• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    (...)
    [Selena is buiten toch?]
    [Ja, En ik ga met Juléan naar Ali ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Ik ben ook buiten en zover ik dacht was ik alleen. xD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    Een grinnik ontsnapte uit mijn mond. "Nou ik heb er geen problemen mee dat ik je aan je zusje doe denken hoor" zeg ik. Nee, zelfs mijn ouders hebben me nooit geknuffeld. "Weet je hoe ze me zeiden dat ik naar hier ging ?" "Nee" zei Alex. "Ze zeiden letterlijk, 'je taxi staat klaar, vertrek maar, wij willen de schande van de straat niet meer zijn', maar het deed geen pijn, ik was het gewend".

    Derek Souza

    Het meisje -waar ik nog steeds de naam niet van wis- begon me toch te ratelen. 'Ja, o mijn god, dit is zo cool. Besef je nu dat ik je de oren van je kop kan praten zonder dat je ook maar iets terug kunt zeggen. Behalve die oogrol dan, maar daar schiet je weinig mee op. Moet je nu trouwens niet naar buiten, om, weet ik veel, te rennen ofzo?' Ik begon te grommen en me tanden op te trekken als teken dat ik er degelijk wel iets aan kon doen. Maar bij nader inzien, had ik wel zin om naar buiten te gaan, maar dan had ik haar wel nodig om de deur open te doen. Ik stopte met grommen en liep wankelend naar de deur.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Als ik uitgehuild was liep ik naar binnen. Dan had ik maar betraande ogen. Het boeide me geen ene flikker meer. Ik liep naar de keuken om een flesje water te pakken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Ik ben ook buiten en zover ik dacht was ik alleen. xD]


    [Dan krijg je straks denk ik bezoek]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ @Midna, ik ben alweer in de keuken ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ @Midna, ik ben alweer in de keuken ]


    [Kan ook xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Samuels

    "Ze zeiden letterlijk, 'je taxi staat klaar, vertrek maar, wij willen de schande van de straat niet meer zijn', maar het deed geen pijn, ik was het gewend" 'Je ouders weten niet wat ze missen. Mijn ouders waren volgens mij wel redelijk opgelucht dat ik weg ging, aangezien ehmm ik een jongen het ziekenhuis in heb geslagen en me ouders status enzo heel belangrijk vinden. Alleen me zusje was helemaal in tranen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Tuurlijk barstte je zusje in tranen uit, ze heeft waarschijnlijk de meest geweldige grote broer volgens haar" zei ik lachend. "Ik had 2 broers, maar die stonden gewoon te grijnzen naast mijn ouders, ik had het trouwens ook al zien aankomen dat ik weg moest, visioenen, You get it" vervolgde ik.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik liep de keuken binnen en Alex en Cat stonden wat te praten. Ze hebben het goed gemaakt ik ben blij voor haar. Alex had niks tegen me gezegd en ik niks tegen hem. Ik liep naar de koelkast en dacht weer na over wat Mary zei; 'Je bent een freak.' Er rolde weer een traan over mijn wang. Ik pakte een flesje water en begon te drinken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Samuels

    "Ik had 2 broers, maar die stonden gewoon te grijnzen naast mijn ouders, ik had het trouwens ook al zien aankomen dat ik weg moest, visioenen, You get it" 'ik kan je broers wel een kopje kleiner maken als je wilt,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben thuis.]
    Selena Claire Sensorene
    Ik kuchte en keek naar de Sterrenhemel in. Het fonkelde in mijn ogen en ik liet mijn mondhoeken naar mijn oren vliegen. Ik sloot mijn ogen even maar viel niet in slaap.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'O, dus je hebt mijn waardevolle duimen nodig om de deur voor je open te doen? O, trouwens, helemaal vergeten: ik ben Alice.' Ik deed de deur voor hem open, en ging hem voor naar de trap. Ik wilde nog wel eens zien hoe het eruit zou zien als hij de trap af zou lopen, als dit de eerste keer was. Mijn hond is volledig op zijn bek gegaan toen hij dat deed, en ik kon destijds niet stoppen met lachen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    "Wel dat is eens een aantrekkelijk idee" lachte ik. "Kunnen ze ook direct zien dat ik niet de enige ben die iets raars heeft, voor mij vind ik het alleen cool hoor" zeg ik erachter. "Maar helaas, je kan hier niet weg" zuchtte ik als laatste.