• Mijn vrienden, hahah. Mijn vriend en ik waren een tijdje uit elkaar, vanwege redenen die er niet toe doen. Dat was vrij lastig allemaal, vooral omdat we dezelfde vriendengroep delen. De meesten waren ook redelijk boos op mij omdat het mijn schuld was dat we uit elkaar waren.
    Maar volwassen als wij zijn -kuch- hebben mijn vriend en ik het uitgepraat en zijn we nu weer soort van samen. De rest flipte compleet toen ze dat hoorden en moesten per se uitgaan gisteren, om het te vieren. Dat vonden wij geen probleem, in eerste instantie. Maar gek als onze vrienden zijn had ik kunnen weten dat ze het er niet zomaar bij zouden laten. Ze vonden het nodig om ons cadeautjes te geven, en waar voor..
    Ze waren bedoeld voor ons samen, hahah. We kregen een "Ik trek iets uit-Jij trekt iets uit-Dobbelsteen, rode, pluchen handboeien en een doorzichtige rood met zwart kanten string. Hieronder zie je mijn vriendin die 'm aanheeft, thehe.



    Aren't my friends lovely? Nu wil ik graag van jullie weten of wij de enigen zijn met gekke vrienden, want ik begin me langzamerhand zorgen te maken om hen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hahaha, ik zou echt stuk gaan. Maar jammer genoeg niet nee(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Volkomen normaal hoor. Mijn vrienden zijn ook zo =3


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Je bent niet de enige, maar wel leuk dat jullie weer samenzijn. (wbw)

    Mijn beste vriendin is een leipo; heeft gister Kerst bij ons gevierd, en heeft me een onderbroek gegeven met op de kont; 'All I want for Christmas is you!', en haar vriend zat daarbij. We rollen over straten, springen in bosjes, en maken dit kleine kutdorp onveilig!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    Je bent niet de enige, maar wel leuk dat jullie weer samenzijn. (wbw)

    Mijn beste vriendin is een leipo; heeft gister Kerst bij ons gevierd, en heeft me een onderbroek gegeven met op de kont; 'All I want for Christmas is you!', en haar vriend zat daarbij. We rollen over straten, springen in bosjes, en maken dit kleine kutdorp onveilig!


    Haha, ook heel herkenbaar, gek genoeg. Bij ons in het dorp kijkt er ook niemand meer op wanneer een van ons naar de supermarkt gaat in pyjama, omdat we te lui zijn ons aan te kleden. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Maak je geen zorgen, ons groepje is minstens even gestoord, als het al niet erger is. (bloos)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    GATES schreef:
    Je bent niet de enige, maar wel leuk dat jullie weer samenzijn. (wbw)

    Mijn beste vriendin is een leipo; heeft gister Kerst bij ons gevierd, en heeft me een onderbroek gegeven met op de kont; 'All I want for Christmas is you!', en haar vriend zat daarbij. We rollen over straten, springen in bosjes, en maken dit kleine kutdorp onveilig!


    Gaat die niet van pas komen als die klasgenoot van je komt slapen? Kun je heel subtiel je kont met onderbroek in zijn gezicht duwen (cat)

    Maar mooi dat jullie (Nightlock en vriend) weer samen zijn :Y) Blij dat jullie het toch nog hebben uitgepraat :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Meh. Mijn vrienden zijn boring en zitten alleen maar klef te doen met hun liefjes.
    Anyway, I'm sooooooo happy for you! _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    Meh. Mijn vrienden zijn boring en zitten alleen maar klef te doen met hun liefjes.
    Anyway, I'm sooooooo happy for you! _O_


    Psssst Annabeth, misschien moet jij dan ook gewoon iemand zoeken om klef mee te doen in plaats van afgeven op ieder gelukkig koppel, hahah. And thank you. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn vrienden sporen ook niet, maar op hun eigen manier (cat)

    Anyway, mooi dat jullie het uitgepraat hebben ;D


    -

    Oooh, dat is zo zalig! :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Foxfaces schreef:
    Meh. Mijn vrienden zijn boring en zitten alleen maar klef te doen met hun liefjes.
    Anyway, I'm sooooooo happy for you! _O_


    Zullen wij ook klef doen? (cool)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Zullen wij ook klef doen? (cool)


    Hoezo wanhopig, hahah. Maar als jullie dat allebei zijn.. Have fun together. :3 Wanna borrow my stuff?(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    that's sooo nice en heel grappig..
    mijn vrienden zouden hiertoe ook wel in staat zijn denk ik..
    sws een deel van mijn vriendengroep..
    you gotta love the weirdo's


    you make everything seem so possible <3

    Mijn vrienden weten me altijd in de problemen te krijgen. In het winkelcentrum gaan ze vanaf de tweede verdieping stuiterballen naar beneden gooien, met scheikunde moeten alles over mij heen gegooid worden en in de fik gestoken worden, als ik even niet oplet stelen ze mijn huissleutel en zitten ze wanneer ik thuiskom mijn koelkast te plunderen and so on. En toch zijn ze wel lief, een beetje dan (bloos).

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 12:39 ]


    i put the fun in funeral