• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Zes jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Stevie-Rae Ann McCallister - AnnieCresta.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Gayla Carson - Minnesota.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Alexandra Bellona Catherina Fernández - Enervatio. (Spaans)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:12 ]

    Aimee Beaugarde

    Toen ik weer thuis kwam zag ik de auto van me moeder staan. Ik liep naar binnen, 'Hi mom!' ik maakte snel Grover's halsband los en liep naar de keuken waar me moeder stond. Ik besloot maar gelijk van wal te steken. Me ouders zouden me nooit laten gaan met een stel wildvreemden dus had ik maar een leugen bedacht, ik was er niet trots op maar ik wilde echt graag op wereldreis. 'Dus...mam. Je kent die jongen uit mijn klas, Marc, toch wel?' me moeder knikt. 'Nou het zit dus zo, toen hij vorig jaar op vakantie was in Amerika heeft hij daar een paar jongeren ontmoet en die gaan nu een wereldreis maken. Ze hebben nog een paar plekken over en Marc weet dat ik heel graag een keer op wereldreis wil en hij had aan hun gevraagd of ik mee mocht en dat vonden ze goed. Dus mam, mag ik mee?' Mijn moeder keek bedenkelijk. 'Pleeeaaaasee mom! I'm beging you!' Ik zette me allerliefste gezicht op. Mijn moeder zuchtte, 'nou vooruit dan maar,' 'thank you, thank you, thank you,' ik gaf me moeder blij een knuffel. Ik liep naar me kamer en ging op twitter.

    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne My parents gave me permission, so I can come with you : ) x

    Ik verstuurde de tweet snel en liet me achterovervallen op me bed. Een grote glimlach verscheen op mijn gezicht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dwayne George Robinson.
    "Engeland?" vroeg Gayla verbaasd en begon blij op en neer te springen. "Oh my god ik wil al zo lang naar Engeland, heb je die jongens daar ooit al gezien en dat accent" zei ze blij. "Haha, ik ben natuurlijk niet goed genoeg." zeik ik met een grijns. "Al zijn de Spaanse en Portugese jongens ook niet mis maar ik heb geen idee hoe de mensen in Sint Maarten er uit zien" vervolgde ze haar commentaar. Ik moest lachen, zulke nieuwsgierige en vrolijke mensen moesten we hebben. Ik zag dat Juléan aan kwam rijden en wenkte dat ik ging vertrekken. Hij knikte en ik duwde het gaspedaal in. "We gaan op wereldreis!" schreeuwde ik door het busje en zette de radio harder. Meteen daarop hoorde ik mijn BlackBerry piepen en pakte hem vast ik had een tweet van Aimee en mijn hart maakte een sprongetje.
    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne My parents gave me permission, so I can come with you : ) x
    Yes! Ging er in mijn hoofd om. "Mensen, Aimee, een meisje uit Engeland gaat ook mee." zei ik opgewekt en stuurde een tweet terug:
    @ThisIsDwaye: @mynameisAimee: Great! We go to an airport, then we going fly to St. Maarten's first and then we fly back to the airport in Amerika and than fly we with the car to England. See you there. I'll keep you posted. :)
    Ik legde mijn BlackBerry snel weg en hield mijn beide handen aan het stuur.

    [Ik moet zo gaan, even naar de winkel. En daarna moet de computer uit. Ik zit te lang op de pc.. :S
    Naja, ik spreek jullie wel weer. Laterzz!]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 15:15 ]

    Alexis Roselynn Lopez

    "Mensen, Aimee, een meisje uit Engeland gaat ook mee." zegt Dwayne opgewekt, ik kreun. Kom op, we kennen haar niet eens. Wie weet zeker dat het wel een meisje is? Whatever, Ik ga toch alleen maar feesten.


    El Diablo.

    Dwayne George Robinson.
    Nadat ik had verteld dat Aimee ook mee gaat, kreunde Alexis luid. "Nou, sorry? Ik mag toch ook mensen meenemen?" vroeg ik. "Had ik maar niet moeten gaan Twitteren." grapte ik en sloeg een straat in.

    Gayla Carson
    "Listen, als we in Londen zijn, een hoelang blijven we daar en twee jullie kunnen doen wat jullie binnen maar ik ga naar het Emirates Stadium" zeg ik besluit ik.
    Misschien zie ik daar nog wel een knappe voetballer maar mijn eerste missie is een t-shirt van Ramsey te pakken zien te krijgen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Hailey Jane Nights
    Ik keek op toen Dwanye 'Mensen, Aimee, een meisje uit Engeland gaat ook mee.' riep. Dat was best cool. Dat er iemand mee zou gaan van een ander land. Ik keek even naar Alexis die luid kreunde. Waarom had ze er zo'n problemen mee? 'Alexis, wat maakt het nou uit? Misschien wordt het wel veel leuker dan je denkt,' zei ik vriendelijk. Ik pakte mijn blackberry en ging op twitter.
    There we go, on a world trip! (: Tweete ik.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 15:36 ]

