• Na lang nadenken, heb ik toch besloten om dit verhaal te gaan uitwerken met niemand minder dan Tokio Hotel. Tokio Hotel verdwijnt een beetje op Quizlet en wordt naar mijn mening helaas overspoeld door Justin Bieber en One Direction. Zelf miste ik het enorm en heb weer oude Tokio Hotel verhalen gelezen die natuurlijk vol zitten met: romantiek en drama. Ik heb zelf weer het virus van schrijven te pakken en liet daarom mijn fantasie weer op papier komen. Dus dit verhaal is voor de mensen, die de romantische Tokio Hotel verhalen toch wel een beetje missen! ;)



    Definitie Tomboy:
    Een `tomboy` is een vrouwelijk persoon die zich gedraagt volgens de geslachtsrol die aan mannen wordt toegeschreven.
    Kenmerkend gedrag zijn het dragen van jongenskleding en interesse in traditioneel mannelijke zaken.


    Zelf heb ik er heel veel plezier aan om dit verhaal te schrijven, dus ik hoop dat jullie er net zoveel plezier aan beleven om het te lezen en vergeet niet om een reactie te plaatsen, want daar hou ik van! ;3

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 0:19 ]

    Ik neem een abo, zeker weten!


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Wel jammer dat ze een beetje verdwijnen ja,
    maar ik hou ook van One Direction, dus niets te klagen haha.

    Btw ; Ik neem abo.:Y)


    Tell me about it, stud.

    Dank jullie wel!<3

    Oooh, finally!
    Ik mis de 'oude' quizlet, toen het allemaal TH was.

    Abo for sureee.


    We could go so far with our minds wide open.

    Tomboy: Proloog.
    Tomboy part one: My new roommate.
    Tomboy part two: Kiss.

    Vanmiddag ben ik lekker de hele middag vrij, dus dan plaats ik een nieuw deel! (:

    FINALLY. I LOVEEEEEE YOU.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik vind je cover alleen niet bepaald passen bij een tomboy :'3.


    i put the fun in funeral