• Oké, toch ga ik maar weer eens zo’n topic maken. Gewoon, omdat het vakantie is en mijn abo lijst er verlaten en leeg bijstaat.

    Ik zoek dus naar een aantal verhalen, ze mogen pas begonnen zijn, maar dan zou ik het wel fijn vinden als je regelmatig iets post. Hihi, anders gewoon verhalen met al wat hoofdstukken.
          Verder eis ik gewoon verhalen geschreven in goed Nederlands, niet al te veel fouten, geen korte hoofdstukken – aangezien ik daar echt een hekel aan heb. (:

    Wat ik lees:
    - One Direction (geen bromance)
    - Hunger Games
    - Vampire Diaries
    - Supernatural
    - Harry Potter als het Draco Malfoy / Ron Weasley is
    - Onbekende Personen

    Andere dingen kan je ook wel proberen, maar kom alsjeblieft niet aan met Tokio Hotel of Justin Bieber.
          Ook zou het fijn zijn als het niet de voor de meest handliggende verhaallijnen zijn bij fanfic’s, zoals de dochter van Voldemort wordt verliefd op Draco Malfoy, er verhuist een meisje naar La Push en al die shit. (: x

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 12:14 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    all my life I've been good, but know I'm thinking what the hell.



    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'

    Forgotten ~ One Direction


    Living The dream




    ~xXx~



    ~xXx~



    Light a fire, a fire a spark. Light a fire, a flame in my heart.
    We'll run wild, we'll be glowing in the dark. We'll be glowing in the dark.



    *All characters owned by JK Rowling, however this story is written by Rebecca. Special thanks go to Bruna for being an inspiring friend.
    *This story includes some minor strong language.
    *Soundtrack.




    Ik hoop dat jullie het leuk vinden, een abo nemen en reacties plaatsen. Neem in ieder geval een kijkje ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Soul Sisters || Vampire Diaries

    I was never meant to live a normal life,
    and I couldn't even if I wanted to.
    Not until I get revenge for my family.
    I'm here to finish this fight,
    just like you.




    Faye Jessica Walker en Diana Ondine Walker zijn twee zusjes, afkomstig uit Texas. Hun droom is om wereld beroemd te worden, maar hun vader heeft andere palnnen voor hun. Hij wou dat zijn dochter het familie bedrijf voortzetten, en niet zo maar een bedrijf, maar een jagers bedrijf, genaamd 'Vamp Hunters Inc.' Als hun vader slecht te been wordt, dwingt hij zijn twee dochters zijn bedrijf overnemen en naar Mystic Falls afreizen.Toevallig is daar ook een café waar ze iedere week mogen optreden. Bovendien stikt Mystic Falls van de vampiers waar Diana en Faye soms op een andere manier mee te maken krijgen dan alleen maar 'jagen'.

    Nature can be cruel. Predators are everywhere. Those who don’t need to be protected from outside forces often need to be protected from themselves. In society, women are referred to as the fairer sex. But in the wild, the female species can be far more ferocious then their male counterparts. Defending the nest is both our oldest and strongest instinct. And sometimes, it can be most gratifying.

    ©Stallion & 1864.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Zayn Malik A memory away.
    Solar Eclipse ft Liam Payne.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 21:02 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Parallel

    Pip is een Nederlands meisje dat op een Engelse kostschool terechtkomt. Op haar oude school heeft ze er een rommeltje van gemaakt, en ze is vastbesloten dat niet nog een keer te laten gebeuren. Helaas is alle begin moeilijk en zijn de mensen op haar nieuwe woonplaats van een heel ander soort. Is een ezel wel de enige die zich twee keer aan dezelfde steen stoot? En wat als thuis ineens alles veranderd blijkt te zijn?

    Ik hoop dat je 'm leuk vindt! :Y)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 21:02 ]


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Where are you? ~One Direction
    http://www.quizlet.nl/stories/84064/where-are-you


    one-direction/

    Lynn wint samen met haar beste vriend een Meet&Greet met One Direction, maar de dag na het concert hoort ze dat Harry Styles spoorloos is verdwenen. Het feit dat zij hem voor het laatst heeft gezien maakt haar verdacht, tot er meer mensen verdwijnen.

    Het loopt nu tot hoofdstuk vier maar we proberen elke dag een stukje te schrijven.
    Hope you like it (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    http://www.quizlet.nl/stories/82738/the-answer/

    What should you do?

    Wat zou je doen als alles verkeerd gaat? Je wordt voor een keuze gesteld. Twee keuzes blijven over. Een goede of een foute. De waarheid of blijven liegen. Het ligt eraan wat voor toekomst je wilt.
    Eenzaamheid het gevolg?





    Basically gaat het over een meisje dat ineens spoorloos is verdwenen. Ze is erg mysterieus en het verhaal wordt voor het grootste gedeelte verteld vanuit haar vrienden waar ze nu al een half jaar bij woont. Er is eigenlijk geen reden voor haar verdwijning. Kidnapping of een ander ernstig geval lijkt dan ook niet het meest voor de hand liggend. Hoewel de vrienden de situatie niet helemaal vertrouwen, stopt de politie op een gegeven moment het onderzoek.

    Het verhaal is nog maar net begonnen dus je kunt het nu nog gemakkelijk mee lezen ^^


    Life is hard, just break it with your head <3