• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    Two.


    Liz Berably | Klopgeest.
    Met koffers en al stap ik Lyle House in. Ik weet nu al dat dit geen doorsnee instituut voor 'gestoorde' tieners is. Ik maak kennis met de medicijnvrouwen en de dokter en dan word me een kamer aangewezen. Daar ga ik naartoe en leg mijn koffers op bed. Ik kijk naar het andere bed wat nog helemaal leeg was. Daar zou mijn kamermaatje moeten komen.

    Morte Peires | Aangetrokken voelen door vuur.
    Ik sleep mijn koffers over de grond heen en ren Lyle House binnen, waar ik opgevangen werd door de medicijnvrouwen en de dokter. Ik mompel wat en ren door naar een lege kamer, waar ik mijn spullen op het bed zet.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mila McBrown | Paranoia
    'En dat alleen omdat ik niet van licht houdt, en niet zo sociaal ben,' zeg ik, nog steeds zacht.
    Ik gebaar naar het laatste raam waar nog geen gordijn voor zit.
    'Vind je het erg als ik dat gordijn ook even dicht trek? Ik functioneer volgensmij ook beter in het donker.'

    [De meeste zitten in de achtertuin, daar is het drama. Maar ik laat mijn personage Morte wel naar de vrijetijdsruimte gaan (:.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ali Jones | Kan weinig praten door Droomwereld

    'Selena kan je ermee stoppen?' vraagt de dokter nadat hij mij even had aangekeken.
    Ik liep voorzichtig naar Selena toe en knielde bij haar neer. 'Kom op,' fluisterde ik, 'probeer je te concentreren op mooie dingen.' Dan voel ik ineens een vlammende pijn door mijn lichaam gaan.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 16:39 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    NeverLoseYou schreef:
    [De meeste zitten in de achtertuin, daar is het drama. Maar ik laat mijn personage Morte wel naar de vrijetijdsruimte gaan (:.]


    [Ah, haha, blijf maar in de tuin, dan ga ik daar ook heen!]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Selena Claire Sensorene
    Ik zie de dokter naast me komen ziteen en krijg nog meer tranen over mijn wangen. 'Ik kan mezelf niet tegenhouden of controleren het spijt me meneer ga sne wel voordat k u martel.' Snik ik. Ik voel meer angst en verdriet en voor ik ht doorheb Laat ik mijn gave los. Ik hoor oeral geschreeuw om me heen voordat alles zwart wordt en ik bovenop de twee jongens val.

    {Ze viel dus bewusteloos. Het hele huis heeft haar Gave nu gevoeld het koste haar zoveel kracht gekost dat ze bewusteloos viel. Iedereen is nu prachtig even geschokkeerd}

    Juléan Quinten Happle
    Het leek wel of ik dood ging. Een mooi meisje keek ons aan tot zij ook krijzend neerviel. ik voelde de marteling minderen tot het meisje, Selena genaamd bovenop ons viel. Ze was bewusteloos gevallen denk ik. Tranan zaten nog in mijn ogen en ik kijk Naar Alex. 'Ze kon er niets aandoen. Ze kan het niet beheersen.' Zeg ik snel tegen hem zodat hij haar niet tot moes gaat slaan. Ik til har lichaam op en haal mij en Alex er onderuit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liz Berably | Klopgeest.
    'Tuurlijk,' zeg ik. 'Mila? Geloof je me? Begrijp je me?...' Ik heb het natuurlijk over die klopgeest.

    Morte Peires | Aangetrokken tot vuur.
    Ik loop weer weg, naar de vrijetijdsruimte waar ik op de bank ga zitten. Ik steek een lucifer aan en kijk er aandachtig naar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mags schreef:
    (...)

    [Ah, haha, blijf maar in de tuin, dan ga ik daar ook heen!]


    [Hihi, ik ben al in de vrijetijdsruimte :P]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Arlène Riverford | Aangetrokken tot water
    Op mijn tenen loop ik de trap af, geruisloos en loop voorzichtig loop ik naar de eetzaal toe, richting al het geluid wat zich afspeelt in de tuin. Ik bekijk het even, kijk dan naar de keuken en staar even naar de druppelende kraan. Ik schud mijn hoofd even en knipper wat met mijn ogen. De drukte die zich in de tuin afspeelt schrikt me af, waardoor ik besluit weg te lopen van dit spektakel en baan mezelf een weg naar de vrijetijdsruimte waar een meisje gefocust naar een brandende lucifer kijkt. Mijn adem stokt.
    "Kijk uit, Voort vliegt heel de boel in de fik!" Gil ik al uit voordat ik het echt door heb. Even deins ik een stap naar achteren.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik twijfel.
    'Ja ik geloof je, ik denk niet dat je liegt,' ik kijk naar Liz, nee ze zou niet liegen, haar kon ik wel vertrouwen toch?
    'Uhm, Liz... Kan ik je vertrouwen?' vraag ik.

    [Eehm.. Iedereen voelde voor zeker een halve minuut gruwelijke martelende pijn O_O toen viel Selena Flauw xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alex Samuels I enorme kracht

    Ik haal opgelucht adam als de pijn eindelijk weggaat en wrijf de tranen uit mijn ogen. Ik zie dat het meisje van de trap ook op de grond ligt. Ik sta op en loop naar haar toe. 'Alex,' zeg ik terwijl ik mijn hand uitsteek om haar omhoog te trekken. 'Alison,' antwoordt ze.

    Alison Jones

    De pijn gaat gelukkig snel weer weg maar toch voel ik me een beetje duizelig. 'Alex,' hoor ik ineens en als ik op kijk zie ik dat er een knappe jongen voor me staat. De jongen van de trap. 'Alison,' zeg ik terwijl ik zijn uitgestoken hand pak. Hij trekt me overeind en glimlacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Er zit wel 10 meter muur tussen Celine XDD]
    Liz Berably. | Klopgeest.
    Ik knik.
    'Ja.. Maar je gelooft me toch echt wel hè?...' vraag ik voorzichtig.

    Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur.
    'Vast niet,' zeg ik en ik blaas het vlammetje uit. 'Het is niet zo gevaarlijk hoor.' Ik kijk naar het meisje, vast Arlène.

    [Haha, ik zit toevallig nu met een lucifer in mijn hand XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Arlène Riverford | Aangetrokken tot water
    "Misschien ook wel," Opgelucht haal ik adem als ze het vlammetje uitblaast. "Het is niet zo gevaarlijk hoor." In mijn hoofd vormt er direct een opsomming over wat er allemaal wel niet kan gebeuren. Veel. Toch hou ik verstandig mijn mond. Door mijn ouders was ik al als gek bestempeld, ik wou niet dat deze mensen dat ook van mij dachten. Rustig loop ik naar de bank toe en plof er zachtjes op neer. De brandende lucht van vuur vult mijn neusvleugels, maar dit probeer ik even te negeren.
    Even kijk ik het meisje glimlachend aan. "Arlène, maar Lene is ook goed."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik knik nu zekerder.
    'Mensen die ik vertrouw liegen niet, ik praat niet tegen mensen die ik niet vertrouw,' zeg ik.
    Ik trek het laatste gordijn dicht, nu is het pikkedonker.
    Snel haal ik wat kaarsen uit mijn tas aan steek ze aan.
    Zo is het iets lichter, dat vind Liz vast prettiger.

    Morte Peires | Aangetrokken tot vuur
    Ik lach even. 'Er kan niets gebeuren, echt niet,' zeg ik en ik steek weer een vlammetje aan. 'Morte,' stel ik me voor. Ik glimlach.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.