• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Chapter 19: Wacht tot deze vol is!
    __________________
    ______________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 23:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ Ja kell waarom? >=)]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 20:47 ]

    [wahha omdat je me anders sochtend om kwart voor 7 niet wilt meemaken:Y)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ xD ]

    [geheheheh ik weet het is vroeg vinden de meeste maar ik ben gewend om vroeg te slapen.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik kijk Amy vol ongeloof aan.
    "Zit je er zo erg mee dat Isabelle de nieuwe Cheer is? Wel of geen Drugs ze was toch wel goed en zij is nu een van de cheers. Dan neemt ze maar bij elke training Drugs in. Dat maakt mij niet uit." zeg ik tegen Amy. "En het doet er trouwens wel aan welke drugs."
    Ik geef Amy een knipoog


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Okay. Lol. Hervat de RPG maar weer. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [mega droog okay. lol]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [more reagerer. i want joy molre more and more]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy


    ''Oh my god dit meen je niet. Dat hoort niet dat je drugs in gaat nemen, alleenmaar om beter te worden. Mischien is ze wel vreselijk en alleenmaar goed met drugs, en dan keuren jullie het nog goed ook?!'' slaak ik hysterisch uit.

    [ hoezo je zij niks?]

    lilly
    ámy rustig' zei ik zacht. Ik kormp een paar keer inelkaar als mijn wang bewoog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [gheheheheheheeheheh ik snpa hem niet]:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy


    ''Nee niks rustig! Er had een andere winares kunnen zijn! Mischien wel dat onzeker meisje; Lisa. ZE deet het zo goed en bijna niemand klapte want iedereen had alleen maar oog voor mevrouw High.'' zeg ik boos.

    Lilly
    Ik zuchte even. 'Amy ik begrijp je oké' zei ik moeizaam en tranen sprongen in mijn ogen. 'men waar heeft zij zo hard leren slaan' zei ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy


    ''Mischien wil ze mij wel eens zien slaan dan pas vraag je je af 'men waar heeft zij zo hard leren slaan'.''zeg ik heel woedend.