• Justin Bieber (17) liet afgelopen woensdag tijdens een dagje in Venice Beach, Californië niet alleen een ontbloot bovenlijf zien, de tienerster kwam ook met een nieuwe tatoeage op de proppen. Onder zijn zwemshort kwam het hoofd van Jezus tevoorschijn op zijn linkerkuit.

    De Canadese zanger werd op de gevoelige plaat gezet, terwijl hij lol aan het trappen was en push-ups deed in het gezelschap van onder andere zijn vader, Jeremy Bieber, en een schare vrouwelijke fans in bikini, die maar al te graag op de foto wilde met de popster.

    Het is niet de eerste keer dat de tienersensatie zich heeft laten tatoeëren. Justin heeft ook al de naam Jezus in het Hebreeuws op zijn torso staan evenals een afbeelding van een vogel op zijn linkerheup.

    Bron.

    Nou, wat vinden jullie van zijn nieuwste aanwinst? (cat)


    Let it come and let it be

    Ebenezer schreef:
    Arme Jezus.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    RainbowDay schreef:
    Ik ben geen bieber fan, maar zelf zo'n tatoeage ga ik eerder als een grapje zien :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caesar schreef:
    Heiligschennis.:Y)
    & vinden jullie ook niet dat de richting waarin het hoofd kijkt een beetje raar is? O_O


    Uhu ;P mijn reactie daarover staat ook al in et topic ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Één ding: LOL!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Justin, ik hou van je enzo. Maar eh.. Nee.
    Hij begint zich zo slecht te kleden, die 'oorbellen' of wat het ook mogen zijn en nu die Jezus tattoo..?
    Justin jongen, waar ben je mee bezig? (cat)

    Ik vind het echt niks.
    Iedereen uit mijn klas is het daar mee eens...


    Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper, like a skyscraper

    ZACK schreef:
    Tja, als hij dat nu mooi vindt. Hij moet er mee rondlopen, hé.


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Howl schreef:
    Grapje zeker?:W


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Oh whut, denkt hij nu dat hij de opvolger is van jezus? Of een heilige? __0__

    OT: Ik vind het vreselijk. Maar ja, ik vond JB altijd al kud. :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    O.o tja, uhm eigenlijk vind ik het best wel slecht


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Sinds wanneer is hij een Christen? o.o


    Hij maakt Jezus echt ter schanden...
    Ik denk dat hij later echt spijt krijgt van al zijn tattoo's


    =

    xLermaniac schreef:
    O.o tja, uhm eigenlijk vind ik het best wel slecht


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik vind sowieso woorden beter dan afbeeldingen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Like wtf is this

    moet hij zelf weten
    wie weet heeft hij zo zn redenen x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.