• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik keek geschrokken naar Cat, moest ze nou net die vraag stellen. 'Uh...' stamelde ik. ze keek me verbaasd aan. 'Heb ik ja. Maar het liep niet echt goed af.' Zuchte ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Ik zat in de woonkamer een beetje niets te doen op de bank, toen Derek langs kwam lopen. Helemaal hijgend. Zijn huid was aan het samentrekken, en hij was zich overal aan het krabben. In zijn ogen lag een wilde blik, alsof hij enorme koorts had. 'What the fuck is er aan de hand?' vroeg ik, terwijl ik opsprong. Jezus, die gast was duidelijk ziek. 'Jemig, gaat het wel?' Snel kwam ik dichterbij, en legde ik mijn hand op zijn voorhoofd. Ja, die had koorts, en niet zo'n beetje ook niet. Voordat ik verder nog iets kon zeggen, schudde hij me weg en liep hij de trap op.
    'Mooi niet,' mompelde ik, waarna ik achter hem aan sprintte. Nog net zag ik hem de deur van zijn kamer dichtgooien, en bijna was ik omgedraaid. De ijzige gil was hetgene dat me overtuigde om toch naar binnen te gaan. 'Derek, is alles oké, moet ik een verpleegster halen?' vroeg ik hem.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    'Derek, is alles oké, moet ik een verpleegster halen?' hoorde ik Alice vragen. Ik probeerde omhoog te kijken. 'Nee! Opbokken!' snauwde ik. Vervolgens bogen/braken mijn armen in onmogelijke posities.



    [ja ik heb iets met het woord opbokken, snorry]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik knikte begrijpelijk toen ze zei dat het niet goed afliep. Een gil ging door het huis. Des keek me bang aan. "Het is niets Des, het is Derek maar" zei Sam nog altijd nog buiten kijkend. Maar- Huh- Ohja, gevoelens, i remember. "Wel ik heb er nooit 1 gehad, iedereen liep met een boog van 2 meter om me heen" zei ik zacht.

    Berichten voor online. 

    Eigenares (Ik ben nu bij lovingLoser thuis we doen ff op 1 acc)
    ik zie Derek lopen. Ik achtervolg hem en merk dat hij gaat veranderen. 'Nee Derek. Kom even mee.' Zonder dat hij kan antwoorden sleur ik hem al mee. Ik breng hem naar buiten waar hij kreunt. 'Ik heb 10 kilometer bos in mijn bezit. Het hoort bij dit huis. Daar kan je rondrennen. Geen jager mag daar komen en op je schieten. Als je wilt mag je van mij iemand meenemen naar het bos. Ik kan mee of een vriendin van je?' zeg ik aardig tegen hem. 


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik keek Cat aan. 'Dat is niet erg.' Zei ik bemoedigend. Ze keek me aan. 'Geloof me geen is beter dan één die niet goed afliep.' 'Wat vind je eigenlijk van de jongens hier in het huis, of wat vond je laat ik het zo zeggen.' vraag ik nu iets zachter.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    HurtedHeart schreef:
    Berichten voor online. 

    Eigenares (Ik ben nu bij lovingLoser thuis we doen ff op 1 acc)
    ik zie Derek lopen. Ik achtervolg hem en merk dat hij gaat veranderen. 'Nee Derek. Kom even mee.' Zonder dat hij kan antwoorden sleur ik hem al mee. Ik breng hem naar buiten waar hij kreunt. 'Ik heb 10 kilometer bos in mijn bezit. Het hoort bij dit huis. Daar kan je rondrennen. Geen jager mag daar komen en op je schieten. Als je wilt mag je van mij iemand meenemen naar het bos. Ik kan mee of een vriendin van je?' zeg ik aardig tegen hem. 


    [Eeyy O_O ik en disclaimer hadden al een heel ding in hoofd O_O
    en hij is al in zijn kamer bezig met transformeren?]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 20:25 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Eerst vond ik ze een soort van leuk, maar nu Derek zowat iedereen negeerd en afsnauwd, Alex pizza in mijn gezicht gooit na ik hem een nacht heb aangeboden op míjn bed, Juléan met Ali bezig is vind ik alleen Will nog maar aardig, niet leuk, gewoon aardig, ik heb het gehad met jongens voor ik er nog maar met 1tje heb gekust" zei ik telkens zachter. Dit was best genant.

