• © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123309&page=last&message=66#3091529

    Topic 6: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123447


    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 21:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik moet lachen met haar opmerking.
    "Wat? Kunnen die cheer-spieren van je het niet aan een eindje te lopen?"
    Ik geef haar zacht een tikje tegen de arm.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "En is dat je vriend? Want als dat zo is, ik ben er nog niet klaar voor." Mijn vader kijkt me aan. Ik begin te lachen. "Nee pap, we zijn vrienden, gewoon vrienden." Lach ik. "En waarom had hij je hand dan vast en-" "pap, geloof me. Gewoon vrienden." Herhaal ik. "Sorry, ik leit me meesleuren." Lacht hij en pakt me vast. "Ik blijf me over je verbazen jonge."Zegt hij en geeft me een pijnlijk-harde knuffel. Ik hou mijn kiezen op elkaar om niet te schreeuwen. "Pap, pijn." Zeg ik dan maar. "Ow, sorry." Hij laat me los. Mijn vader is niet boos om het ongeluk, alleem heel bezorgd, want ja hij kon zo zijn andere zoon ook verliezen... "Ik hou van je Kyle." Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. "Ik moet echt gaan, mijn auto staat bij de garage, ik ben nu met de huurauto, ik zou hem een half uur geleden alweer hebben omgewisseld." Hij geeft me nog vluchtig een schouderklopje en loopt dan weg. "Doei pap." Zeg ik en glimlach even, altijd zo gehaast...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica.

    "Makkelijk, maar denk na, ik heb al dat hele pokke-end van school hierheen gesnelwandeld." Zeg ik en tik hem op zijn neus. "So. Draag me maar." Zeg ik voor de grap en ik spring op zijn rug.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Oké," antwoord ik serieus terwijl ik haar zo goed mogelijk vastneem zodat ze er niet af kan vallen. Gelukkig weegt ze zo weinig.
    Ik moet lachen wanneer ik besef hoe ludiek dit er moet uit zien.
    "Kijk ons nou, gisteren scholden we elkaar de huid nog vol, vandaag draag ik je op mijn rug om je naar mijn logeerkamer te dragen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    Ik lach. "Echt wel. Raar hoe je ineens kan verranderen." Zeg ik en ontspan mijn armen om zijn nek een beetje, en leg mijn hoofd op zijn rechterschouder. "Eerst vijanden en nu vrienden." Zucht ik. "Daar ben ik blij om." Zeg ik gemeend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Frenemies, meid," zeg ik met een overdreven hoog stemmetje. Wanneer we uitgelachen zijn geef ik een serieus antwoord op haar vraag
    "Ik ben er ook blij om, en ik ben blij dat je eindelijk jezelf durft zijn."
    Ik denk na over wat Aiden deze middag tegen me zei en vraag ietwat verlegen
    "Vind jij dat ik me teveel moei met anderen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "Nee, hoezo? Je praat wel veel en geeft veel goede raad, maar je teveel met andere bemoeien nhee." Zeg ik en denk na. "Aiden had zoiets gezegt toch? Niks van aantrekken, ik ken hem al zo lang, hij is nukkig, maar als hij je beter kent komt hij uit de hoek." Zeg ik geruststellig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Nee, ik wil hem niet in slecht daglicht stellen, maar ik vroeg me gewoon af of het voor iedereen zo overkomt."
    We passeren de haag die mijn huis aan het zicht ontneemt. Bij het hekken stop ik en zet Jessica op de grond.
    "Ritje is over," zeg ik lachend.
    Ik doe de poort open en wandel traag over de veel te lange oprit, naar de veel te brede deur van het veel te lege huis.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "O myn hemel. Ben ik in de hemel?" Ik kijk mijn ogen uit naar het huis. "Binnen!" Zeg ik een beetje kinderachtig naar mijn eigen doen. Ik schiet in de lach. "Wel een achtelij klange oprit, niet lullig bedoeld hoor."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Eerder de hel," antwoord ik grinnikend "en over de oprit geef ik je meer dan gelijk. Het hele huis had voor mijn part de helft kleiner gemogen. Komop, ik wil je wat tonen."
    Ik grijp opnieuw haar hand vast en trek haar mee de trap op die in het midden van de hal staat. Ik sla rechts af op de eerste verdieping en bij de derde kamer hou ik halt. Ik doe de deur open, knip het licht aan en wandel mijn muziekkamer binnen. Er staat een drum, een piano, een microfoon en een stereo intstalatie met een paar zitzakken voor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik wacht nog een reactie af en dan ga ik slapen. :P ?Ik had allang moeten liggen joh. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica.

    "Nu weet ik het zeker, ik ben in de hemel. Thanks god!" Ik kijk mijn ogen uit. "O my, hoe rijk ben je wel niet!?" Ik kijk naar de vleugel, hij is echt soooo mooi. Ik loop ernaar toe en ga erachter zitteb. "Mag ik iets spelen?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [DAn ga ik ook maar, truste. Xxx]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 0:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Ga je gang," zeg ik met een glimlach. Ikzelf ga in een van de zitzakken zitten en sluit mijn ogen om even te bekomen van deze dag. Het lijkt alsof er zich een eeuwigheid in afgespeeld heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Denk effe dat zij het zingt. :p]

    Jessica.

    Ik speel het lied dat als eerste in mijn hoofd komt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.