd saai jaar, except one thing. Volgend jaar wordt wrs minder saai:"D Dan mag k eindelijk op streetdance. AAAHHHHH!!!

    Cijfer: Geen idee, 8??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hermes schreef:
    Een 4. Kut jaar. Met wel wat leuke hoogtepunten, maar nee in het algemeen was het kut.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Voor mij was 2011 een jaar dat ik meer moed kreeg en als ik terug kijk een heel leuk jaar :)

    cijfer : 8,7

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 15:55 ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Het was beter dan de vorige jaren.
    Ik heb een nieuw vriendje, geen relatie problemen.
    Ik heb een veel betere beste vriendin gevonden(want de anderen wou me zeg maar eerder om zeep helpen) en we kunnen echt niet zonder elkaar.
    Ook gaat het ietsje beter tussen mijn familie en mij.
    En ik begin meer vrienden te krijgen, dus het was best wel goed.
    Een...9,5

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 16:12 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    heeel zwaar. Om meerdere dingen maar die ga ik hier niet zomaar neer zetten. Als je het wilt weten moet je me maar pben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    heeel zwaar. Om meerdere dingen maar die ga ik hier niet zomaar neer zetten. Als je het wilt weten moet je me maar pben


    Me inbox staat altijd klaar, als je steun nodig hebt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nieuwe school, nieuwe vrienden... ging allemaal erg goed, maar later in het jaar waren een paar tegenslagen die ik het liefst gewoon wil vergeten. Dit jaar was geweldig, leuk, fantastisch en mooi maar tegelijkertijd ook rot, verschrikkelijk en gewoon een kutjaar.. Ik heb mensen verloren en vrienden gemaakt, gelachen en gehuild. Ik heb dingen meegemaakt die ik niet had willen meemaken, maar wat kan je eraan doen?
    Daarom geef ik dit jaar een 7.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    District12 schreef:
    (...)

    Me inbox staat altijd klaar, als je steun nodig hebt.

    Thanks Ik heb er nu geen last meer van gelukkig. Dat is waarom ik van quizlet houd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    7,5


    Owl you need is love.

    De maand November is voor mij een kut maand geweest. Was helemaal brak en ik zat helemaal niet goed in me vel.
    Nu gaat het wel weer beter , alleen me cijfers..
    Ehhmm , ik zal zeggen een 6.


    Danmarks Dynamite.

    JimMoriarty schreef:
    Op het vlak van gebeurtenissen was het een op zijn zachtst gezegd een kutjaar, maar ik heb wel een beste vriend voor het leven bij gekregen ^^

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 16:47 ]


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Echt super. Geslaagd, kampioen geworden, supercollega's etc. (H)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~