• © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123309&page=last&message=66#3091529

    Topic 6: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123447


    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 21:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [gelijk zou kunnen hebben?]

    Jessica.

    "Dank je." Zeg ik en glimlach. "Je kunt voorlopig misschien wat kleren van mijn zus dragen, ze-" Hij stopt midden in zijn zin. "Zus?" Ik kijk hem vragend aan. "Heb je een zus? Maar dat heb je nog nooit verteld." Zeg ik en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [dat ze in de kleren van zijn zus past]

    Irial

    Het is te laat, Jess heeft opgemerkt wat ik zei. Ik kan toch niet meer terug en besluit het maar te vertellen.
    "Mijn zus werd op internaat gestuurd na," ik tik even op mijn pols "mijn ouders wilden haar niet bij me in de buurt uit angst dat mensen haar iets zouden aandoen."
    Ik mompel iets onverstaanbaars en moet even slikken.
    "Ik mis haar," zucht ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "O my..." Ik ben er stil van. "En ik maar lopen zeuren..." Zeg ik en kijk troostend naar Irial. "Als je liever niet hebt dat ik kom, begrijp ik dat volkomen." Zeg ik en kijk hem serieus aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Wat wilde je doen dan?" zeg ik met een glimlachje "Kyle hier uit bed schoppen en in het ziekenhuis slapen?"
    Ik schud mijn hoofd, ik weet dat Jess momenteel nergens anders heen kan en ik zou haar helpen. Ik heb er de middelen en plaats voor, het is alleen maar rechtvaardig.
    "Eén ding, wil je niemand vertellen... over mijn huis?" vraag ik zacht.
    Ik merk dat ik Kyle pijn doe en los mijn greep op zijn hand. Ik leg de mijne er losjes op en laat mijn duim erover strelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hooi, ik heb al aardig wat gelezen, maar wat is de stand van zaken nu? Ik heb gelezen tot het stuk waar Jess bij Kyle en Irial in het ziekenhuis aankomt]


    Happy Birthday my Potter!

    Jessica.

    Ik lach even. "Ja goede optie." Zeg ik en kijk Irial aan. Hij kijkt weer serieus. "Eén ding, wil je niemand vertellen... over mijn huis?" Vraagt hij zachtjes. "W-Wat dan? Is er iets mee ofzo?" Vraag ik verward.

    Kyle.

    Ik lig met mijn ogen dicht te luisteren, nou half, ik heb het nieteens gevolgd, ik probeer me te herinneren wat er nou precies gebeurde. Nadat ik die auto op me af zag komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Uhm, moeilijk uit te leggen: Jessica gaat by Irial intrekken, en Kyle ligt nog in het ziekenhuis. DAt is het nu.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hmm weinig te doen dan dus voor de Glee docente xD]


    Happy Birthday my Potter!

    [jha, best wel :S]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik moet lachen als ik Jess' gezicht zie. Het lijkt alsof ze op het punt staat een horrorhuis binnen te wandelen.
    "Ik verdwaalde er in tot mijn zevende," antwoord ik droogjes.
    Ik kijk even naar Kyle, hij is zo rustig dat ik de neiging voel te checken of hij nog wel ademt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "Dus je woond in een kast van een huis?" Vraag ik ongelovig. "O my..."


    Kyle.

    Ik hoor iemand kuchen, het komt me bekend voor. Ik kijk naar de deur daar staat mijn vader. "Pap." Zeg ik en glimlach. "Kyle, ik had eerder willen wezen jongen, maar er stond zo een lange file." Hij pakt me vast. "Au, au. Pap." Zeg ik en kijk pijnlijk. Mijn vader is een stoere sterke man, en dat zegt zijn uiterlijk ook wel, alleen moet die buik wel wt minder, maar oké. Als het er opuitkomt is mijn vader soft en zorgzaam, allen soms kent hij zijn eigen krachte niet. "Het is goed pap, u bent er nu toch." Mijn vader kijkt naar Irial en Jessica. "En wie zijn jullie?" Vraagt hij nieuwsgierig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik wil net op Jessica's vraag antwoorden wanneer er een man komt binnenwandelen die Kyle begroet met "Pap."
    Vertederd kijk ik naar het plaatje van de stoere bink die zijn zoon omhelst. Dan kijkt de man ons aan.
    "En wie zijn jullie?"
    "Ik ben Irial," zeg ik terwijl ik mijn hand uitsteek "en dit is Jessica," ik lach even naar haar.
    "We zijn vrienden van Kyle, klasgenoten. En we laten u even alleen met uw zoon."
    Ik kijk naar Kyle en glimlach naar hem
    "Ik kom je morgen wel weer bezoeken, zorg jij maar dat je beter wordt."
    Daarop trek ik Jessica achter me aan, de kamer uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "Is dat Kyle's vader?" Ik kijk nog een keer achterom. "Onmogelijk." Zeg ik met open mond. Ik schudt even met mijn hoofd. "Oké. Uhm... En nu?" Vraag ik snel en kijk Irial aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "En nu?" vraagt Jessica terwijl we naar buiten wandelen.
    "Nu gaan we naar huis," zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal. Ik besef dat ik nog steeds haar hand vast heb en laat die snel los.
    "Jess, ik wil niet dat je denkt dat ik iets verwacht van je," zeg ik rustig "Je krijgt een kamer en badkamer voor jezelf, ik zal je niet in de weg lopen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "Ehm...Oké, Hoe komen we bij je huis?" Vraag ik en kijk hem aan. "Want hoever is het hier vandaan?" Ik kijk moeilijk, als we maar niet hoeven te lopen. Denk ik en lach een beetje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.