• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sam Tipton

    "Waarom die je dit eigenlijk ? Oh wacht, je traint ons, haha grappig, ik ben hier weg" zei ik sarcastisch. Dat trainen was een grapje maar dat weggaan was waar.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Mila trapte the guy? Ninja shit mens. Ik ging naar Sam die zwaar adem haalde. Toen ik me omdraaide kwam die ninja dude op ons af. Ik probeerde mijn gave's uit en het werkte een doos met bestek vloog richting die ninja. Jammer genoeg ontweek hij het.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    'Ik grom wanneer ik wil,' gromde ik en liep met tegenzin met dr mee. 'Waarom moet ik mee?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Annabella 'Bella' Roberts | Kan aura's lezen.
    Ik hoorde geschreeuw uit de kelder, liep richting de hal en bleef daar staan. Daar zag ik twee verschijningen naar de kelder lopen. "Wat is er aan de hand?" vroeg ik rustig.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 16:07 ]

    Ali Jones

    'Ik grom wanneer ik wil,' gromt hij. Ik rol met me ogen. 'Waarom moet ik mee?' 'omdat die schaduw creep Sam heeft ontvoerd en die zit nu in de kelder en dan kan een sterk iemand misschien wel van pas komen en dan heb ik liever jou mee dan Alex,' ratel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vervolg Madison
    Ik gromde en sloeg Mila hard op haar kaak waardoor ze een soort van gelanceerd werd en tegen een paar matrassen aan beukte. Ik richte me weer op Sam. Ik greep haar bij haar keel en gooide haar tegen de muur. Er was niets met haar aan de hand. Maar toch moet ik door gaan. Alsof ik haar dood wou hebben.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Annabella 'Bella' Roberts | Kan aura's lezen.
    Het zal wel gevaarlijk zijn.. Ik liep terug, op de tast, en ik ging in de hoek van de hal op een bank zitten.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Sam trok mij en Mila mee naar buiten. 'Gaat het?' vroegen we toen we buiten stonden. Nog steeds voelde ze alles wat die creep voelde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [hoe kan het dat sam 2 andere naar buiten trek terwijl madison Sam weg mieterd?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja vraag ik me ook af xD]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Kan er ipv ontvoering de volgende keer iets anders komen? Want telkens bij de ontvoering snap ik er geen snars meer van en loopt alles door elkaar heen o-O]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sam Tipton

    "GENOEG !" schreeuwde ik toen ik tegen de muur werd gegooid. Ik stormde op de ninja persoon af en schopte hard in zijn maag. Hij kromp in elkaar waarna ik hem vloerde en rustig op hem ging zitten. "Les nummer 1, sla nooit een meisje" zei ik nog altijd wit van woede.

    [ Sam was al buiten ze liep al weg stond ero_O]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik snap het neit meer. Mila...is wel weg? die is buiten ofzo? kon het neit meer aan? Uhh...Ski[p maar weer is wat ik zei snap er helemaal niks meer van.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [okee dus ze zitten nu nog gewoon in de kelder en Sam heeft de ninja gevloerd toch?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered