• Ja, dat lees ik nu net op Tumblr en zo en nu wil ik het toch wel weten. Wtf, is er gebeurd? Er staat dus dat Zayn en Louis een "whiplash" of zo hebben, geen idee wat dat is, omg faal. Niall een hersenschudding en dat Harry en Liam ongedeerd zijn, holy fuckkkk.
    Oké, iemand met meer informatie, post alsjeblieft. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Louis, Zayn & Niall hadden dus een whiplash en Liam & Harry hadden niks. Louis & Liam waren net een fifa spelletje aan het doen met de drummer van hun band

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 15:38 ]


    Physics is awesome

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dan moet je wel de film zien die uitkomt op 23 maart!


    Misschien ga ik daar wel heen, draait die dan gewoon in elke bioscoop?


    26 - 02 - '16

    Hoe komen jullie van 1D tot Twilight?
    On topic blijven? :W


    Cool, neat, swell -Cry

    Clubbed schreef:
    (...)

    Misschien ga ik daar wel heen, draait die dan gewoon in elke bioscoop?


    I hope so.
    Oké ik ga al weer ontopic hoor.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Paynelinson schreef:
    Hoe komen jullie van 1D tot Twilight?
    On topic blijven? :W


    I have no fucking idea.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Paynelinson schreef:
    Hoe komen jullie van 1D tot Twilight?
    On topic blijven? :W


    We hadden het over dat hoe heet dat nou weer, in iedergeval niet over twilight ^^


    26 - 02 - '16

    Paynelinson schreef:
    Hoe komen jullie van 1D tot Twilight?
    On topic blijven? :W


    Ze hadden het eerst over hypes op quizlet enzo


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ze hadden het eerst over hypes op quizlet enzo


    Yup.


    26 - 02 - '16

    Ik heb geen idee eigenlijk, blijkbaar is het waar. Goed dat ze ongedeerd zijn (:
    Wat ik overigens niet snap is dat mensen hier zo ongelofelijk kut op reageren. Als het jullie niet interesseert, blijf dan gewoon weg? En ja, toevallig krijgen zij meer aandacht want guess what; ze zijn misschien beroemd en mensen zoals ons niet? Als het jullie favo artiest was geweest hadden jullie net zoals ons gereageerd. Als je 1D niet kan hebben en je vind dit een ongelofelijk stom topic; gtfo. Ze vraagt het alleen maar, seriously. Zulke irritante mensen krijgen me echt pissed.

    En het auto-ongeluk is dus vannacht gebeurd als ik het goed had begrepen van Twitter. Vraag ik me toch echt af, waarom 1D s'nachts op pad is aangezien ze toch ook over dag ergens heen kunnen rijden maar misschien denk ik te simpel


    Physics is awesome

    Mensen die hier zo'n drama van maken, daar word ik pas pissig van.


    26 - 02 - '16

    Eyes schreef:
    En het auto-ongeluk is dus vannacht gebeurd als ik het goed had begrepen van Twitter. Vraag ik me toch echt af, waarom 1D s'nachts op pad is aangezien ze toch ook over dag ergens heen kunnen rijden maar misschien denk ik te simpel

    Misschien waren ze gaan feesten, lol? :')

    Eyes schreef:
    En het auto-ongeluk is dus vannacht gebeurd als ik het goed had begrepen van Twitter. Vraag ik me toch echt af, waarom 1D s'nachts op pad is aangezien ze toch ook over dag ergens heen kunnen rijden maar misschien denk ik te simpel


    Misschien haalden ze hoeren op?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb maar tot pagina 7 gelezen op mn telefoon, maar laat ik toch maar even reageren. Ik vind het nogal raar dat sommige mensen zeggen 'Het zijn maar 5 beroemde jongens die nog niet eens iets hebben, er sterven soms zelfs mensen bij auto ongelukken, en dat komt niet in het nieuws, zelfde geldt voor andere ongelukken. Waarom zij dan wel?' Sorry hoor, maar W T F. Als we élk ongeluk in het nieuws proppen is het nieuws heel de dag bezig. En elke dode bij ongelukken komen op het nieuws dus dat is echt totaal niet eerlijk. En laat het nou toevallig zijn dat die 5 beroemd zijn en ja, dan komt dat toevallig in het nieuws. Of nee wacht, NIET EENS IN HET NIEUWS. Tumblr en Twitter for fucks sake. So stop fucking crying over nothing. Ja, een whiplash is niet heel ernstig, al kan het wel ernstige gevolgen hebben. En denk even aan iemand waar je zelf fan van bent, hoe zou jij reageren als diegene een auto ongeluk had? Precies. Niet zoals je nu reageert. Oke? Oke.

    Oh, en laat ik even toevoegen, ben blij dat het niet ernstiger is dan een whiplash! (':

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 15:56 ]

    Hooligan schreef:
    Ik heb maar tot pagina 7 gelezen op mn telefoon, maar laat ik toch maar even reageren. Ik vind het nogal raar dat sommige mensen zeggen 'Het zijn maar 5 beroemde jongens die nog niet eens iets hebben, er sterven soms zelfs mensen bij auto ongelukken, en dat komt niet in het nieuws, zelfde geldt voor andere ongelukken. Waarom zij dan wel?' Sorry hoor, maar W T F. Als we élk ongeluk in het nieuws proppen is het nieuws heel de dag bezig. En elke dode bij ongelukken komen op het nieuws dus dat is echt totaal niet eerlijk. En laat het nou toevallig zijn dat die 5 beroemd zijn en ja, dan komt dat toevallig in het nieuws. Of nee wacht, NIET EENS IN HET NIEUWS. Tumblr en Twitter for fucks sake. So stop fucking crying over nothing. Ja, een whiplash is niet heel ernstig, al kan het wel ernstige gevolgen hebben. En denk even aan iemand waar je zelf fan van bent, hoe zou jij reageren als diegene een auto ongeluk had? Precies. Niet zoals je nu reageert. Oke? Oke.


    Ur my hero.


    26 - 02 - '16