• Oké, toch ga ik maar weer eens zo’n topic maken. Gewoon, omdat het vakantie is en mijn abo lijst er verlaten en leeg bijstaat.

    Ik zoek dus naar een aantal verhalen, ze mogen pas begonnen zijn, maar dan zou ik het wel fijn vinden als je regelmatig iets post. Hihi, anders gewoon verhalen met al wat hoofdstukken.
          Verder eis ik gewoon verhalen geschreven in goed Nederlands, niet al te veel fouten, geen korte hoofdstukken – aangezien ik daar echt een hekel aan heb. (:

    Wat ik lees:
    - One Direction (geen bromance)
    - Hunger Games
    - Vampire Diaries
    - Supernatural
    - Harry Potter als het Draco Malfoy / Ron Weasley is
    - Onbekende Personen

    Andere dingen kan je ook wel proberen, maar kom alsjeblieft niet aan met Tokio Hotel of Justin Bieber.
          Ook zou het fijn zijn als het niet de voor de meest handliggende verhaallijnen zijn bij fanfic’s, zoals de dochter van Voldemort wordt verliefd op Draco Malfoy, er verhuist een meisje naar La Push en al die shit. (: x

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 12:14 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Neem een kijkje op mijn profiel :W?


    To infinity and beyond •

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje
    *One Direction bestaat

    maybe you like it! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~



    don't wanna think of all the different ways to kill you..
    I Can Kill you.. But I won't..


    Bij de 67ste Hongerspelen gebeurt het onverwachte,
    De McAlister Tweeling word uitgeloot, de tweeling die bijna geen moment van elkaars zijde wijken.. En de hel begind pas echt als ze de arena in worden gesleurd.. Alex word verlieft op een andere tribuut..


    Het orginele verhaal van Suzanne Collins
    Nederlands gesproken, nederlands geschreven

    (Het plaatje is de link :) )


    Don't be like the rest of them, darling


    LEVEN
    http://www.quizlet.nl/stories/79800/leven/



    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    'Will you miss me when I am gone?' he whispered in her ear.
    'Offcourse, I came to the past, I met the love of my life and I will try to change his future,' she whispered back.
    'You came to safe me?' he asked with tears in his eyes.
    'Yes...'


    || Start: 10 April 2012 (bij 25 abo's eerder)
    ||Written in Dutch and English
    || Abo is handig, want ik waarschuw niet.





    It Tears Me Up ~ LiLo
    Cause there are three little words,
    that I've always been dying to tell you!
    But our love will be broken,
    shattered like a mirror in a million pieces.

    One direction bestaat
    Written by: Liamousine
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch (& a little bit English)
    Started: 16th of March 2012






    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Niet echt onbekende personen,ergens lijkt het op the Vampire Diaries, maar dit is anders...

    Artemis Janssen is een Hunter, in opdracht jaagt ze op vampieren die hun menselijke vorm zijn verloren en alles verwoesten voor één druppel bloed. Gedreven beschermt ze de Dag-studenten van de Cross academie,en houdt haar Nacht Studenten in de smiezen. Ze is goed in het jagen, een geboren Hunter. Totdat ze valt voor een verboden persoon...

    Zou je deze asjeblieft willen lezen?


    Cogito ergo sum

    Onbekende personene.

    Bucket List •

    Flora Sycamore woont in het mooie Engeland, in een kustgebied 100 km van New Castle met haar vader en hond, Barny. Flora is al 21 als ze hoort dat het vader ongeneeslijk ziek is en dood zal gaan. De dood komt met rasse schreden dichterbij met dit nieuws en Flora en haar vader werken een bucket list af.
    Ze besluiten hun huis te verkopen en rond te trekken over de wereld, en het eerste punt te bezoeken: Zwisterland.



    http://www.quizlet.nl/stories/81692/bucket-list-/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nou ik kan geen geweldige opmaak in mijn bericht pleuren maar ik waag toch een kansje :3

    http://www.quizlet.nl/stories/63249/toy-soldier/


    And I hope.. we'll meet again..

