• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Chapter 19: Wacht tot deze vol is!
    __________________
    ______________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 23:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'wat kanik nu met mijn wang doen het bonst en steekt heel erg en imijn oog ok' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Korte samenvatting? :Y). Kan ik gewoon verder gaan met Charlotte en Irial waar ik gestopt was?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    "Ze is flauw gevallen," zegt ze zacht.
    Ik knik begrijpend.
    "Waarom help je haar dan niet?" vraag ik voorzichtig.
    "Ik ben trouwens Donna. Ik weet niet of ik me al had voorgesteld."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Normaal gezien wel (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Amy

    ''Wat ben jij een ongelofige trut'' spuug ik haar na, en ik loop pissig het lokaal uit.

    [ik ga doeg otto tomoorow cowboys


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Waarom help je haar dan niet?"
    "Omdat meneertje daar het allemaal beter weet."
    "Ik ben trouwens Donna. Ik weet niet of ik me al had voorgesteld."
    "Mary," zeg ik met een geforceerde glimlach.
    "Ik ben haar beste vriendin."
    Denk ik toch.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ Wil je alsjeblieft geen off-topic doen, het is namelijk heel irritant voor de andere Lovingly ;')]

    Gancanagh schreef:
    [Korte samenvatting? :Y). Kan ik gewoon verder gaan met Charlotte en Irial waar ik gestopt was?]

    [Volgens mij wel, ik heb niets meer met Michael gedaan dus met Charlotte sowieso.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ dooeei]

    Gancanagh schreef:
    [Korte samenvatting? :Y). Kan ik gewoon verder gaan met Charlotte en Irial waar ik gestopt was?]


    Met Irial kun je doorgaan, charlote weet ik niet, maar Lilly Isabelle en Amy hebben ruzie omdat Isabelle drugs heeft gebruikt, en dat is het nu zowel een beetje. Oja Isabelle heeft Lilly geslagen. En amy heeft Donna vertelt dat Isa drugs heeft genomen maar Donna vind het juist grappig.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    "Mary," zegt ze met een geforceerde glimlach.
    "Ik ben haar beste vriendin."
    "Als je haar wilt helpen kan ik Michael wel weghalen." zeg ik lachend en ik wiebel met mijn wenkbrauwen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik denk dat ze hem nu liever heeft dan mij," mompel ik en kijk naar mijn handen die op mijn schoot liggen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna
    "Ik denk dat ze hem nu liever heeft dan mij," mompelt ze.
    "Hallo!" zeg ik hard.Ik verlaag mijn toon.
    "Je bent haar beste vriendin.Dat zeg je net zelf."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Ja, dat wel..."
    Ik kijk haar even aan.
    "Doe wat je niet laten kan," zeg ik met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.