• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Chapter 19: Wacht tot deze vol is!
    __________________
    ______________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 23:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Awh, jammer :(. Maar oké, ik ben morgen vroeg uit, dus kan smiddags ook komen. :) Tot morgen dan hé.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Waarom zou God je straffen?" vraagt ze serieus.
    "Ik maakte een grapje, Mims," grinnik ik zacht.
    Mocht ik echter wel in god geloven dan kon ik wel een paar redenen opnoemen.
    Ondertussen komt er een verpleger het lokaal binnen. Hij wil me rechthelpen en ik kijk hem verbaasd aan.
    "Doe het hier maar," zeg ik vastberaden, waarop ik weer wil gaan zitten.
    "Juffrouw, het zou beter zijn dat je meegaat naar-"
    "Ik ga niet!" zeg ik hard waarop ik ga zitten "Je doet het hier."
    De man lijkt er niet tegen in te durven gaan en terwijl ik wat plaatselijke verdoving krijg grijp ik Mary's hand stevig vast. Net zoals Michael zei voel ik er niets van, maar ik voel me veiliger zo. Wanneer de verpleger klaar is bedank ik hem en bied hem mijn excuses aan.
    "Wil je me helpen het bloed uit mijn haar te krijgen?" vraag ik zacht aan Mary.

    Irial

    "Irial," is zijn antwoord terwijl hij me diep in de ogen kijkt. Ik hou zijn blik even vast en kijk dan naar de plek waar zijn hand op mijn borstkas ligt.
    "S-stop," zeg ik zacht.
    Zelf laat ik mijn hand onder zijn t-shirt vandaan glijden en leg het gewoon op zijn rug. Ik sluit mijn ogen en slik even voor ik hem terug aankijk. Als ik hier al zo opgewonden van raak dan vraag ik me af wat de toekomst in petto heeft. Dit heb ik nog nooit voorgehad.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 12:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik moet op stage, ben klaar om half 6]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "S-stop." Zegt hij zacht terwijl hij even zijn blik naar mijn hand op zijn borstkast laat gaan. Ik haal mijn hand langzaam onder zijn t-shirt vandaan en kijk hem aan. Zelf haalt hij zijn hand ook onder mijn t-shirt vandaan en legt hem dan weer op mijn rug. Hij sluit zijn ogen even en kijkt me dan weer terug aan. "Zal ik van je af gaan?" Vraag ik en kijk hem weer aan. Ik vind het niet erg, wel jammer, maar ik doe wat hij wilt, en wat ik zelf wil. En als hij wilt dat ik stop, stop ik vanaf nu meteen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Als ik Online ben, stuur me gerust een PB, als je wilt RPGen. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lilly
    Met een opgezwolle dikke blauwe wang en een half dicht traand oog liep ik terug naar Glee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Lieverd ik heb geen characters om te reageren ;) w8 ik maak wel iemand aan. :P Moet je even wachten okay! ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [wahahha oke ik wascht. maar isa kan tog komen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jha maar die durft even niet. :P Zal ik jongen of meisje aanmaken, ik heb zelf liefste jongen.]]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ja een jongen]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi

    Ik kom uit de kamer van de directeur, ik vind het altijd zo vervelend als ze zo'n talk geven over hoe mooi hun schoon is. Ik kijk op het blaadje en loop naar mijn kluisje, Ik doe hem open en prop een paar boeken erin die ik nog niet nodig heb.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Lilly
    Ik vroeg me af waar Isa zou zijn. Vast en zeker de toiletten. Ik besloot even mijn jas te gaan halen uit mijn kluisje en liep met mijn icepack tegen mijn wang gedrukt erheen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [samenvatting?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ja, dat wil ik ook wel ^^ En ik ga een nieuw persoontje aanmaken denk ik omdat de personages die ik had telkens er buiten vallen ;x]


    26 - 02 - '16

    [SAmenvatting, ik weet niet waar Donna voor het laatst was, maar veel is er niet gebeurd. ;) Je kunt hervatten waar je was, de laaste bel gaat toch zo dus dan is de school uit. :})


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.