• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nu zit ik op de dude, ik was blijkbaar nog binnen xp]

    [ Ohh okeej...]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Sam zat op die guy en siste wat naar hem. Ik werd duizelig en viel met mijn hoofd tegen de muur aan. Okee..Tekenen en telekinetische shit acvhter elkaar geen goede combi onthoud het voor de volgende keer. Langzaam werd alles zwart voor mijn ogen en lag ik daar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Madison
    Ik werd woedend. Ik gromde en werd een grote vuurbal. Ik zweefde op haar af eb likte aan haar haren(zodat die in de fik vliegen.) 'Les een voor jou val nooit een vuurbal aan.' zeg ik grijnzend


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [ Ik ga even naar de winkel, als ik terug ben denk ik dat het gevecht wel voorbij is. Danne.. dont know whats gonna happen to mee xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sam Tipton

    "Ik hoop dat je je fucking lesje heb geleerd dude". Ik was sterker dus ik sleurde hem gewoon mee naar boven. "Hier jullie creep, klop hem, sla hem, i don't care, ik ga Des gaan halen" zei ik toen ik hem liet vallen in de hal. Ik liep terug naar de kelder en tilde Des op. Sterk zijn is cool. Alex heeft echt een coole gave.

    [Fail ik ben nu een vuurbal. Die kan je niet aanraken zonder je handjes aan teverbranden ;)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Ok D: ben ik de enige die het jammer vind dat je in letterlijk alles kan veranderen ? D: ergens vind ik dat minder leuk XD en hoe zit het nu ? Waar staat Derek met ali ? En waar is de rest?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Ok D: ben ik de enige die het jammer vind dat je in letterlijk alles kan veranderen ? D: ergens vind ik dat minder leuk XD en hoe zit het nu ? Waar staat Derek met ali ? En waar is de rest?]


    Ali Jones

    'Ik grom wanneer ik wil,' gromt hij. Ik rol met me ogen. 'Waarom moet ik mee?' 'omdat die schaduw creep Sam heeft ontvoerd en die zit nu in de kelder en dan kan een sterk iemand misschien wel van pas komen en dan heb ik liever jou mee dan Alex,' ratel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    Ali Jones

    'Ik grom wanneer ik wil,' gromt hij. Ik rol met me ogen. 'Waarom moet ik mee?' 'omdat die schaduw creep Sam heeft ontvoerd en die zit nu in de kelder en dan kan een sterk iemand misschien wel van pas komen en dan heb ik liever jou mee dan Alex,' ratel ik.


    [Ja ik las het.. Maar ik weet ff niet wat ik verder moet doen, want wat er allemaal in die kelder gebeurd snap ik niet o-O]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Ok D: ben ik de enige die het jammer vind dat je in letterlijk alles kan veranderen ? D: ergens vind ik dat minder leuk XD en hoe zit het nu ? Waar staat Derek met ali ? En waar is de rest?]
    [Laat ik anders doen dat ik in 5 dingen per dag kan veranderen exclusief de eigenares gedaante?]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Midna schreef:
    (...)

    [Ja ik las het.. Maar ik weet ff niet wat ik verder moet doen, want wat er allemaal in die kelder gebeurd snap ik niet o-O]


    [volgens mij staan ze nog gewoon in de kelder want je kan een vuurbal nou niet bepaald in elkaar trappen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik geef het op, eerst ben je gwn een ninja en na ik je in elkaar heb geslaan ben je opeens een vuurbal ? Dat kan ik egt niet meer, ik kom wel terug als alles hier weer normaal is]

    [ff me vriendin van de trein ophalen. Ben er weer over 10 min ;)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [volgens mij staan ze nog gewoon in de kelder want je kan een vuurbal nou niet bepaald in elkaar trappen]


    [ehh dan laat die weerwolf erbuiten.. dat + vuur gaat toch niet samen ? XD]

    LovingLoser schreef:
    (...) [Laat ik anders doen dat ik in 5 dingen per dag kan veranderen exclusief de eigenares gedaante?]


    [Is goed ;D das klinkt als stuk logischer xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you