• !! Als je niets goeds te zeggen hebt en niet bereid bent me ietwat te helpen of tips te geven, gelieve dit topic dan meteen te verlaten. Ik heb geen behoefte aan gezever waar gewoon in staat dat ik aandacht zoek.

    Ik heb een serieuze woordenwisseling gehad met mijn allerbeste vriendin en voel me nu heel slecht. We klikken niet meer op dezelfde manier als toen we elkaar pas kenden.
    We hebben niet echt ruzie, maar we passen niet meer ineen als twee puzzelstukjes. Er zit iets mis.
    Weet iemand hoe ik onze band kan herstellen en hoe we terug naar onze oude relatie kunnen gaan?

    Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 17:43 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik heb zulke dingen ook meermalen meegemaakt, en uit eigen ervaring moet ik zeggen dat het meestal niet meer zo wordt als hoe het voorheen was...
    Helaas..
    Het spijt me, maar ik heb ook geen tips o.i.d.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 19:37 ]


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    Ik heb zulke dingen ook meermalen meegemaakt, en uit eigen ervaring moet ik zeggen dat het meestal niet meer zo wordt als hoe het voorheen was...


    Let it come and let it be

    Jullie groeien gewoon uit elkaar, je kunt alleen terug naar die oude relatie als je jezelf gaat veranderen. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Het wordt nooit meer zoals het ooit was, jullie zijn 2 verschillende personen. Je kan het goedmaken en je kan nog steeds beste vriendinnen zijn, ondanks die verschillen. Je moet het tijd geven, maar als jullie écht beste vriendinnen zijn, dan gaan die verschillen niet in de weg zitten.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Heb ik ook een paar keer gehad. En met allemaal heb ik geen contact meer.
    1 vriendin heb ik dit jaar verloren. Ze ging naar de middelbare en mijn zus en ik ergerde aan haar gedrag. Uiteindelijk waren het zat, maar praten werkte niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nope, het wordt gewoon niet meer zoals het ooit was. Dat had ik deze zomer ook, toen had ik nog de grootste lol met zo'n meisje wat hier ook op het forum zit, maar daarna ging ik naar het MBO, een nieuwe klas, kreeg nieuwe vrienden..Ze werd jaloers, en ik ook op haar..We woonden te ver bij elkaar vandaan..We kregen ruzie, ze noemde me een hoer, het is nooit meer goed gekomen.
    Maar misschien kun je wel gewoon weer wat afspreken bij haar thuis? Zo kun je, oude tijdschriften door lezen, lachen om de meest nutteloze dingen, en ik zeg bij haar thuis, want als het dan weer klote wordt. Kun jíj altijd weggaan, op het juiste moment zeg maar. Je moet het langzaam aan doen...Ga altijd weg als zij het vraagt, enzo voort. Succes!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Waarschijnlijk zijn jullie beide wat veranderd, en moet je een nieuwe weg zoeken in je vriendschap. Terug naar vroeger gaat waarschijnlijk niet meer.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Die situatie komt me héél bekend voor.
    Je kan het nog wat tijd geven en hopen dat het dan goed komt, maar de kans is heel groot dat het nooit meer goed komt tussen jullie.
    Sorry. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zoals het was zal het niet meer worden, maar soms kan afstand nemen helpen en anders toont het je wel waar je staat.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    RainbowDay schreef:
    Heb ik ook een paar keer gehad. En met allemaal heb ik geen contact meer.
    1 vriendin heb ik dit jaar verloren. Ze ging naar de middelbare en mijn zus en ik ergerde aan haar gedrag. Uiteindelijk waren het zat, maar praten werkte niet.
    Die gaat niet bellen :W.

    OT:
    Dit ^


    Shoganai i ne~

    Ik weet hoe het is. Ik heb de afgelopen 2jaar geknokt voor mijn bff, om onze 'band' weer zoals vroeger te krijgen. Maar, ik had minder succes. Ga gewoon iets leuks met haar doen, enkele keren per week wat afspreken, maar wordt niet te plakkerig. En als je denkt dat zij je misschien zegmaar 'weg duwt', vraag haar. Gewoon vragen. Ik hoop dat het goed komt! Een tip: Geen ruzie maken. Ik heb geruzied met haar, en het is nu heel lastig om onze band opnieuw op te bouwen.


    Lots of love (:

    PinkaminaPie schreef:
    (...)Die gaat niet bellen :W.

    OT:
    Dit ^


    Wedden dat zij ooit weer contact gaat zoeken(cat)?. Ik ken haar beter dan zij haar zelf :'D -1 woord te voorspelbaar-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mensen veranderen..


    Life is hard and then we die

    Bedankt voor de tips etc. Ik ga zeker zo snel mogelijk proberen er enkele toe te passen.
    Ik apprecieer jullie hulp!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Dat heb ik ook nu met een vriendin van me. Ik irriteer me aan haar. Zij irriteert zich aan mij. Twee jaar geleden waren we nog beste vriendinnen. Nu verteld zij aan iedereen dat we ruzie hebben.
    Je kan hier niet heel veel aan veranderen. Mijn mama zei dat ík gewoon beter normaal kon blijven doen tegen haar. Om dingen niet nog meer kapot te maken dan ze al waren.
    En ik denk dat dit ook nu het beste advies voor jou is. Gewoon in haar waarde laten.


    Alleen maar tranen van geluk