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands geschreven
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 stukje
    *One Direction bestaat

    maybe you like it (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    The truth - Hogwarts


    Keep your head up, keep your heart strong

    Birds in a cage. • 64th Hungergames.
    The love story of Nan Bronté and Djodick Entaison.



    Elk jaar worden in Panem, het voormalige Noord Amerika, twee kinderen uit elk van de twaalf districten opgeleid tot moordenaars. De kinderen van 12 t/m 18 jaar worden in een arena gestopt en zijn verdoemt om elkaar te vermoorden, elkaar af te slachten tot er maar één overblijft.
    Twee totaal verschillende jonge mensen die door het lot bij elkaar gebracht worden, twee tot de dood verdoemde levens, en één onvoorwaardelijke liefde.

    Ik vond bij hem alles wat ik ooit had gezocht, alles wat ik nooit had gevonden.
    We vonden liefde, in de diepste krochten van de hel.
    ~ Nan Bronté.


    http://www.quizlet.nl/stories/81099/birds-in-a-cage--64th-hungergames/


    Vind je dit iets? ;3

    Dit verhaal is gebasseerd op de tv-serie 'het huis Anubis' (serie 1, seizoen 1). Alleen ik heb dus andere personages gebruikt, en daardoor zal het verhaal ook wel iets anders verlopen! Maar het is met hetzelfde mysterie.

    M'n verhaal heeft al een aantal hoofdstukken (30+), maar ik las dat je dat niet erg vind =)



    In het huis Anubis – een oud internaat uit het jaar 1900 ongeveer – wonen acht jongeren; Samuel, Bryan, Carl, Chris, Emily, Mirjam, Nadine en Desi.
    Deze jongeren hebben het erg gezellig in het huis, totdat er een nieuweling bij komt. Julia. Zomaar uit het niets. De bewoners – en dan met name Nadine – vinden het een beetje vreemd. Waarom kwam er nou ineens een nieuwe bewoner bij? Het was toch al gezellig?

    De bewoners snapten het dus niet, maar iemand anders misschien wel. Misschien had iemand Julia met opzet naar Anubis gestuurd, want… waarom kwamen er ineens verschillende aanwijzingen naar boven, nadat Julia op zolder was geweest? Wie is Sarah? Wat is er met Victor – de huisbaas – aan de hand?

    Allemaal vragen, maar geen antwoorden. Nog niet…


    » De cover is klikbaar!

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:08 ]


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    "Let the game begin."


    “Vrolijke hongerspelen, iedereen.”
    Alle kinderen tussen de 12 en 18 jaar worden bijeen gedreven. Het doet me denken aan hoe de vissen in een versmalde stroming zwemmen. Vanuit mijn ooghoek van ik een glimp op van Flint. Hij lacht me bemoedigend toe en ik denk terug aan wat hij nog geen uur geleden had gezegd. “Er zijn vier ticketjes met jouw naam op. Je wordt niet getrokken. Dat kan niet.” Genda White houdt haar jaarlijkse speech over hoe belangrijk de spelen zijn en hoe dankbaar we moeten zijn voor het bestaan ervan. Naast me prevelen een paar meisjes een kort gebedje. Alleen meisjes. De jongens hoefde zich geen zorgen te maken. Niet deze keer.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:06 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    You Brought Me Down ~ Niall James Horan



    Amy Claire Van Lynden


    Niall James Horan

    'There's this moment in your life, the moment
    when you think you found her, when you have the
    time of your life with her, and then when she's
    gone, you feel terrible. You do things you shouldn't do,
    but you stay doing them. You want to help her, you want
    to give up anything for her, but you don't have the power
    for it. And then.... You brought her down


    The way you smile , the way you laugh , the way you talk , the way you let
    me know .

    the way i had no idea ....

    We were everything I had...
    But then you brought me down



    ~ One Direction exists
    ~ ong. om de dag een nieuw stukje
    ~ Nederlands geschreven
    ~ Engels/Nederlands gesproken


    Soundtrack

    I can't win, I can't reign.
    I will never win this game,
    without you, without you.


    Or else we'll play, play, play all the same old games
    And we wait, wait, wait for the end to change
    And we take, take, take it for granted
    That will be the same
    But we're making all the same mistakes

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 18:23 ]


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?