• Yeah! Topic 3!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:34 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [OW LOL. Dank je :W]

    Rebecca.

    'Alles kits, Bruna?' vroeg Hagrid en klopte haar met zijn vrije arm op haar schouder. Ze keek van mij naar Hagrid, van Hagris naar madame Plijster en toen weer naar mij. 'Wat is er gebeurd?!' vroeg ze hysterisch en keek naar het gapende gat in mijn been.
    'Niks, Bruna, niks, ga slapen, alsjeblieft-' zei ik maar Hagrid begon al te praten.
    'Nou, Evana heb een zware nacht...' zei hij en klopte mij op mijn schouder. 'Ze mot naar de ziekenzaal, hopen dat't daar beter gaat.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [wow, kort termijn-geheugen... ik was ff totaal vergeten hoe Hagrid mensjes ook alweer begroette...]

    Bruna Luanne

    'Wat?!' ik voelde me echt hartstikke schuldig. Rebecca had mij gered en is uiteindelijk zelf het slachtoffer geworden! 'Ik ga mee,' zei ik beslist en ik liep achter ze aan naar de ziekenzaal. 'Het spijt me zo, Rebecca! Het is allemaal mijn schuld. Je redde mij en werd vervolgens zelf het slachtoffer!'

    [Srry, weinig inspi voor mezelf... wow, dat klinkt vaag]

    Andromeda Zwarts

    Ik was druk in de weer met Gabrielle, Sophie, James en Lily. Ze waren erg aardig en ik begon mezelf af te vragen of ik zelf misschien niet beter in Gryffindor had gepast...
    'Wat deden jullie daar eigenlijk net?' vroeg ik aan Sophie. Ik vermoedde wel iets... ik had de laatste tijd gemerkt dat Remus altijd met volle maan naar buiten ging. Ik vermoedde dat die een weerwolf was en was van plan het nog aan Sirius te vragen ter bevestiging. Maar gek genoeg vergat ik dat altijd wanneer ik de jongens weer tegenkwam. Misschien zou ik nu wel antwoord krijgen, wie weet.

    [Hihi, grappig.]

    Rebecca.

    'Het is jouw schuld niet, het is niemands schuld. Je was op de verkeerde plek op het verkeerde moment, net als ik,' zei ik en plukte aan mijn panty die inmiddels honderden ladders bevatte. 'Jij kon hier echt niks aan doen.' voeg ik eraan toe en Hagrid beent met grote passen weg. Ik val om maar land met mijn hoofd op zijn schouder. Ietwat nukkig laat ik me op een bed zetten en trek ik de panty van mijn - toch al blote - benen af.
    'Het is gevaarlijk 's nachts in het verboden bos. Dat probeer ik mensen al jaren duidelijk te maken, maar Sev luisterde niet...'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Evana Lexie Morson
    Langzaamaan werd ik weer een mens. En zwaar hysterisch. Ik had iemand gebeten! Zoals Remus mij gebeten had! Ik had iemand gemaakt zoals mij! Ik begon bijna the hyperventileren. Ik kon niet terug naar school. Ik zou het niet kunnen verdragen. Ik negeerde mijn wond. Toc


    Tijd voor koffie.

    Remus

    Versuft word ik wakker op de natte bladeren in het bos. Ik wrijf over mijn hoofd, waar ik een warme en kleverige vloeistof aantref. Great.
    'Au,' murmel ik, en ik sta op.
    Godsamme, wat doet mijn rechterbeen pijn. Gebroken, denk ik. Ik herinner me vaag iets van mijn val vannacht, en strompel naar het kasteel, aangezien er niemand is om me te vergezellen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gabrielle Winona Monroe

    'Ja, wat is er eigenlijk gebeurd?' viel ik Andy bij. Sophie maakte een gebaar naar me en ik begreep al meteen wat ze daarmee bedoelde. 'Oh...' zei ik. 'Wat? Wat is er?' vroeg Andy. 'Ehm...' probeerde ik maar Andy gaf al antwoord: 'Het gaat om Remus, nietwaar? Hij is een weerwolf,' zei ze ietwat spijtig. 'Hoe weet je dat?' vroeg James verbijsterd. 'Ik ben Sirius' nicht. Ik ga veel te vaak met jullie om om dit over het hoofd te kunnen zien,' ze zuchtte. 'Gaat het wel goed met hem?' vervolgde Andy. 'Dat weten we niet. Maar nu je het toch al van Remus weet, kunnen we meteen ook zeggen dat Evana er ook een is,' haar ogen werden groot en ik zag een mengeling van afschuw, medelijden en verdriet in haar ogen. 'Ja geweldig, Gaby! Zeg het maar tegen iedereen,' zei James geirriteerd. 'Ja, wat maakt het uit! Ze weet het toch al van Remus dus dan kan ze het net zo goed ook van Evana weten,' snauwde ik.

