• De stelling van deze week luidt:
    Een spitsheffing op een treinkaartje is een goed idee

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Silvester schreef:
    Nee. Trein is al duur genoeg en de NS maken ook al meer dan genoeg winst.


    Let it come and let it be

    Silvester schreef:
    Nee. Trein is al duur genoeg en de NS maken ook al meer dan genoeg winst.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee, want dan wordt alles nog duurder. Alles is al duur genoeg!


    Define "good".

    Castiel schreef:
    Ik heb ov, dus kan toch gratis reizen, maar alsnog vind ik het geen goed idee. Je betaald je al blauw aan het openbaar vervoer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Alsjeblieft niet zeg, dat de abbonementen zijn afgeschaft vindt ik al erg genoeg. D:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Geen goed idee. Treinen zijn nu al duur genoeg! Als er een spitsheffing zou komen zullen heel veel mensen (waaronder ik) waarschijnlijk minder met de trein gaan. Ook denk ik dat er weer gedoe wordt omdat er mensen zijn die dat dan niet weten, of waar het saldo juist daardoor dan niet hoog genoeg is. Daarbij moet dat allemaal dan weer worden geregeld, de NS krijgt nu al genoeg geld van alle passagiers, dat extra hebben ze volgensmij niet nodig. Dus ik denk dat het alleen maar nadelig zou zijn.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Nee, het is al duur genoeg en heeft ook weinig zin. Ze proberen zoveel mogelijk doen om milieuvervuiling tegen te gaan, dan lijkt me het openbaar vervoer duurder maken, niet bepaalt een slimme zet.
    En als je het via de andere kant bekijkt, lijkt het nog niet bepaalt verstandig. Ik denk niet dat er meer mensen met de trein zullen reizen als de kaartjes duurder worden, wat hun winst misschien zou doen dalen ipv doen stijgen.

    Dus oneens, slecht idee. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Silvester schreef:
    Nee. Trein is al duur genoeg en de NS maken ook al meer dan genoeg winst.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    He, wat? Een wat? Een spitsheffing?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Lijkt me geen goed idee;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Castiel schreef:
    Ik heb ov, dus kan toch gratis reizen, maar alsnog vind ik het geen goed idee. Je betaald je al blauw aan het openbaar vervoer.


    Ik heb geen ov en ik vind het al helemaal geen goed idee ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Castiel schreef:
    Ik heb ov, dus kan toch gratis reizen, maar alsnog vind ik het geen goed idee. Je betaald je al blauw aan het openbaar vervoer.


    Pass the damn ham, please.

    Castiel schreef:
    Ik heb ov, dus kan toch gratis reizen, maar alsnog vind ik het geen goed idee. Je betaald je al blauw aan het openbaar vervoer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BleuEyesGirl schreef:
    Geen goed idee, inderdaad.
    Het beste is als meer mensen met de trein gaan, dat is beter voor het milieu. Bovendien zijn er dan minder files. Met de heffing zouden nog minder mensen met de trein gaan.

    Ben ik de enige die de stelling niet begrijpt?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.