    HurtedHeart schreef:
    Berichten voor online. 

    Eigenares (Ik ben nu bij lovingLoser thuis we doen ff op 1 acc)
    ik zie Derek lopen. Ik achtervolg hem en merk dat hij gaat veranderen. 'Nee Derek. Kom even mee.' Zonder dat hij kan antwoorden sleur ik hem al mee. Ik breng hem naar buiten waar hij kreunt. 'Ik heb 10 kilometer bos in mijn bezit. Het hoort bij dit huis. Daar kan je rondrennen. Geen jager mag daar komen en op je schieten. Als je wilt mag je van mij iemand meenemen naar het bos. Ik kan mee of een vriendin van je?' zeg ik aardig tegen hem. 

    Derek is al in zijn kamer?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ik ben er weer, wat heb ik allemaal gemist?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik knikte naar wat ze zei. 'Ik weet het niet wat ik van ze moest vinden. Juléan was aardig maar was alweer bezig met Ali, Alex mocht ik wel en hij uhh ik vond hem wel wat hebben,' ik voelde mijn wangen een lichte blos krijgen maar ga dan verder met mijn verhaal. 'Maar na wat hij flikte urgh kan hij de pot op, Derek had ik eerlijk al gezien in een tekening, ik wist al dat hij een weerwolf was en ik schonk er gewoon weinig aandacht aan, en Wil is gewoon super lief kan niemand omheen.' zei ik dan vlug. 'Maar jij vind Will echt helemaal niks?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Yeah, right, no way,' zei ik nog voordat hij op de grond zakte. Zijn armen en benen begonnen raar te doen, en ook zijn rug klapte plotseling bijna helemaal dubbel. 'Godverdomme,' mompelde ik. Ik wist gelijk wat zijn 'gave' was. Ik wist gelijk wat hij kon, en waarom hij zo vreselijk groot was. Mijn ouders vertelden vroeger verhalen, over andere bovennatuurlijken. Weerwolven. De verandering was altijd vreselijk pijnlijk, en dat was ook begrijpelijk nu ik zag in welke vormen zijn lichaam zich draaide.
    Ik liet me naast hem op mijn knieën vallen, en gaf hem een voorzichtig klopje op zijn schouder, niet helemaal zeker van wat ik moest doen. 'Het komt wel goed, geloof ik,' prevelde ik, hard genoeg zodat hij het kon horen. 'Voor zover ik weet gaat alles goed, en trekt de pijn zometeen weg.' Net zoals ik niet wist wat ik moest doen, wist ik niet wat ik moest zeggen. Misschien moest ik zijn schouders masseren ofzo, dat deed ik altijd als ik een pijnlijke plek had. Heel voorzichtig begon ik dus met één hand het plekje tussen zijn schouders te masseren, terwijl ik bleef prevelen dat het wel goed zou komen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ Des en cat zijn nog boos op Alex, uhh,. Cat en Des zijn beter vrienden geworden hadden even een dipje en nu zitten we in de vrijetijdsruimte, uhh...Alice en selena probeerde Derek te helpen maar wou hij niet hij veranderde weer volgens mij en nu heeft de eigenares gezegd dat hij in het bos rondjes kan gaan rennen.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Des en cat zijn nog boos op Alex, uhh,. Cat en Des zijn beter vrienden geworden hadden even een dipje en nu zitten we in de vrijetijdsruimte, uhh...Alice en selena probeerde Derek te helpen maar wou hij niet hij veranderde weer volgens mij en nu heeft de eigenares gezegd dat hij in het bos rondjes kan gaan rennen.]


    [dat laatste kan je weg halen, want toen ze dat zei was Derek al in zijn kamer bezig & vanaf het begin af aan al was er geen bos toch? ik snap er geen hol meer van..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Je moet heus niet blozen bij Alex, moest ik hem niet kleuk hebben gevonden had ik hem nooit laten slapen in mijn bed maar voor Will, nee, gewoon aardig, moest Alex al wat vriendelijker hebben gedaan bleef ik hem misschien leuk vinden maar voor dit moment kan hij de pot op". We praten zo zacht dat alleen wij het kunnen horen, nog maar goed want dit was geen gesprek waar iedereen bij mocht zijn.