    Lily Evers
    "Uhm, ik ga maar eens doei" zeg ik en loop richting het kasteel.
    Ik loop op mijn tenen richting de kerkers en ga voor de ingang van de slyterhin leerlingen kamer.
    Ik hoop dat er een Slytherin snel deze kant op komt zodat ik kan vragen of ze Sev willen roepen, ik wil weten wat er in het bos is gebeurd.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Rebecca

    De hele nacht had ik liggen zweten op de ziekenzaal. Mijn been was verbonden en ik zat in een rolstoel, ik had mijn pyjama nog aan. Het was zo'n typische pyjama met borduurseltjes van sterren. Ik rolde de ziekenzaal door en rolde de gang op, waar ik Fred tegenkwam. Hij keek eerst geschokt, maar besloot me toen verder te duwen.
    Op een gegeven moment, toen ik hem alles had uitgelegd, kwamen we aan bij de gang van Slytherin waar ik Lily zag. Fred was inmiddels gaan rennen met de rolstoel - wat eigenlijk best wel cool was - en botste bijna tegen haar op.
    'Hoi Lily!' zeg ik vrolijk tegen het meisje. 'Wie zoek je?' vraag ik aan haar en lach haar vrolijk toe. Mijn been ziet er afzichtelijk uit, maar ik voel me al een stuk beter nu Fred bij me is.
    'Waarom kijk je zo benauwd?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Evana Lexie Morson
    Ondanks mijn hysterie kon ik na een tijdje weer helder nadenken. Toen drong het besef door. Ik ging niet meer terug. Ik kon het mezelf niet vergeven. Ik had een stuk béén van iemand op. Ik moest overgeven.

    Na een tijdje trok ik verder het bos in. Niemand zou me kunnen vinden. De wond op mijn arm was opengesprongen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 18:46 ]


    Tijd voor koffie.

    Severus

    Aangezien ik toch niet kan slapen en ik klaarwakker ben, sta ik maar op, en glij in mijn ongeveer versleten pantoffels. Ik gaap, en loop de gang op, waar ik bijna tegen Rebecca en Fred opbots.
    'Hoi,' zeg ik met een verwrongen glimlach.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 18:58 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Remus

    Als ik een stukje loop door het bos, zie ik opeens Evana lopen. Ik strompel zo vlug ik kan op haar af, en kom naar haar toe.
    'Hoe ging het?' vraag ik gelijk, en kijk naar de schrammen op haar arm. Ik trek een pijnlijk gezicht.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rebecca.

    'O, Hallo Severus!' zeg ik opgelaten en vergeet even wie hij ook al weer is. Fred kijkt me bedenkelijk aan en knijpt steeds harder in de rolstoel waardoor op een gegeven moment zijn knokkels wit zien. 'Lekker geslapen?' vraag ik hem en kijk hem - nog steeds - uiterst vriendelijk aan. Ik besef me pas nu dat ik er verschrikkelijk uit zie en trek mijn pyjama verder over mijn benen.
    'Lily zocht je, ze wilde weten wat er in het bos was gebeurd. Ik vertel het haar wel.' voeg ik eraan toe en Fred rijdt met me weg.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    James
    'Oke nu weet ze het.' zei hij en stond en liep richting het bos. James zocht een teken van leven en hoorden mensen praten.
    'Hallo? Remus... Evanna? Zijn jullie daar?' hij liep verdet het bos in en zag ze. Hij liep erheen en ze keken beide zijn richting.
    'Jullie weten zeker wat jullie hebben gedaan of niet soms.' zei James met een scheve glimlach.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    "N-nee James. D-dat was ik. Remus... Remus deed het niet." ik moet huilen. De tranen stromen over mijn wangen, maar snikken doe ik niet. Ik ga echt niet meer terug. "L-laat me gewoon met rust!" roep ik, huilend, en ik ren de bossen in. Na een tijdje lukt het me de 2 jongens achter me te laten. Ik had een voorsprong. Ik kijk om, maar ik zie alleen nog donker bos.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 19:23 ]


    Tijd voor koffie.