• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Chapter 19: Wacht tot deze vol is!
    __________________
    ______________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 23:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    'Is dit een beetje een chille school?' vraag ik terwijl ik bij ze ga zitten.


    26 - 02 - '16

    André.

    "Verhuisd, ik weet hoe dat is." Zeg ik en kijk naar Levi die nog onderste boven op de tak hangt. "Geen idee we zijn ook net nieuw."

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 17:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [lil reageerde op vorige pagina. ben btw wel wat huiswerk aan het maken kwam erachter dat volgende week 2 gedichtverslagen en 2 boekverlsagen moet inleveren]:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quincy
    'Het is beter dan die buurt waar ik eerst woonde' mompel ik terwijl ik naar het meisje kijk. Ze houdt iets tegen haar wang.


    26 - 02 - '16

    (allemachtig ik heb steeds iets maar steeds verandert het)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André.

    "Je kijkt wel vaak naar dr hé." Grinnik ik en spring uit de boom, waarna ik behendig op mijn voeten terecht kom. "André Sean Stenvers." Zeg ik en steek mijn hand uit, terwijl ik met mijn andere hand mijn extra donkere bril weer goed voor mijn ogen zet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Terwijl ik mijn vierde sigaret opsteek kijk ik naar het tafereel in de boom en onder de boom. Ik zucht diep, Lilly. De drie jongens lijken mij wel aardig maar waarschijnlijk hebben ze nu al een oordeel over mij. Ik blaas de rook in kringetjes mijn mond uit.

    Michael
    Rustig slenter ik naar het Glee lokaal. Binnen zit Mary nog bij Charlotte. Ik loop op hun af.
    "Heb je de dokter al gebeld?" vraag ik aan Mary en ik glimlach naar haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [xD Typ dan sneller. :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    ik laat me zelf uit de boom vallen en blijf op het gras liggen waar ik terecht kwam


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (moet wel aan het tempo wennen)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Quincy
    'Ik kijk gewoon graag naar meisjes' zeg ik met een grijns. Ik schud zijn hand. 'Quincy. Noem me maar Quince' Ik werp nog een blik op een ander meisje dat ik ergens verderop zie staan. 'Coole bril by the way' zeg ik als ik me weer tot Andre gewend heb. Even later hoor ik een plof naast me, de andere jongen is ook uit de boom.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 17:16 ]


    26 - 02 - '16

    Lily
    Ik kijk even naar de jongen die uit de boom valt of springt. En dansen zal ook niet slimj zijn fijn. Isa waar ben je? smste ik haar en verzaond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quincy
    'Zeg... Hoe lang hebben we eigenlijk nog pauze?' vraag ik.


    26 - 02 - '16

    André

    "DAnk je, heb er nog meer." Zeg ik en glimlach. "Ow dat is Levi, hij is niet zo een prater." Zeg ik en kijk richting Levi die zich in het gras laat ploffen. "Niet, het is geen pauze volgens my, de school is over half uur ofzoiets uit."

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 17:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    'Dus jij bent Levi?' vraag ik. 'Aangenaam, ik ben Quincy. Noem me maar Quince'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16