• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ik ook..Kunnen we die schim niet gewoon laten en dan gewoon wegrennen naar de vrijetijdsruimte en dat iedereen daar nu gewoon zit? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ik ben even weg]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Ik stopte met doelloos rondjes te rennen in de vrijetijdsruimte en plofte neer. "1 championnetje, tralalalala, 2 championnetjes traaaaalalalala, 3 championnetjes tralalalala, 4 championnetjes traaaaaalalalala" zong ik uit verveling.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik werd wakker en liep de vrijetijdsruime in. Cat stond over champignonnetjes te zingen en ik grinnikte. 'Heb honger.' zei ik tegen haar. Ik bedacht me dat Alex me nog geen eten had gegeven wat hij wel zou doen. Ik zei het tegen Cat. 'Zal ik het hem heel lief vragen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    Ik begon trek te krijgen en liep naar de vrijetijdsruimte. Ik keek de ruimte in en zag dat zo beetje iedereen er zat. Wat een drukte.. Ik ging op een rustig plekje staan, bij het raam.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik ben er weer, maar moet over ongeveer een uurtje weg want dan heb ik training]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ali Jones

    Ik zat een beetje verveeld spelletjes te spelen en muziek te luisteren op me iPod als Derek binnenkomt. 'Hoi,' zeg ik tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Cat reageerde niet en ik liep naar een jongen toe die bij het raam stond. 'Derek toch?' vroeg ik aan hem. Hij knikte wat afwezig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    Toen ik naar het raam liep zei Ali nog hoi. Ik mompelde hoi terug. Ik snapte alleen niet waarom ze opeens hoi zei. Toen ik bij het raam stond kwam er een meisje. 'Derek toch?' vroeg ze. Ik knikte en keek weer naar buiten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Oooh Alex !" riep ik na mijn geweldige championnenlied. "Alexje !" riep ik plagend. "Waar ben je ?" riep ik nog steeds rustig. "ALEX KOM HIER !" gilde ik bang. Hij zou wel komen om een bange meisjeskreet te beantwoorden.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik stond nog steeds naast Derek. Ik verveelde me dus probeerde ik een gesprek met hem te starten. 'Dus..' probeerde ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ali Jones

    Ik zie dat Derek niet begrijpt waarom ik hoi tegen hem zeg. Ik sta op en loop naar hem toe. 'Is het zo raar als ik hoi tegen je zeg?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    Het meisje bleef staan. Waarom? 'Dus..'
    ik zuchtte. 'Wie ben jij?' vroeg ik zonder mij om te draaien. net toen ik dat gezegd had liep Ali naar me toe. 'Is het zo raar als ik hoi tegen je zeg?' Nou draaide ik me eigen wel om. 'Je noemt me een vuile hond. Je zegt sorry en vraagt wat je kan doen om het goed te maken. Ik vertel je wat je kon doen en je noemt me ongesteld? Vind je het gek dat ik het raar vind!'

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 17:24 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Samuels

    'Jezus Cat, doe rustig ik zit gewoon hier hoor,' zeg ik terwijl ik me ogen op me mobiel gericht houd, 'en nee je krijgt geen eten!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    'Ik ben Destiny maar noem me maar Des.' Ali kwam roetsj door ons gesprek ik grinnikte. Ik liep terug. En plofte neer naast Alex. Ik pakte mijn bb en opende dan maar...twitter? Ik tweete dat ik het niet zo een verschrikkelijke plek vond enzo.


    The duty of youth, is to challenge corruption.