• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Zes jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Stevie-Rae Ann McCallister - AnnieCresta.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Gayla Carson - Minnesota.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Alexandra Bellona Catherina Fernández - Enervatio. (Spaans)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:12 ]

    Hailey Jane Nights
    Ik grinnikte even. 'Ik zei dat het leuk was, je eindelijk in het echt te zien,' herhaalde ik even. Maar nu hij zo uit zijn gedachten was geschud, wilde ik wel eens weten waar hij aan dacht. 'Waar dacht je aan?' vroeg ik vriendelijk. Ik was best wel nieuwsgierig.

    Alexis Roselynn Lopez

    "Demano?" zei ik zacht, whatever ik snapte er toch niks van. Ik trok me los, en pakte mijn handdoek. Ik vouwde mijn shirt in mijn handdoek, en stopte het in mijn tas. Ik deed mijn shirt aan, en besloot om in mijn bikinitopje te lopen. Het was hier ook echt warm. Ik stak weer een sigaret aan, en keek rond. Mijn ogen richten zich weer op de jongen, waarom hield Juléan me nou weg. Het was een aardige gast.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:55 ]


    El Diablo.

    [even vraagje, hoe laat is het ongeveer in de rpg? op sint maarten dan? dan weet ik ook ong. hoelaat het in engeland is als ik tijdsverschil heb uitgerekend. ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Demano is dus die achternaam van die Tante xD niet Juléans echte achternaam. Zijn tante is de rijkste vrouw van St. Maarten]
    Juléan Quinten Happle
    Ik zag Alexis weer kijken naar die jongen ik liep op haar af en ging bij haar zitten. 'Alexis. In dit land Sint Maarten word veel criminaliteit gebruikt alles doen ze hier om geld te verdienen. Ze hebben hier ook vrouwenhandel en aan zijn blik te zien was hij een Pooier. Je moet oppassen met Flirten je kan zomar verkeerd terecht komen.' Zei ik tegen haar terwijl ik de jongen bekeek. Ik verloor hem niet uit het oog.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Informatie.
    Tijd: Het is rond negen uur 's avonds..
    Waar: De meesten staan op het strand.
    Weer: Het is ongelofelijk heet, zo'n achtendertig graden.
    Waarschuwing: In sommige delen van de zee zijn haaien.

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Ze grinnikt even en herhaalt wat ze net zei. Ik glimlach even en wrijf met mijn linker hand in het zand. 'Waar dacht je aan?' Vraagt ze vriendelijk. Kxt, nu moet ik dus alweer liegen. 'Ik dacht aan alle landen waar we heen zouden kunnen gaan' Verzin ik snel en kijk haar aan. Wanneer ik naar haar ogen kijk, moet ik even denken aan mijn zusje. Hun ogen lijken sprekend op elkaar. In mijn ooghoek propt zich wat water op en vormt zich een traan. Ik veeg hem weg en kijk naar de zee.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Camille Carmen Rosario
    'ja ik ben Camille'antwoord ik op juléan. 'leuk om je weer te zien'antwoord ik toen hij weg liep.
    'en hoe heet jij eigelijk 'zeg ik tegen de jongen voor me.
    opeens kwamen er vlinders in me buik, ik ging lachen, ik vond hem echt knap.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Hailey Jane Nights
    'Ik dacht aan alle landen waar we heen zouden kunnen gaan,' zei Amanuel. Ik grinnikte weer. 'Ja, we hebben heel wat mooie landen op ons lijstje staan,' zei ik. Ik kon wel begrijpen dat hij daar aan zat te denken, in het busje had ik ook bijna niks anders aan mijn hoofd. Even later zag ik dat hij een traantje weg pikte. 'Gaat het wel?' vroeg ik bezorgd. Ik had geen idee wat er met hem was.

    SomeMusic schreef:
    Informatie.
    Tijd: Het is rond negen uur 's avonds..
    Waar: De meesten staan op het strand.
    Weer: Het is ongelofelijk heet, zo'n achtendertig graden.
    Waarschuwing: In sommige delen van de zee zijn haaien.


    [haha dan heb ik niet veel te zeggen want dan is het in engeland rond 3 uur 's nachts]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amanuel Abdul Gisimi.

    'Gaat het wel?' Vraagt ze bezorgd. 'Ja,' Antwoord ik en zucht even. 'Jou ogen lijken sprekend op die van mijn zusje' Zeg ik dan maar. 'Ik had je toch over haar verteld?...' Vraag ik, omdat ik het even was vergeten of ik het nou tegen Juléan zei of tegen Hailey, of tegen allebei. 'Ja ik ben Camille' Hoorde ik achter me. Onze rondleidster heette dus Camille.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dwayne George Robinson.
    "Ja, ik ben Camille." antwoordde ze op Juléan. "Leuk om je weer te zien." merkte ze nog op, maar Juléan liep al weg. "En hoe heet jij eigenlijk?" vroeg ze aan me. "Mijn volledige naam is Dwayne George Robinson, maar jij mag me Dwayne noemen." zei ik met een knipoog. Helaas kon ik het weer niet laten om haar te versieren. Ik ben en bleef een charmeur.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:14 ]

    SomeMusic schreef:
    Informatie.
    Tijd: Het is rond negen uur 's avonds..
    Waar: De meesten staan op het strand.
    Weer: Het is ongelofelijk heet, zo'n achtendertig graden.
    Waarschuwing: In sommige delen van de zee zijn haaien.


    [ er zijn alleen haaien langs de boeien , maar baby haaien komen wat dichrerbij maar die doen niks. ben zelf in Sint Maarten geboren :p ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Alexis Roselynn Lopez

    'Alexis. In dit land Sint Maarten word veel criminaliteit gebruikt alles doen ze hier om geld te verdienen. Ze hebben hier ook vrouwenhandel en aan zijn blik te zien was hij een Pooier. Je moet oppassen met Flirten je kan zomaar verkeerd terecht komen.' zegt Juléan. Nouja hij heeft familie hier, dus hij zal het wel weten. "Juléan, zijn hier nog gave clubs?" vroeg ik. Ik had zin om vanavond helemaal los te gaan.


    El Diablo.

    Hailey Jane Nights
    'Ja. Jou ogen lijken sprekend op die van mijn zusje. Ik had je toch over haar verteld?' vroeg Amanuel. Ik schudde voorzichtig mijn hoofd. Hij had me niks verteld over zijn zusje. Maar ik wist nu al wel, dat het een gevoelig onderwerp was. Ik hoopte maar dat het goed ging met zijn zusje.

    LovingLoser schreef:
    (...)

    [ er zijn alleen haaien langs de boeien , maar baby haaien komen wat dichrerbij maar die doen niks. ben zelf in Sint Maarten geboren :p ]


    [Er staat toch ook 'in sommige delen'? ; )]