• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Chapter 19: Wacht tot deze vol is!
    __________________
    ______________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 23:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sam


    Ik kijk snel naar Amy, als ik hoor wat Donna vraagt. ''Dat verteld Amy je wel'' zeg ik en ik kijk naar Amy.

    Amy


    ''Nou, ik weet waarom Isabelle zo goed was. Ze heeft namelijk drugs geberuik. En als je het niet geloofd, vraag het aan More, en aan Lilly ze heeft zelf bekend.'' zeg ik pijnlijk maar vol wraak.

    [ehm lilly is weer in et lokaal]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ nou en xD, wel ja zeggen als Donna het vraagt ;D]

    [nee:P]
    Lilly
    Ik kromp weer inelkaar toen ik ging zitten. Ze kon hard slaan. Ik luisterde even naar de andere. Ik pakte mijn spiegeltje uit mijn tas en kek naar mijn wang. Het was aardig dik en blauw aan het worden. 'Meneer?' ik keek evn naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Drugs!" vraag ik met een enorme grijns. "Welke?"
    Ik kijk naar Amy ze heeft er moeite mee. Ook meneer More kijkt serieus. Ik begin te lachen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [eingelijk moet ik al slapen miaar mijn broer is bnee met ouders en zijn baas dus ik luster af voor wanneeer ze komen.xD dus alsi k weg ben(zip)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sam


    ''Ja wat is er Lilly?'' vraag ik, ik moet me wel even wakker schuden in mijn gedachte.

    Amy


    ''Dat doet er niet toe! Ze heeft vals gespeeld en nu is ZIJ de nieuwe cheer'' zeg ik met tranen in mijn ogen. En ik wend mijn hoofd af.

    [Hoe oud ben je?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ okeeeeeeee :D]

    Lilly
    'Mag ik iets van ijs halen het wordt erg dik' zeg ik terwijl ik mijn natte meuk eraf haal

    [ik?? 14 bijna 15(yeah) nog 3 months]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ 14 proba]bly

    Sam


    ''Natuuelijk Lilly. Gaat het eigenlijk wel, doet het veel pijn?'' vraag ik een beetje bezorgd, want ja het is wel mijn leerling.

    [ik ben op stakingsdag geboren 4 aprilxD why btw>>??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    'Het gaat' zeg ik en sta voor ijs te halen. Evenlater kom ik met een theedoek vol ijs op mijn wang terug en ga weer zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Waarom moet jij eigelijk dan zo vroeg naar bed? Toen ik 14 was hoefde ik pas half 10 naar bed.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.