    Gayla Carson
    "Lieve, lieve meest geweldige Hailey wil je als we in Londen zijn alsjeblieft mee naar het Emirates Stadium?" vraag ik zo lief mogelijk en zet mijn puppy ogen op.
    Als Hailey de bewaking afleid kan ik Aaron Ramsey eindelijk vertellen hoe Awesome hij is, een grijns komt op mijn gezicht.
    Ik ga misschien gewoon Aaron James Ramsey ontmoeten, als Hailey meegaat.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Alexis Roselynn Lopez

    'Alexis, wat maakt het nou uit? Misschien wordt het wel veel leuker dan je denkt,' zegt Hailey. "Wat maakt het ook uit, ik ga alleen feesten, maar de eerste lekkere jongen gaat mee!" zeg ik grijnzend. Ik was nou eenmaal de jongensgek van dit busje. En dat konden ze nou eenmaal niet veranderen. Ik lach, inderdaad. De eerste en beste lekkere jongen is van mij!


    El Diablo.

    Hailey Jane Nights
    Ik grinnikte even om Gayla. 'Ja tuurlijk, ik heb toch niet echt een idee wat ik allemaal ga doen. Dat zie ik daar wel. Maar ik ga dus met jou sowieso mee,' zei ik glimlachend. Ik vond het wel leuk om met Gayla naar dat stadium te gaan. Ook vond ik het niet zo leuk voor Gayla als ze alleen moest. En ook al had ik niet zo veel met het Emirates Stadium, het kon leuk worden. Ik moest even lachen om Alexis. 'Ja, zo iets dacht ik wel,' zei ik met een lachend ondertoontje. Iedereen wist hoe Alexis was. Totaal jongensgek.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 15:52 ]

    Amanuel Abdul Gisimi.

    'I'm going to the internet café, then I come back.' Zeg ik, geef mijn moeder een kus op haar wang en loop blij weer richting het internetcafé. 'Hoeveel keer ben ik nou al heen en weer gelopen?' Vraag ik me af als ik het internetcafé binnenstap. 'Here I'm, again' Zeg ik en ga weer achter de computer zitten. Wanneer hij is opgestart, log ik weer in op twitter en kijk naar de wereldwijde tweets. 'There we go, on a world trip! (:' Tweet er iemand.
    @AmanuelSmile: Travel you with someone who is called Juléan?

    Tweet ik naar haar. Ik denk zomaar van niet, maar je kan het altijd vragen toch?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hailey Jane Nights
    Ik hoor een ping geluidje van mijn blackberry afkomen en zie dat het twitter is.
    @AmanuelSmile: Travel you with someone who is called Juléan? is er naar mij getweet. Mijn mond viel bijna open. Hoe kon hij dat nou weten? Ik kende hem niet eens. Snel tweete ik wat terug.
    @ItsHaileyx: Actually, I do. How did you know? Tweet ik terug naar hem.

    Gayla Carson
    "Yeah" zeg ik en pak mijn iPhone, @YeahGayla: We are going on a world trip and to the Emirates Stadium, i was never this happy before. Tweet ik en ga verveeld door de tweets van The wanted heen.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 15:59 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Ik ververs de tweets en zie dat er eentje naar mij is gericht.

    @ItsHaileyx: Actually, I do. How did you know?

    Oke dat is weird. Hoe weet ik dat? Ja, goeie vraag.

    @AmanuelSmile: I didn't know that. I read that you went on world tour and he did that too, so I thought maybe they travel together?

    Tweet ik terug. Eigenlijk ben ik wel blij dat mijn opa me engels heeft geleerd, anders was ik nu gewoon dik aan het falen en begrepen ze het niet. Laat staan, als ik geen engels kon, was ik niet in aanraking gekomen met Juléan. Ik klik op haar profiel en kijk naar haar profielfoto. Ze is best knap. Best knap? Best wel erg knap. In iedere geval knapper dan de meeste meiden hier. Ik drukte op 'follow' zodat ik haar volgde.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 16:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 19:37 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey Jane Nights
    Ik grinnikte even om de reactie van Gayla. Daarna richtte ik meer weer terug op twitter. Ik zag dat de jongen weer gereageerd had op mijn tweet naar hem.
    @AmanuelSmile: I didn't know that. I read that you went on world tour and he did that too, so I thought maybe they travel together? Dat had hij dan goed gedacht. Maar dat bracht mij bij een andere vraag aan hem. Ik stuurde hem weer een tweet terug.
    @ItsHaileyx: You thought it right (: So how do you know Juléan? Because you're not from the USA right? tweete ik terug. Ik had het ook aan Juléan kunnen vragen. Maar die reed achter het busje aan. En ik was nu toch met die Amanuel aan het praten. Ook zag ik dat hij me gevold had. Ik twijfelde even, maar besloot om hem daarna maar terug te volgen.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 16:15 ]