• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex Samuels

    "Maar helaas, je kan hier niet weg" zucht Cat. 'Inderdaad, hmm.' toen begon mijn maag ineens te rammelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    Het 'magische duimen' meisje stelde zich voor als Alice. Ik rolde met mijn ogen en liep achter haar naar de trap. Oja, de trap. Dacht ik. Met veel gestrompel en veel kabaal kwam ik heel huis naar beneden. Beneden stond ik met me 4 poten wijd, alsof ik elk moment kon vallen. Tot zo ver de geluidloze aanpak.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 21:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik liet Alex los en liep naar de ijskast waar ik pizza uithaalde. "Alleen als je hem deze keer niet in mijn gezicht gooit" zei ik lachend.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Mijn telefoon ging. Ping geluidje. Ik pakte mijn telefoon en keek wie het was. Het was Mary niet die zou ook niks meer van zich laten horen. Mijn ping geluidje bleef maar door gaan. Ik keek op mijn telefoon 4 ping berichten. Ik keek en zag dat het allemaal berichten waren van mijn zogenaamde vrienden op school. Allemaal berichten met dat ze blij zijn dat ik weg ben, dat ze geen freak hoeven als vriend. Dat ik me aanstelde en dat ik gewoon in een gekke huis moest. Ik slikte, de tranen begonnen weer mijn ogen te doordringen en ik liet het toe. ze stroomde over mijn wangen. Ik liet mijn telefoon en fles water vallen. Rende weg. naar mijn kamer. Ik botste nog tegen Cat en Alex op. Hij keek boos maar dat boeide me neit. Achter me hoorde ik Cat nog wat vragen maar het vervaagde al weer snel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ali Jones

    Ik zit een beetje té doelloos in de vrijetijdsruimte. Ik ren snel naar boven, pak me iPod en gitaar en ren weer naar beneden. Net als ik beneden aankom valt iets met veel kabaal van de trap. Ik besluit even te kijken en zie een wolf staan. vast Derek Ik haal me schouders op een loop naar de vrijetijdsruimte.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 21:38 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ik ben er weer. Wie geeft me een samenvatting? Pleaz? van af dat Destiny die tekening had gemaakt? thanx alvast)


    If there's no risk, there's no reward.

    ShadowHunt schreef:
    (Ik ben er weer. Wie geeft me een samenvatting? Pleaz? van af dat Destiny die tekening had gemaakt? thanx alvast)



    [om kort te zeggen: er is niks gebeurt alleen Alex heeft het goed gemaakt met Cat en Derek is weer een wolf]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ShadowHunt schreef:
    (Ik ben er weer. Wie geeft me een samenvatting? Pleaz? van af dat Destiny die tekening had gemaakt? thanx alvast)


    [Ehm.. cat & alex hebben het bijgelegd. Derek en alice gaan naar buiten. Destiny is net gedumpt door al haar vrienden, Ali is naar vrijetijdsruimte met ipod en gitaar]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Nadat de pizza was opgewarmt zette ik hem op tafel en ging zitten. "Ik waarschuw je, als je het nog eens in mijn gezicht gooit dan, dan" "Dan wat ?" zei hij lachend. "Dan niets want je bent toch sterker en dat hele kamer overhoop halen is ook mislukt want ik heb de kant van Juléan overhoop gehaald" zei ik lachend terug.

    [ Ik had het niet beter kunnen zeggen ]XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [En ow, Selena is ook buiten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Samuels

    Ik grinnik. 'Niet zo slim, en in dat geval,' zeg ik dreigend en doe alsof ik stuk pizza in haar gezicht wil gooien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Met moeite hield ik mijn lachen in terwijl hij naar beneden kwam. 'Oké, ik moet toegeven,' zei ik, toen hij beneden stond te bekomen, 'dat was hilarisch. Laten we dan maar naar buiten gaan, dan kun jij een beetje rondrennen, en misschien nog een keer vallen ofzo.' Toen ik dat laatste zei stapte ik een klein stukje opzij; mogelijk ging hij happen of zo, en daar had ik geen zin in.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Na dit topic (4 reacties) ben ik weg, dan ga ik wel ff doelloos in de vrijetijdsruimte zitten ofs, je mag mjn personage bespelen maar laat haar niet doodgaan xp, dus straks pas !]

    BOEM vol


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you