• Jaah kienders, ik heb eindelijk eens wat meer respect nodigen waarom? Wel, dat zal ik jullie eens snel vertellen [/Ik klink Plop wel >,<]

    Je weet dat alle ToHo fans respect willen hebben hea? Wel dat wil ik ook van jullie, de ToHo fans want ik vind het niet meer knnen. Nu zullen jullie denken van, waar heeft die het over? Wel, ik ben een beetje ToHofan-af en nu meer into andere groepen zoals Zornik. Maar ook Rihanna en die shit vind ik goed. Als ik dat hier laat blijken zijn er van die dombo's die beginnen zeggen van; 'Eikes! Rihanna/Zornik/... zuigt!' En waarom? Omdat ze 1 keer ToHo misschien hebben beledigd. En dan willen jullie, ToHo-Fans respect hebben van mij? Als jullie zo tegen mij doen denken jullie dan dat jullie respetc van mij of een ander krijgen? Denk het niet hea! Ik wil even veel respect als jullie maar daa denken jullie niet eens aan. Jullie willn respect omdat jullie ToHo-Fan zijn? Wel ik wil respect omdat ik Rihanna/Zornik goed vind! Denk daar maar ff over na.

    Annelies heeft gesproeken.

    iedereen heeft zijn eigen smaak van muziek ik heb wel mijn mening over andere artiesten maar ik zou het niet egt zo van die is dom ofso want dat zou ik nooit zeggen tegen een fan


    Gustav<33333 KimxGustav = KimxGeorg en KimxBill

    Hmm, ben het met je eens :Y)
    Maar ik vind o.a. Rihanna niet goed, of ze nu enthousiast over hun is of dat ze hun haat.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jaah okay dat je hu niet goed vind ben ik mee akkoord maar jullie wilen als ToHoFans respect hebbe van andere mensen en dus willen ik en de rest die ToHo iets minder vinden dat ook. Ik scheld ToHo niet uit omdat ik er zelf nog wel wat fan van ben maar er zijn vele TH-Fans die zeggen dat ze respect nodig hebben maar andere mensen gewoon niet respecteren en hun idolen uitschelden zoals bij mij Zornik.

    Iedereen heeft toch een andere smaak. Ik vind het helemaal niet erg dat je ook van andere zangers/zangeressen/bands houdt. Je moet toch niet fan zijn van een iemand. Ik hou misschien niet zo van Zornik maar ik respecteer het wel dat je van hen fan bent.

    x


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Waarschijnlijk zijn er u mensen die zeggan van; Wat kan die LOLLIPOPx zagen!
    Achjah, fine for them ^^ Ik zaag nu eenmaal graag.

    Waarschijnlijk zijn er u mensen die zeggan van; Wat kan die LOLLIPOPx zagen!
    Achjah, fine for them ^^ Ik zaag nu eenmaal graag.


    xD ik ben ook soms erg lastig^^.


    Gustav<33333 KimxGustav = KimxGeorg en KimxBill

    Hmmm, Hoezo jij ALTIJD gelijk hebben -_-''
    Nee, Je hebt gewoon zupper gelijk,, Ik luister de latste tijd ook niet aleen th meer, en dan ben ik volgens mensje,, geen th fan meer :S


    Dunno ><

    Okay maar Rihanna zuigt live gewoon. En ach tsjaa ieder zijn eigen smaak he. Anders heb je maar geen respect ofzo voor me en ik ken zornik eiegnlijk niet eens. n_n


    I do not hook up.

    Okay volgens mij kwam ik heel bot over wat ik eigenlijk wil zeggen. Ik heb geen respect nodig om mezelf te wezen n_n


    I do not hook up.

    Neej lief, Rihanna zuigt misschien in live maar houd dat dan voor jezelf en kom daar dan niet mee aar mij zeiken. Ik had gister een titel nodig voor een serie waar Zornik ff in meespeelt komt er zo iemand die weet wie dat is zo zeggn; Misshien xZORNIKZUIGTx

    Ofzo...:)

    Met die smyley erachter >,<

    Neej lief, Rihanna zuigt misschien in live maar houd dat dan voor jezelf en kom daar dan niet mee aar mij zeiken. Ik had gister een titel nodig voor een serie waar Zornik ff in meespeelt komt er zo iemand die weet wie dat is zo zeggn; Misshien xZORNIKZUIGTx

    Ofzo...:)

    Met die smyley erachter >,<

    XD
    Okay sorry maar eigenlijk vind ik dat best wel grappig :$ [/sorry]
    Maar okay ik vidn Rihanna live echt zuigen vooral op de vma ;D En eigenlijk hou ik het niet voor me nee :Y) Voor de rest is ze goed maar dat is ook alles (:


    I do not hook up.

    mee eens. n_n'

    Amen..?


    No growth of the heart is ever a waste

    .. het zal allemaal wel. Iedereen wil respect maar respect is iets wat ik ouwtjess *met grijs haar en een krukkie xD* geef en de jongeren of leeftijd genootjess moetenhet verdienen. Ik ga bijv. hitler ook geen respect geven ofwel :P


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    wat slaat dat nou weer op :S
    iedereen heeft zijn eigen muzieksmaak en daar hoef je echt geen respect van andere af te dwingen hoor :S