• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Gaat wel hoor Ali, trouwens nog iets van je liefje gehoord ?" vraag ik om van onderwerp te veranderen. Niet dat ik het een leuk onderwerp vind maargoed.

    Ali Jones

    'Lang verhaal.' zegt Des kortaf.Wat is iedereen toch weer vrolijk vandaag,denk ik. "Gaat wel hoor Ali, trouwens nog iets van je liefje gehoord?' vraagt Cat. Ik frons en zeg: 'Nee niet echt, ik heb alleen vanochtend even gezien. Geen idee waar hij nu uithangt...'

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Cat veranderd van onderwerp. Thank god.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Ik ga even naar de keuken, moet nog iets zeggen tegen Alex" zeg ik tegen Ali en Des waarna ik opsta. Ik loop naar de keuken en ik krijg gelijk, daar staat Alex. "Het spijt me dat ik boos was, de waarheid is dat ik er om heb moeten lachen in de keuken, dus het spijt me" zeg ik tegen hem.

    Alex Samuels

    "Het spijt me dat ik boos was, de waarheid is dat ik er om heb moeten lachen in de keuken, dus het spijt me' zegt Cat als ze de keuken in loopt. 'Nee, ik moet zeggen dat het me spijt. Het is alleen zo, me zusje had wat problemen met jongens en die zou toen elk moment kunnen bellen enne daarom was ik boos dat jullie steeds rond me hingen...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Cat verlaat de kamer en gaat naar Alex. Ze gaat zich zeker verontschuldigen. Hopelijk zegt ze niks dat ik hem nog leuk vind. Uch wat haat ik mijn leven toch. Ik draai me weer om naar Ali. 'Dus hoe is het tussen jou en Juléan?' vraag ik met intresse in mijn stem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Ik werd minstens twee meter bij hem vandaan geworpen doordat hij zo hard schokte. 'Fuck it,' mompelde ik, terwijl ik opstond en terugliep. Ondertussen zag ik de haartjes groeien op zijn armen, en ik wist dat het eraan zou komen dat hij zou veranderen. Daarom liet ik me alweer op mijn knieën vallen, en ging ik verder met het masseren van dat plekje. Nu werden de hasartjes op zijn armen langer, en zijn gezicht werd langer en platter. Ook zijn oren begonnen naar achteren te verschuiven. Het was bijna zover.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    Ik kreeg een lachje op mijn gezicht. "Het is niets, ik wou dat ik zo'n broer had, alle mensen die ik ken inclusief familie liep met een boog van 2 meter om me heen, nooit heeft iemand me beschermd of gebeld" zeg ik zuchtend. Ik voel dat er een traan over mijn wang rolt.

    Ali Jones

    'Dus hoe is het tussen jou en Juléan?' vraagt Des. Ik haal me schouders op. 'Ik weet niet echt, ik ehmm had vannacht wel bij hem in bed geslapen,' zeg ik met een rood hoofd, 'maar ik heb hem sinds het ontbijt niet meer gezien...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex Samuels

    Een traan rolt over Cat's wang. 'Je hoeft niet te huilen hoor,' zeg ik en veeg de traan van haar wang.



    [btw, waar is iedereen? ik dacht dat er best wel veel online waren ;s en hoe zit het eigenlijk met die mensen die Liz, Morte en de dokter beheren? die zijn er al iets van 2 dagen niet geweest :s]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 20:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik kijk Ali fronsend aan. 'Nu je het erover hebt ik heb hem ook geen enkele keer gezien. Hmm misschien moet je maar even gaan kijken bij zijn kamer ofzo?' Ik stond op en liep langs de keuken richting de achtertuin. Ik had even behoefte aan frisse lucht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik ben zo terug even snel afwassen 3 minuten]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    Het meisje was weer bij me komen zitten en masseerde me. Ik had haar weer aan de kant kunnen duwen, maar het masseren verzachtte de pijn. Me gezicht werd spitser en me oren begonnen naar achteren te staan. Het ergste moest nog komen. Ik schuifelde naar voren naar een prullenbakje en gaf daar in over. Wanneer ik klaar was met overgeven liet ik me vallen en ademde snel in en uit.

    [Ja, die prullenbakje staat daar !! geen zin om de kots op te ruimen straks]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik voel hoe Alex de traan wegveegt en ik kijk hem dankbaar aan. "Weet jij hoe het is om bekent te staan bij alles en iedereen als het meisje die altijd raar doet, of het meisje met wazige ogen of iets anders wat te maken heeft met een gave ?" vroeg ik zacht.

    [ Ik ben er weer zo ik heb snel afgewassen ö]


    The duty of youth, is to challenge corruption.