• Justin Bieber (17) liet afgelopen woensdag tijdens een dagje in Venice Beach, Californië niet alleen een ontbloot bovenlijf zien, de tienerster kwam ook met een nieuwe tatoeage op de proppen. Onder zijn zwemshort kwam het hoofd van Jezus tevoorschijn op zijn linkerkuit.

    De Canadese zanger werd op de gevoelige plaat gezet, terwijl hij lol aan het trappen was en push-ups deed in het gezelschap van onder andere zijn vader, Jeremy Bieber, en een schare vrouwelijke fans in bikini, die maar al te graag op de foto wilde met de popster.

    Het is niet de eerste keer dat de tienersensatie zich heeft laten tatoeëren. Justin heeft ook al de naam Jezus in het Hebreeuws op zijn torso staan evenals een afbeelding van een vogel op zijn linkerheup.

    Bron.

    Nou, wat vinden jullie van zijn nieuwste aanwinst? (cat)


    Let it come and let it be

    ik vind het zelf niet mooi, maar het is zijn keuze. als hij er gelukkig van word (:


    lost in confusion, like an illusion

    Wtf mensen heb is wat respect, die kerel laat teminsten tonen dat hij echt gelovig is. Ga hem niet afkraken, iedereen zijn eigen keuze ja?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    xbieberconda schreef:
    ik vind het zelf niet mooi, maar het is zijn keuze. als hij er gelukkig van word (:


    - The last look back is black -

    Janeiro schreef:
    Wtf mensen heb is wat respect, die kerel laat teminsten tonen dat hij echt gelovig is. Ga hem niet afkraken, iedereen zijn eigen keuze ja?



    Iedereen z'n eigen mening toch?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."


    Past niet helemaal bij dit topic maar wel bij het hele JB gebeuren.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 19:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    xDesire schreef:
    (...)


    Iedereen z'n eigen mening toch?


    het kan ook zo lieve schat

    xbieberconda schreef:
    ik vind het zelf niet mooi, maar het is zijn keuze. als hij er gelukkig van word (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jottem.


    ars moriendi

    Hastings schreef:
    Justin, ik hou van je enzo. Maar eh.. Nee.
    Hij begint zich zo slecht te kleden, die 'oorbellen' of wat het ook mogen zijn en nu die Jezus tattoo..?
    Justin jongen, waar ben je mee bezig? (cat)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik vind het maar niets, al ben ik een fan. Maar ik respecteer zijn keuzes. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Prim schreef:
    O Justin, waar ben je mee bezig(no_chears)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Prim schreef:
    O Justin, waar ben je mee bezig(no_chears)


    Inspiration can hit you any time

    iets te veel tatoeages..


    yolo haha

    Het is jammer van zn lijf ja maar ga ff ergens anders haten ofzo, ga naar one direction forum. ;s

    - bericht aangepast i.v.m. schelden

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 feb 2012 - 22:14 ]


    Believe.

    phenomniall schreef:
    O Justin, waar ben je mee bezig(no_chears)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    biebersbutt schreef:
    haters kanker lekker op ofzo, het is jammer van zn lijf ja maar ga ff ergens anders haten ofzo, ga naar one direction forum. ;s

    scheld niet met vreselijke ziektes. je weet niet wat dat met iemand kan doen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."