• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Chapter 19: Wacht tot deze vol is!
    __________________
    ______________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 23:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [er is nog niks gebeurd. zei dracy btw toe ik online kwam. ze is btw een nieuw personage aan eht aken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik heb een hoop gemist, wat is er allemaal gebeurt? Ik heb namelijk niet eens meegekregen dat Mary of zo mee ging doen]


    26 - 02 - '16

    [ow tsja ik zal wel even doorsturen wat ik zelf weet.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oke. Ik ga dan waarschijnlijk een nieuw personage aanmaken, een jongen waarschijnlijk.]


    26 - 02 - '16

    Levi

    ik sta doelloos te staren naar de foto die ik achter op de wand van mijn kluis had geplakt, het is een foto van toen ik jong was met mam. De enige foto die ik van haar heb. Ik doe mijn capuchon over mijn hoofd en kijk op het blaadje met de roosters.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Lilly
    Ik zie een onbekende jongen staan die er aardig uitziet. 'hoi ben je nieuw?'i k kijk hem even vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi

    'hoi ben jij nieuw?' vraagt een meisje die opeens naast me opgedoemd was. Ik schrik en kijk haar even stil aan. "J-ja ik ben nieuw, ik ben Levi leuk je te ontmoeten"


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Lilly
    'Lilly aangenaam. Moet ik je helpen met de wegwijzen?'ik kijk hem aan. hij zag er aardig maar verlegen uit. Met de icepack tegen mijn wang en in mijn hand mijn tas keek ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    HEAVYMETAL schreef:
    [Ja, dat wil ik ook wel ^^ En ik ga een nieuw persoontje aanmaken denk ik omdat de personages die ik had telkens er buiten vallen ;x]

    [maak een vriendin voor Donna! Kunnen we samen bitchen!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    'Nee dat hoeft niet ik vind het wel' ik sla mijn kluisje dicht en merk nu pas de icepack tegen haar wang. 'Wat is er gebeurt? dat je dat ding draagt?'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bailas schreef:
    (...)
    [maak een vriendin voor Donna! Kunnen we samen bitchen!]
    [noooooooooooxD haha. omg ik heb megabuikpijn(huil)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik grinik even als hij izjn kluisje dicht sloeg. dan ziet hij mijn icepack en vraagt ernaar. 'Ehm ben geslagen'zeg ik uiteindeljik maar. 'Ik moet even terug naar Glee. hopelijk krijg je het leuk hier' wens ik hem toe en pak mijn jas. Moeilijk zwaai ik even en loop terug naar Glee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (het is de tijd van de maand xD )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [jep(huil)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Zwijgend staan Michael en ik onze sigaretten weg te roken. Ik trap de mijne uit en pak een nieuwe uit het pakje. Jointjes geven toch meer voldoening. Ook Michael trapt die van hem uit.
    "Waarom riep je mij?" vraagt hij terwijl hij ook een nieuwe pakt.
    "Voor Mary," reageer ik alsof het niets is. "Charlotte is haar beste vriendin en jij deed zo bot tegen haar. Daarbij is bio nou niet echt je beste vak."
    Michael steekt zijn sigaret aan en knikt instemmend.
    "Misschien moet je naar haar toe gaan." zeg ik na een tijdje als ik mijn derde sigaret uittrap.
    Michael loopt op me af.
    "Je deed dit alleen voor Mary toch?"
    "Ja." zeg ik en ik tover een glimlach op mijn gezicht.
    Michael drukt een kus op mijn wang.
    "Jij blijft mijn beste vriendinnetje." sluit hij ons gesprek af en hij slentert naar binnen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."