• © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123309&page=last&message=66#3091529

    Topic 6: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123447


    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 21:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik denk even na over wat ze zegt.
    "Misschien kunnen we een liedje samen met Don en Michael doen en een liedje apart?" stel ik dan voor. In mijn hoofd spelen er verschillende liedjes zich door elkaar af. Maar we hebben nog even tijd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "Kan, maar als we wel met zijn tweeén gaan kunnen we er echt een heeeele show van maken." Zeg ik nogmaals. "Ze zullen vast niet boos worden, ik denk juist dat ze onder de indruk zijn." Ik kijk Irial aan. "Maar oké, nu wil ik wel een mijn kamer zien." ZEg ik expres opdringerig en glimlach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    'Donna!!' hoor ik een schrille stem roepen. Zuchtend sta ik op. 'Donna!!!' roept de stem nog een keer. 'Jaha!' roep ik terug. Allison komt mijn kame in gestormd. 'Donna!' roept ze kwaad. 'Waar is mijn parfum?' Ze lijkt wel te trillen van woede. Achter mij hoor ik Michael zacht lachen. 'Je parfum?' vraag ik. Als blikken konden doden was ik nu vermoord door mijn stiefzus. 'Je parfum ligt bij Mia.' zeg ik lachend. Zo snel als Allison kan, niet heel er snel op haar stilleto's, rent de kamer uit. 'Trut!' roep ik haar achterna. 'Ja, trut!' hoor ik een zacht stemmetje achter me. Ik draai me om. Daar staat Donya. 'Don, dat mag je niet zeggen.' zeg ik lachend en ik gooi haar om mijn bed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik ga even naar de bank, ik ben er weer over een uurtje]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik moet ook even boodschappen doen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [:( Strax weer] [ Nou ingv succes. :p]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Terwijl ik met Jessica over de gang wandel denk ik even na.
    Voorzichtig zeg ik dan
    "Niet dat ik het niet zie zitten met z'n tweetjes, maar volgens mij is de bedoeling van de hele opdracht dat we leren samenwerken."
    Ik neurie één van de vele liedjes die door mijn hoofd spoken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "Oké Oké... We gaan het samen met Donna en Michael doen..." Zeg ik en kijk mijn ogen uit on de gang. "Hoe ziet jou kamer eruit?" Vraag ik terwijl ik mijn kamer nog nieteens heb gezien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Die hou ik zo gewoon mogelijk," antwoord ik schouderophalend. Dan komen we bij de deur van de logeerkamer aan. Ik doe ze open en laat Jessica binnen in de kamer. De muren zijn geschilderd in een vrij sober beige met één accentmuur waarop een behang met barokprint hangt. Tegen die muur staat een groot hemelbed en daartegenover een antieke kast.
    "Hier mag jij slapen," zeg ik met een glimlach tegen Jess.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "Geez...Tien keer groter dan mijn kamer." Zeg ik met open mond. Ik draai me naar Irial toe. "Echt heel erg bedankt dat ik hier mag blijven." Ik kijk hem aan. "Weet je waarom ik de laatste dagen lange mouwen draag?" Ik twijfel maar doe dan mijn mouw omhoog, daar komt een grote blauwe-plek tevoorschijn...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    In twee seconden sta ik bij haar en heb ik haar arm vast.
    "Jess," vraag ik met een krop in mijn keel "wie heeft dit gedaan?"
    Ik voel verschillende emoties in me opborrelen maar probeer ze allemaal te onderdrukken. Ik kijk even naar de grond tot ik gekalmeerd ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "M-Mijn vader, mijn eigen vader!" Zeg ik en krijg tranen. "Ik was te laat thuis, hij was woedend..." Ik kan niet verder vertellen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik ben er weer]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Ik zeg niks en neem haar gewoon in mijn armen terwijl ik mijn hand over haar haren laat glijden. Het is maar beter dat ik niks zeg want het zou een resem aan scheldwoorden en vloeken zijn waar ze op dit moment toch niks aan heeft. Als ze een beetje gekalmeerd is zeg ik
    "Je moet aangifte doen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "Aangifte. Maar het is de eerste keer, meer zal er niet komen. Het is toch nog geen kindermishandeling?" Vraag ik terwijl ik huil. "Als ik hier een paar dagen blijf is het vast wel oké." Ik wilde het niet zeggen maar heb het toch gedaan. Misschien ben ik wel niet zolang welkom en dan meot ik toch terug.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.