• Sorry sorry sorry, maar ik had het gemeld. ;) Hier is hy dan eindelijk! :D
    ________________________________________________________________________

    © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    Topic 5: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123364
    ________________________________________________________________________

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 16:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Katherina

    Net als ik bij het lokaal ben aangekomen, zie ik Donna naar de toiletten rennen. Dit is niet goed. Snel ga ik haar achterna. Nog net kan ik zien hoe ze voorover buigt en overgeeft. 'Donna?' zeg ik bezorgd. De laatste keer dat ik iemand zo plotseling heb zien kotsen, was dat niet omdat ze ziek was. Een onheilspellend gevoel bekruipt me.


    Happy Birthday my Potter!

    [Mensen, ik moet even mijn lieve hondje van bijna 1 jaar uitlaten (H) Hopelijk tot zo]


    Happy Birthday my Potter!

    Mohammed
    Ik zit in het lokaal en zie Donna nog wegrennen. Ik heb werkelijk geen idee wat ik moet zeggen. Zonder dat ik het echt doorheb, graai ik in mijn tas en heb binnen de kortste keren weer cola in mijn hand.


    26 - 02 - '16

    Kyle.

    "Het word wel gewild, maar je bent er zelf toch ook achter. Aiden is is ook best opgefokt maar dat zijn we allemaal. Hij neemt het wel aan, maar verwerkt het anders... God nu lijk ik jou wel." LAch ik, in de hoop dat hij ook een beetje lacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    Ik hoor ze al een tijdje praten, voorzichtig loop ik naar het hoekje van de deur, om ze af teluisteren.

    Donna
    'Ik weet het niet' zeg ik twijfelend. 'De net had ik het ook al. Ik voel me niet ziek verder. Het zal wel goed komen' zeg ik stoer en ik loop weg. Buiten de toiletten bedenk ik me dat ik naar Irial toe moest. Ik zie hem bij Kyle staan. 'Irial?' roep ik. Ik loop naar hem toe. 'Ik snap het niet. Is het om Aiden?'


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Kyle, niet-" ik schud mijn hoofd en kan de zin niet afmaken. Plots besef ik dat mijn rugzak nog steeds in het lokaal ligt. Ik zucht, haal diep adem en wandel naar binnen, mijn hoofd op de grond gericht. Ik loop iedereen voorbij recht naar de stoel waarop mijn jas en rugzak liggen. Ik raap ze op en zie dat Mo weer met een blikje cola in zijn hand zit. Ik doe mijn mond open om iets te zeggen maar sluit hem weer.
    Terwijl ik nog steeds naar beneden kijk begin ik zacht I want to hold your hand te neuriën. In het voorbijlopen laat ik mijn hand even langs die van Aiden gaan, zoals hij bij mij gedaan had die eerste dag.
    Ik kijk hem echter niet aan en loop gewoon zwijgend door.
    Kyle staat er nog steeds en ik zeg dat ik hem morgen wel in de les zie, waarop ik weer naar het auditorium loop.
    Net dan houdt Donna me tegen. Ze ziet er niet goed uit. Ik zet mijn rugzak neer.
    "Vergeet mij, gaat het wel met jou?" vraag ik plots bezorgd.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 16:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    Als Irial mijn hand aanraakt, gaat er een schok door me heen. ''Vergeet het ik ben geen homo!'' roep ik.

    Kyle.

    Ik hoor Aiden roepen: "Vergeet het ik ben geen homo"
    "Word eens volwassen Aiden! Zie dan, hij heeft het nu moeilijk!"
    Ik kijk Irial zwijgend na. Ik loop weg van het lokaal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Plots hoor ik Aiden roepen.
    "Vergeet het, ik ben geen homo!"
    Ik knik, nu wordt het me duidelijk waarover het gaat. Ik draai me om en kijk hem even aan, maar zeg niks. Ik kijk weer naar Donna die voor me staat en vraag haar mee naar het auditorium. Ik kan hier niet blijven staan terwijl Aiden me vol haat staat aan te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    ''Jij? zegt dat ik? volwassen moet worden'' zeg ik terwijl ik hem achtervolgt. ''Wie loopt er te janken als hij met zijn hoofd in de wc word gedouwd, uhmm.. JIJ je kan niet eens voor je zelf op komen dus wie moet er nu nog volwassen worden'' roep ik hem kwaad na.

    Kyle.

    Ik draai me met een ruk om. "Nu meot je ophouden. Stoppen, basta klaar!" Schreeuw ik en ren op hem af, iets wat ik eigelijk niet had willen doen gebeurd. Ik geef hem een duw, waardoor hij tegen de kluisjes aankomt. "Ik kom niet voor mezelf op!? Hé!? En wat is dit?" Ik haal uit met mijn vuist naar zijn gezicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    Ik pak zijn vuist net optijd vast, en ik draai hem om, en duw zijn vuist op zijn schouder, en ik duw hem met alle kracht weg. ''Stop Kyle, hou gewoon op'' spuug ik in zijn gezicht, en ik loop het Glee lokaal weer in.

    Kyle.

    "Vuile meeloper!" Schreeuw ik en droog mijn gezicht. "Val toch neer!" Schreeuw ik hard, maar ik heb in de gaten dat het geen zin heeft, de deur is gesloten en ik sta in de gang...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik draai me om en loop woedend het Glee lokaal in, recht op Aiden af. Dat hij mij de grond inboort, daar kan ik mee leven, maar van Kyle blijven ze af.
    Vlak voor Aiden's neus hou ik halt en ik duw Kyle uit de weg. Ik hou mijn handen stijf naast mijn lichaam om hem geen mep te verkopen.
    "Zeg niet dat ik degene ben die niet eerlijk is," sis ik hem toe "en werk het niet op Kyle uit."

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 16:12 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.