• De stelling van deze week luidt:
    Een spitsheffing op een treinkaartje is een goed idee

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Frigga schreef:
    (...)
    De bedoeling vcan zo'n spitsheffing, is dat mensen buiten de spits gaan rijzen, net zoals ze op de snelwegen ook doen. Die mensen nemen niet voor niets de trein. Dus ze zouden eerder buiten de spits om rijzen dan met de auto gaan. Waarom zouden ze om de spits in de trein te vermijden tijdens de spits met de auto gaan, dan sta je in een file, nee dat is handig.
    Meer/langere treinen gaan niet, dat hebben ze bij de NS heus wel bekeken.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Castiel schreef:
    Ik heb ov, dus kan toch gratis reizen, maar alsnog vind ik het geen goed idee. Je betaald je al blauw aan het openbaar vervoer.


    Life is hard, just break it with your head <3

    Castiel schreef:
    Ik heb ov, dus kan toch gratis reizen, maar alsnog vind ik het geen goed idee. Je betaald je al blauw aan het openbaar vervoer.

    Nee, geen goed idee, de overheid wil toch dat mer mensen met openbaar vervoer gaan? Ga het dan vooral duurder maken. Als mensen met de trein naar hun werk gaan, kunnen zij echt niet altijd bepalen hoe laat ze met de trein gaan, en dan moeten ze wel met de spits...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    neeeeej, geen goed idee! Wij hebben geen auto en als we dan ook nog eens extra moeten betalen voor het openbaar vervoer wordt het echt niet leuk meer!


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    *is nogal dom* WTF is een spitsheffing?:S


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Defensive schreef:
    No way, ik betaal er nu al te veel aan. D:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    BleuEyesGirl schreef:
    Geen goed idee, inderdaad.
    Het beste is als meer mensen met de trein gaan, dat is beter voor het milieu. Bovendien zijn er dan minder files. Met de heffing zouden nog minder mensen met de trein gaan.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Silvester schreef:
    Nee. Trein is al duur genoeg en de NS maken ook al meer dan genoeg winst.

    nee echt niet mensen gaan al minder met de trein moeten ze het vooral duurder maken, terwijl het veel beter voor het milieu is dan een auto

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 13:21 ]


    o(¤_¤)o

    Defensive schreef:
    No way, ik betaal er nu al te veel aan. D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Het is nu al veel te duur. (no_chears)


    Remember when...

    geen idee
    ik ga nooit met de trein en heb bovendien een ov