• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Oh okeej, Nou dus @LovingStyles schrap dat laatste XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Des en cat zijn nog boos op Alex, uhh,. Cat en Des zijn beter vrienden geworden hadden even een dipje en nu zitten we in de vrijetijdsruimte, uhh...Alice en selena probeerde Derek te helpen maar wou hij niet hij veranderde weer volgens mij en nu heeft de eigenares gezegd dat hij in het bos rondjes kan gaan rennen.]


    [okee dankjee :) kan ik er ergens in springen ofso?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    (...)

    [dat laatste kan je weg halen, want toen ze dat zei was Derek al in zijn kamer bezig & vanaf het begin af aan al was er geen bos toch? ik snap er geen hol meer van..]

    Er is sowieso geen bos, want achter Lyle House woont een klein meisje dat Amanda heet. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ Ja, kom maar de kamer binnen nu nadat wat ik heb gezegd ofzo]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    'Dus je snap wat ik bedoel?' Ze knikte. 'Maar een probleem.' Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan en begon weer te blozen. 'Je vind hem nog leuk?' zei ze toen zo verschrikkelijk zacht. Ik knikte. 'Ik kan mezelf echt voor mijn kop slaan. Maar het betekent niet dat ik niet boos ben. Ik heb hem geslagen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Ja, kom maar de kamer binnen nu nadat wat ik heb gezegd ofzo]


    [okee jullie zitten toch in de vrijetijdsruimte?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ja ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    Het meisje was net al zo koppig als Ali, maar het meisje kwam dichterbij. Me rug klapte dubbel. Ze vloekte eerst, logisch. Mijn polsen en enkel begonnen in onmogelijke richting te draaien. Het meisje zakte zich naast me neer en begon te praten, veel kon ik er niet van horen. Wat ik wel voelde, was een hand die tussen mijn schouderbladen werd gelegd. Ze voelden koud aan. Ik wou happen als waarschuwing maar in plaats daarvan begon mijn rug zo onmenselijk hoog en gebogen te staan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Ergens kan ik helemaal niet boos zijn op Alex, in de keuken lag ik er gewoon om te lachen, ik was niet echt boos" zei ik zacht.

    Ali Jones

    Als ik de vrijetijdsruimte in loop zie ik Cat, Des en Sam zitten. 'He,' zeg ik, 'alles goed?' vraag ik en ga naast Cat op de bank zitten.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 20:43 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    ´Nadat ik hem had geslagen pakte hij mijn pols en zag ik dat hij boos was en ik zweer het je dat ik gewoon een kleine verontschuldiging zag. Hij zei niks en dat maakte me gewoon boos.´


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Hi Ali, ja alles goed" zeg ik tegen haar. Ik geef Des een blik van het spijt me. "Hi Ali !" zegt Sam.

    [Toevoeging]

    Ik stop met praten als Ali naast ons komt zitten. ´Hey, het gaat wel.´


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ali Jones

    'weet je het zeker? Jullie lijken een beetje boos...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    'Lang verhaal.' is het enige wat ik zeg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.