• Ja, dat lees ik nu net op Tumblr en zo en nu wil ik het toch wel weten. Wtf, is er gebeurd? Er staat dus dat Zayn en Louis een "whiplash" of zo hebben, geen idee wat dat is, omg faal. Niall een hersenschudding en dat Harry en Liam ongedeerd zijn, holy fuckkkk.
    Oké, iemand met meer informatie, post alsjeblieft. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Misschien haalden ze hoeren op?


    Hahaha :')


    26 - 02 - '16

    Uneventful schreef:
    (...)

    Misschien haalden ze hoeren op?


    Dat denk ik niet aangezien sowieso Liam al een vriendin heeft en als ze dat zouden doen dan zou dat echt wel bekend worden aangezien de roddelpers maar al te graag zoiets zou willen vertellen


    Physics is awesome

    Dit schrijft trouwens iemand op Tumblr erover:
    "its not true!!! Plymouth, UK and Morristown, NJ, United States are on the opposition sides of the north Atlantic ocean, and harry and the band were meant to be at Plymouth, UK for their concert so they would have arrived at Plymouth, UK earlier today or even yesterday meaning he couldn’t possible have been driving on Route 80 between Morristown and Roswell. "

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat denk ik niet aangezien sowieso Liam al een vriendin heeft en als ze dat zouden doen dan zou dat echt wel bekend worden aangezien de roddelpers maar al te graag zoiets zou willen vertellen


    Sommigen doen dat wel, ook al hebben ze een vriendin. Gewoon zo'n one-night-stand of zo.


    26 - 02 - '16

    Dan zou het echt wel bekend worden


    Physics is awesome

    Niall!(huil)
    I'm going to kill you stupid car :((


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat denk ik niet aangezien sowieso Liam al een vriendin heeft en als ze dat zouden doen dan zou dat echt wel bekend worden aangezien de roddelpers maar al te graag zoiets zou willen vertellen


    Liam en Danielle? Hij gooit nooit zijn arm over haar schouder als ze samen zijn, het is altijd wel zij die dat doet. Nouja, ik zie Liam er niet vooraan dat hij zijn vriendin bedonderd maar toch. Het zijn 5 handsome guys die ook nog is rijk zijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    LiHaZaLoNi1D schreef:
    Niall!(huil)
    I'm going to kill you stupid car :((


    Stupid car? Srsly? Stupid CAR?!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Stupid car? Srsly? Stupid CAR?!


    HAHAHAHAHAHAH.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Evaporate schreef:
    Dit schrijft trouwens iemand op Tumblr erover:
    "its not true!!! Plymouth, UK and Morristown, NJ, United States are on the opposition sides of the north Atlantic ocean, and harry and the band were meant to be at Plymouth, UK for their concert so they would have arrived at Plymouth, UK earlier today or even yesterday meaning he couldn’t possible have been driving on Route 80 between Morristown and Roswell. "


    _O_


    26 - 02 - '16

    Uneventful schreef:
    (...)

    Stupid car? Srsly? Stupid CAR?!


    Leave the poor car alone! (baby)


    26 - 02 - '16

    Uneventful schreef:
    (...)

    Misschien haalden ze hoeren op?

    Mag ik vragen waarop dit in godsnaam slaat? Probeer je gewoon grappig te doen of wat? (krul)

    Hooligan schreef:
    (...)
    Mag ik vragen waarop dit in godsnaam slaat? Probeer je gewoon grappig te doen of wat? (krul)


    Stiekem vond ik het best wel even grappig (A)


    26 - 02 - '16

    Uneventful schreef:
    (...)

    Liam en Danielle? Hij gooit nooit zijn arm over haar schouder als ze samen zijn, het is altijd wel zij die dat doet. Nouja, ik zie Liam er niet vooraan dat hij zijn vriendin bedonderd maar toch. Het zijn 5 handsome guys die ook nog is rijk zijn.


    Ja maar ze hebben het aardig druk maar als jij dat graag wil geloven, dan is dat je goed recht


    Physics is awesome

    Hooligan schreef:
    (...)
    Mag ik vragen waarop dit in godsnaam slaat? Probeer je gewoon grappig te doen of wat? (krul)


    Naahh, dat was het eerste wat bij me opkwam. En ik zie sommige er wel voor aan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.