• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Zes jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Stevie-Rae Ann McCallister - AnnieCresta.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Gayla Carson - Minnesota.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Alexandra Bellona Catherina Fernández - Enervatio. (Spaans)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:12 ]

    16+!!
    Alex Concol || Stranger
    Mike, een van mijn vrienden, greep haar vast voordat ze uit de bosjes kon ontsnappen. Ik sleurde haar mee aan haar zachte haren en ik smeet haar hard op de grond neer. 'En nu houden jullie haar vast.' Gromde ik boos naar de jongens. Ze deden braaf wat vroeg en ik kleedde haar uit. Ze probeerde zich los te wringen, maar mijn boys hielden haar te goed vast. Ze was naakt en ook erg mooi. Ik deed mijn broek uit en liep mijn Penis verschijnen. Ik grijnsde hij was altijd erg groot volgens veel meisjes. Ik duwde haar string naar beneden en ze deed snel haar benen bij elkaar. Ik duwde hem zonder veel moeite weer uit elkaar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Jane Nights
    Ik reken mijn blikje cola weer af. Ik loop naar buiten en opeens is Alexis weer weg en zijn de jongens ook nergens te bekennen. Ik loop naar het busje maar daar zit Alexis niet in. Ik wist dat ze niet in de winkel was, want daar kwam ik net vandaan. Ik liep het busje weer uit en liep naar Juléan en Dwayne. 'Hebben jullie Alexis gezien?' vroeg ik. Maar Juléan en Dwayne wisten het ook niet. Fijn, ik kon weer gaan zoeken. Ik liep weer verder en besloot om haar gewoon te gaan roepen. Ik was altijd al wel het wat ongeruste type. 'Alexis?! Waar ben je?' Riep ik.

    [Ik en Zaynatic hebben het afgesproken.. Even Alexis een lesje leren xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Okee, dan vindt Hailey haar gewoon niet ofzo haha :3]

    16+!!

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik probeerde te schreeuwen, maar een van die gasten hield mijn mond dicht. De tranen begonnnen over mijn wangen te stromen. Ik voelde hoe hij in me kwam, en begon te stoten. Een pijnlijk gevoel stak in me onderbuik, en ik voelde hoe hij uit me kwam. Hij kleedde zich aan, en rende toen met zijn vrienden weg. Ik hoorde hoe een auto hard wegreed, en besloot om me aan te kleden. Ik was aangekleed, en boende de tranen van mijn gezicht. Ik liep naar de bus en stapte in. "Waar was jij?" vroeg Juléan opeens.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 22:21 ]


    El Diablo.

    HurtedHeart schreef:
    [Ik en Zaynatic hebben het afgesproken.. Even Alexis een lesje leren xD]

    Jep, afgesproken. Helaas...


    El Diablo.

    16+
    Alex Concol | Stranger
    Ik begin ruw in haar te stoten. Ze was droog dus lekker pijnlijk voor haar. Ik ging steeds harder en dieper en ik voelde hoe lust me over nam. Ik voelde hoe ik klaar kwam en trok het balletje van haar mond af en rende weg nadat ik aangekleed was. We reden keihard weg. Zo nu de volgende chick zoeken die net zo makkelijk is als Alexis

    Julean Quinten Happle
    Opeens kwam Alexis aangelopen. Haar ogen waren rood, ze had dus gehuild, en in haar kleding zaten kleerscheuren. Bij haar been zat een beetje wit spul. Ik slikte. 'Waar was je geweest?' Vroeg ik haar. Ookal wist ik dat ze niet wou antwoorden. Ik wist wat er was gebeurt dat zag ik aan haar. Meestal had ze een grote bek en nu opeens poef een klein hulpeloos meisje. Ze was verkracht...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Jane Nights
    Na lang gezocht te hebben ging ik maar weer terug naar het busje. 'Jongens, ik kan Alexis nergens vinden,' zei ik zuchtend toen ik het busje in stapte. Maar toen zag ik Alexis in het busje zitten. 'Alexis, waar was jij?!' Vraag ik dan ook meteen. Dit beviel me helemaal niks, aangezien haar ogen dik waren en haar kleren gescheurd waren.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 22:34 ]

    dubbelpost xd

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 22:26 ]

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik zette mijn kin op mijn Knieen, en keek stil voor me uit. Zonder dat ik het doorhad stroomden de tranen weer over mijn wangen. Ik voelde hoe juléan naar me keek, en die anderen ook. Het maakte me niet meer uit, het leven maakte mij niet meer uit.


    El Diablo.

    Juléan Quinten Happle
    Ik wou het niet hardop zeggen dus ging ik het Sms'en.
    Laat het volgende sms'je aan niemand zien! sms ik haar snel en ga dan verder met de volgende
    Die jongens hebben je verkracht of niet? sms ik nadat ze het gelezen heeft. Ik bijt op mijn lip voor haar reactie.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Janu Nights
    Ik slikte even. Alexis zag er helemaal niet goed uit. Rustig ging ik naast haar zitten en wreef over haar rug heen. 'Het komt wel goed,' fluisterde ik. Ik had geen idee wat er aan de hand was, maar dat hoefde ik nu ook even niet te weten. Ik wilde gewoon dat Alexis wist dat ze er niet alleen voor stond.

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik lees het smsje als Hailey weer op haar plaats zit, Die jongens hebben je verkracht of niet?. Ik slik en reageer, Hoe weet jij dat?. IK voel me moe, dus ik vraag aan juléan of hij mijn kussen en deken wil pakken uit mijn koffer.


    El Diablo.

    Juléan Quinten Happle
    Hoe weet je dat? zegt ze terug via sms en vraagt me of ik een deken kan pakken en kussen. Ik loop naar de achterliep en sms terug. Je hebt kleerscheuren. Je bent schuw en huilt en ik ken jou je huilt alleen als iets ergs is gebeurt en ik zag een witte weg bij de binnenkant van je been. Toen je dichterbij kwam zag ik dat het sperma was. Je moet iets meer oppassen hoor Alexis. Hij had ook een pooier kunnen zijn en je naar een bordeel kunnen brengen sms ik dan terug. Ik loop terug met een glimlach en geef haar haar deken en kussen. Ik keek rond in het busje. 10 plekken om te zitten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [hihii. Ik ben terug van het zwembad. (: Hoelaat is het bij jullie guys? in de RPG dan?]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 23:03 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'