• De stelling van deze week luidt:
    Een spitsheffing op een treinkaartje is een goed idee

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb ov, dus kan toch gratis reizen, maar alsnog vind ik het geen goed idee. Je betaald je al blauw aan het openbaar vervoer.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Castiel schreef:
    Ik heb ov, dus kan toch gratis reizen, maar alsnog vind ik het geen goed idee. Je betaald je al blauw aan het openbaar vervoer.


    Firm believer of all that is magic

    Nee, de treinen zijn echt al duur genoeg.

    Ik ben samen met een vriendin een uitstapje aan het plannen. We willen met de trein gaan, maar vanwege de hoge kostprijs overwegen we toch om iemand ons met de auto te laten brengen.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    wat is een spitsheffing, als ik het vragen mag :X

    Euh, nee. Dat lijkt me geen goed idee.
    Treinen kosten sowieso al wel genoeg. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Slecht planm :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Castiel schreef:
    Ik heb ov, dus kan toch gratis reizen, maar alsnog vind ik het geen goed idee. Je betaald je al blauw aan het openbaar vervoer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MsTomlinson schreef:
    wat is een spitsheffing, als ik het vragen mag :X


    Dit en er staat 'heffing' in het woord dus dat betekend sowieso dat er iets duurder wordt. Dus slecht idee. Alles is al zo duur.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 12:27 ]


    26 - 02 - '16

    Geen goed idee, inderdaad.
    Het beste is als meer mensen met de trein gaan, dat is beter voor het milieu. Bovendien zijn er dan minder files. Met de heffing zouden nog minder mensen met de trein gaan.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    BleuEyesGirl schreef:
    Geen goed idee, inderdaad.
    Het beste is als meer mensen met de trein gaan, dat is beter voor het milieu. Bovendien zijn er dan minder files. Met de heffing zouden nog minder mensen met de trein gaan.


    Dit. _O_


    26 - 02 - '16

    Nee. Trein is al duur genoeg en de NS maken ook al meer dan genoeg winst.


    I am an idiot, I move.

    Castiel schreef:
    Ik heb ov, dus kan toch gratis reizen, maar alsnog vind ik het geen goed idee. Je betaald je al blauw aan het openbaar vervoer.


    Als je een Ov hebt rijdt je toch niet gratis? je betaald er nog steeds voor


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Castiel schreef:
    Ik heb ov, dus kan toch gratis reizen, maar alsnog vind ik het geen goed idee. Je betaald je al blauw aan het openbaar vervoer.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    No way, ik betaal er nu al te veel aan. D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    uzi schreef:
    (...)

    Als je een Ov hebt rijdt je toch niet gratis? je betaald er nog steeds voor


    Studentenov is gratis reizen doordeweeks of het weekend, met sowieso standaard 40% korting voor de tijden waarop je niet gratis kunt reizen.

    Geen goed idee. NS denkt nu al dat het alles kan maken en de prijzen zijn al verschrikkelijk duur. Zeuren dat er niet genoeg mensen met de trein gaan, maar de treinprijzen zodanig hoog maken, dat bijna niemand er mee kan/wil reizen. Beetje tegenstrijdig.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 14:39 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.