• Mijn vrienden, hahah. Mijn vriend en ik waren een tijdje uit elkaar, vanwege redenen die er niet toe doen. Dat was vrij lastig allemaal, vooral omdat we dezelfde vriendengroep delen. De meesten waren ook redelijk boos op mij omdat het mijn schuld was dat we uit elkaar waren.
    Maar volwassen als wij zijn -kuch- hebben mijn vriend en ik het uitgepraat en zijn we nu weer soort van samen. De rest flipte compleet toen ze dat hoorden en moesten per se uitgaan gisteren, om het te vieren. Dat vonden wij geen probleem, in eerste instantie. Maar gek als onze vrienden zijn had ik kunnen weten dat ze het er niet zomaar bij zouden laten. Ze vonden het nodig om ons cadeautjes te geven, en waar voor..
    Ze waren bedoeld voor ons samen, hahah. We kregen een "Ik trek iets uit-Jij trekt iets uit-Dobbelsteen, rode, pluchen handboeien en een doorzichtige rood met zwart kanten string. Hieronder zie je mijn vriendin die 'm aanheeft, thehe.



    Aren't my friends lovely? Nu wil ik graag van jullie weten of wij de enigen zijn met gekke vrienden, want ik begin me langzamerhand zorgen te maken om hen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Omg, laptop flipt, sorry x'D

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 12:38 ]


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Zullen wij ook klef doen? (cool)

    O.O
    Nee! D:
    @Mara; Ja daaaaag, dan zit ik aan zo'n joch vast! D:
    Ik blijf liever mijn weg vervolgen naar... de Top.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn vrienden zijn ook zo gek! Ik kreeg voor mijn verjaardag een set roze handboeien (en ik hou niet van roze), dobbelstenen met standjes & een snoepstring. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 12:43 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nightlock schreef:
    (...)

    Hoezo wanhopig, hahah. Maar als jullie dat allebei zijn.. Have fun together. :3 Wanna borrow my stuff?(wbw)


    No, I wanna borrow you for a night :3


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    No, I wanna borrow you for a night :3


    Haha, ofcourse you do. But now that you mention it, ik wil mijn martelwerktuigen stiekem best wel uitproberen..(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Shirogane schreef:
    Volkomen normaal hoor. Mijn vrienden zijn ook zo =3

    Ik zat eens met mijn vriend en zijn vrienden op café, vraagt ineens een van zijn vrienden (die homo is) aan me: 'Wil jij mijn draagmoeder zijn?' Ik ben 17.. En zulke dingen zijn daar normaal, dus je kan ons wel gestoord noemen :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Shirogane schreef:
    Volkomen normaal hoor. Mijn vrienden zijn ook zo =3


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Hahaha geweldig, wat heb jij een coole vrienden;D


    Bad decisions make good stories.

    Haha, ik zou me rot lachen :') maar met mijn vrienden heb ik ook best vage dingen beleefd.
    Leuk dat jullie weer samen zijn!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Haha, ik heb ook gekke vrienden. Voor mijn verjaardag gaven ze een zelfgemaakt seksboekje en een zweep. Maar die zweep is nog wel leuk (nerd) Ook al vind mijn vriend van niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Meh, ik heb alleen maar van die serieuze apen die nergens de lol van in zien. Of kortom: Mijn humor is niet de hunne.

    Hmmm, Ik vind mijn vrienden over het algemeen normale mensen hoor x) Alleen af en toe doen ze wel gekke dingen. :Y)