• Sorry sorry sorry, maar ik had het gemeld. ;) Hier is hy dan eindelijk! :D
    ________________________________________________________________________

    © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    Topic 5: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123364
    ________________________________________________________________________

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 16:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Wat is hier, aan de hand?'' vraag ik verward?

    Donna
    'Irial wacht!' roep ik hard maar hij reageert niet. Ik zucht hard. Waarom werken mensen niet mee? Ik kijk naar Michael die zijn schouders ophaalt. Lachend kijk ik hem aan. De vlinders in mijn buik beginnen te vliegen gevolgt door een enorm gevoel van misselijkheid. Ik doe mijn hand voor mij mond en kijk hulpeloos om me heen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Ik verberg mijn hoofd in mijn handen wanneer mevrouw Petrova naast me komt zitten.
    "Dat was prachtig," zegt ze na een tijdje.
    "Het kwam uit het hart," zeg ik bijna onverstaanbaar. Ik kijk haar aan en veeg de tranen uit mijn ogen.
    "Wat doe je als de enige persoon van wie je er echt om geeft wat hij van je vindt je haat?" vraag ik haar radeloos, niet wetend wie me anders een antwoord kan geven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "Irial, gaat weg..." ZEg ik alleen maar. "Hy geeft altijd de beste raad aan iedereen, en wat krijgt hij ervoor. Een zak stront!" ZEg ik en storm het lokaal uit. "Als hij echt stopt? Stop ik ook!" Ik loop langs Irial, Kyle en Mvr. Petrova. Ze moeten dat wel gehoord hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Katherina

    Ik knipper even verbaasd met mijn ogen. En iedereen maar zeggen dat deze jongen zelfmedelijden heeft. 'Ik heb dat gevoel gekend. Ik rende ervoor weg en dat heeft me eigenlijk alleen maar kapot gemaakt.' Ik slik. Onwillekeurig grijp ik naar mijn enkel. Het geen dat mijn droom verpeste. 'Soms moet je meer geduld hebben dan je ooit zou kunnen opbrengen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Amy


    Ik blijf verbijsterd achter. ''Oh my god'' zeg ik zacht. Dan komt Aiden naar me toe rennen, en meneer More. ''Wat is er aan de hand?'' vraagt Aiden.
    ''Nou, Irial is warschijnlijk gestopt, en nu wil Jessica ook stoppen.'' zeg ik zielig. ''Jesica!'' schreeuw ik nog, maar ik weet dat het geen zin meer heeft.

    Irial

    Ik zie Jess voorbij lopen maar kan niet rechtopstaan. Ik ben te diep verzonken in mevrouw Petrova's woorden. Het zijn niet de woorden die ik wil horen, maar wel de woorden die ik moest horen.
    "U kent mijn verhaal. Wat is het uwe?" vraag ik tenslotte terwijl ik naar haar hand op haar enkel kijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik kijk naar wat mvr.Petrova tegen Irial zegt. I kkrijg het er koud van. "...Irial..." Zeg ik zachtjes, zo zacht dat het eigelijk niet hoorbaar is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Het brandende gevoel in mijn Maag trekt langzaam weg. Ik kijk naar Michael. 'Het was niets' zeg ik dan en ik kom naast hem zitten. Onwillekeurig leg ik mijn hand op mijn buik. Op een of andere manier voelt dat goed. Ik schrik ervan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Katherina

    Ik slik even en kijk Irial dan recht aan. 'Laten we het er op houden dat ik eigenlijk allang al met een rijke Spanjaard getrouwd moet zijn en ik me hier geheel tegen verzette. Ik hield van iemand anders, iemand die niet van mij hield. Je moet begrijpen dat rijke families in Spanje niet zomaar over zich heen laten lopen. Toen ik probeerde te vluchten met de rede dat ik liever alleen was, dan met iemand van wie ik niet hield, terwijl ik hield van iemand anders, hebben ze alles wat me zou kunnen laten vluchten van me af genomen. Mijn geliefde heb ik nooit meer gezien en mijn talenten zijn verwoest. Ik wil niet eens weten wat ze met hem hebben gedaan. Hij verachte me zo, dat hij nog liever stierf dan dat hij met mij vluchtte. Spijt zal ik eeuwig houden.'


    Happy Birthday my Potter!

    Irial

    "Spijt, laat ons weten dat we leven," zeg ik zacht "dat we goed proberen doen hebben en of we er in geslaagd zijn of niet. Alles waar je spijt van hebt is een dierbare herinnering, het is aan ons om te kiezen of we ze koesteren of ergens in een hoekje stoppen. Maar je talenten zijn geheel van jezelf, die kan niemand je afnemen. Enkel de droom om ze aan de wereld te tonen."
    Plots zie ik Kyle staan, onbeweeglijk.
    "Momentje," zeg ik met een melancholische glimlach tegen mevrouw Petrova.
    Ik sta op en loop wankel naar de jongen toe. Ik sla mijn armen om hem heen en hou hem vast
    "Ik zal er altijd voor je zijn Kyle, je bent... je bent als een broertje voor me," zeg ik zacht. "Ik kan alleen niet bij Glee blijven," ik laat mijn stem langzaam afsterven voor ik dingen beken waar ik spijt van krijg.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 15:34 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Katherina

    Ik sta ook maar weer op en wacht tot Irial's stem is weggestorven. 'Ik snap dat je je nu even niet in de groep wilt begeven, maar je moet weten dat je altijd welkom bent en dat de instrumenten er sowieso staan om gebruikt te worden.' Na deze woorden loop ik weer terug naar het lokaal.


    Happy Birthday my Potter!

    Kyle.

    "Verlaat Glee niet." Ik kijk hem aan. "Jij bent ook als broer voor my." Zeg ik en pak hem vast waarna ik hem in een knuffel trek. "Blijf, ga neit weg, wie is hier degene die altijd advies geeft?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Ik besluit als de zoveelste ook naar Irial toe te gaan maar zodra ik op de gang sta krijg ik weer een gevoel van misselijkheid over me heen. Ik ren naar het toilet en trek de deur open. Net op tijd geef ik over bij de wc.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Mijn advies is niet gewild, dat heb je zelf ook gehoord," antwoord ik zachtjes. Is het zo ver gekomen met de mensheid dat goede bedoelingen als arrogantie gezien worden? Of schuilt er meer achter Aiden's woorden? Ik schud de gedachte weg, het is een pad dat ik niet wil bewandelen.
    "Ik blijf gewoon nog naar school komen hoor," zeg ik terwijl ik Kyle met een glimlach een klein stompje op zijn arm geef.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.