• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [nada iedereen het bericht had gelezen ging het licht weer uit ;)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Ik ben er weer, zou iemand alsjeblieft even een samenvatting willen geven?]

    Ali Jones

    'Een ontvoering kan wel vaker gebeuren wees op je hoede. Het kan onverwachts komen. Gebruik je gave.' lees ik op. ik kijk om me heen en zie dat Sam weg is. Kut. 'Jongens? heeft iemand Sam gezien?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [urghh alles is weer door elkaar]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik raak weer in trance. 'Fuck niet nu.' ze draaien zich om. Ik begin te teknen het duurde gelukkig niet lang. Toen ik klaar was met tekenen bleven mijn ogen in de zelfde kleur what the hell naja. 'KELDER KOM.' Ik had Sam getekend die bang in een hoekje zat een een schaduw die haar grijnzend aankeek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    Ik hoorde Ali wat zeggen. Vlak daarna gingen de lichten weer uit. Wat is dit toch allemaal?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mila McBrown | Paranoia
    Ineens gingen de lichten weer uit.
    'KELDER KOM,' riep Destiny.
    Ik rende achter haar aan de trap af.

    Sam Tipton

    Ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ik schreeuwde zo luid ik kon. "Ik heb het al 1 keer gedaan, ik kan het een 2e keer ook" zeg ik dreigend. Buitenkant stoer, binnekant doodsbang. De ninja komt dichterbij en rap raak ik hem of haar aan. Ik wordt boos, woedend meer dan woedend. Ik spring recht en schreeuw nog eens voor het hele huis. "Gebruik je gave ha ?!". Ik loop op de ninja af en zwaar haal ik adem. Ik zou hem of haar alleen maar op zijn of haar hoede houden , tot de anderen mij kwamen helpen dan.

    Ali Jones

    Ik zucht geïrriteerd. Verdomde lichten. 'KOM KELDER!' roept Des. Ik draai me om en wil naar de kelder rennen maar knal tegen iemand op.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 16:00 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Mila rende achter me aan. En toen we bij de kelder aankwamen zag ik Sam zitten. Mijn zicht was verbeterd in het donker ik voelde nog wel dat mijn ogen neit terug waren veranderd misschien daarom urgh het zal wel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Annabella 'Bella' Roberts | Kan aura's lezen.
    Ik zat nog in de vrijetijdsruimte en het licht ging weer uit.

    Derek Souza

    Voordat ik me wou omdraaien botste er iemand tegen me op. Ik rook en zag dat het Ali was. Zachtjes gromde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik trapte de verschijning die voor Sam stond.
    Ik was een soort Ninja in het donker, dus het had geen tijd om te bukken.

    [I'm off (:]

    Ali Jones

    Derek. Tuurlijk waarom niet, met mijn geluk kon alles gebeuren. Hij gromde zachtjes. 'Je hoeft niet gelijk te grommen,' mompel ik. Oja! de kelder! Ik twijfel even maar pak Derek dan bij zijn arm. 'Hup, mee naar de kelder jij,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madison Hope Mortir
    Ze greep me vast en werd woedend. Zelf was ik niet woedend. Ik was lollig maar sterk ik gaf mezelf nog meer kracht en grijnsde. Ik tilde haar luttele gewicht zonder probleem op en gooide haar op de houten kist. Veel pijn zou het niet geven. Die houten kist brak en ze kwam op kussens terecht. Ik grijnsde. 'Kom maar op.' Grijnsde ik


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan