• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 20: Topic 20, door Bailas.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    "Ik zit in 5B. Jij?" vraag ik aan Philip. Ik trap mijn sigaret uit en laat leun tegen de muur aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael
    Samen met Pablo slenter ik naar binnen. Vanuit het Glee lokaal hoor ik piano geluid. Ik ga op een bankje tegenover het lokaal zitten. Pablo volgt mijn voorbeeld. Samen zitten we zweigend naast elkaar. Toch kan ik hem feilloos aanvoelen. Aan zijn glazigblik in zijn ogen zie ik dat hij aan Donna denkt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Pas wanneer ik klaar ben merk ik dat Mary haar arm om mijn schouder geslagen heeft. Ik veeg de tranen met de rug van mijn hand weg en zucht. Dan kijk ik haar glimlachend aan.
    "Ik ga even wat frisse lucht halen, ben zo terug. Speel zelf ook wat," zegt ik zacht waarna ik een kusje op haar wang druk.
    Ik sta op en wandel rustig naar buiten. Wanneer ik Michael zie zitten ga ik op zijn schoot zitten.
    "Hey Romeo," fluister ik in zijn oor waarna hij ook een kus op zijn wang krijgt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk haar even na en laat mijn vingers over de toetsen glijden, zonder ze in te drukken. Ik denk even na en begin twijfelend een liedje te spelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Hey Romeo." fluistert Charlotte en ze drukt een kus op mijn wang.
    "Gaat het weer." vraag ik aan haar terwijl ik aan haar haar zit.
    Naat me staat Pablo op.
    "Ik ga naar Donna," meld hij en hij slaat me op mijn schouder.
    "Later!" roept hij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Gaat het weer?" vraagt hij terwijl hij met een lok haar speelt.
    Ik knik glimlachend. Als Pablo opstaat merk ik pas dat hij naast Michael zit. Met de melding dat hij naar Donna gaat vertrekt hij.
    "W-waren jullie aan het praten?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Quincy
    Ik sta op en ga weer onder de boom zitten. Ik pak een appel en neem er een grote hap uit.


    26 - 02 - '16

    Michael
    "Waren jullie aan het praten?" vraagt ze zachtjes.
    "Ben je jaloers?" vraag ik met een grijns op mijn gezicht.
    "We hebben geen woord gewisseld, we hebben gezoend, nou goed?." Zeg ik lachend.
    "We hebben gerookt. Dat is alles en niet zo jaloers want daar houd ik niet van. We waren alleen vrienden weet je nog? "


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Quincy
    Ik kijk naar twee jongens en een meisje. Het meisje zit bij een van de jongens op schoot. Ik glimlach als ik er naar kijk. Het leek me een heerlijk gevoel om een vriendinnetje te hebben.


    26 - 02 - '16

    Donna
    Ik zie Pablo naar me toe lopen. Hij drukt een kus op mijn wang.
    "Prinses." zegt hij zachtjes.
    "Euh, Pablo dit is Philip." stel ik hem voor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Ho kalm aan Cassanova," zeg ik terwijl ik mijn handen in de lucht hou.
    "Ik vroeg gewoon of je met Pablo aan het praten was omdat ik wilde weten of ik jullie onderbroken had."
    Dan trek ik een wenkbrauw op en kijk hem met een uitdagende grijns aan.
    "Maar als je met Pablo wilt zoenen, mij niet gelaten hoor."
    Ik geef hem lachend een stompje op zijn arm.
    Heel handig vermijd ik het onderwerp 'Donna'.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "So don't you bring me down, today," beeindig ik het liedje en ik sluit even mijn ogen. Ik hoop dat niemand het gehoord heeft. Ik neem mijn tas en sta op. Straks sms ik Charlie wel dat ik weg ben ofzo. Ik loop naar buiten, wuif even naar Charlie, open de deur en voel de frisse lucht in mijn gezicht slaan. Ik zie een jongen alleen zitten en ik loop naar hem toe.
    "Hoi," zeg ik vriendelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Quincy
    Ik glimlach. 'Hoi' antwoord ik.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:00 ]


    26 - 02 - '16

    Mary

    Met een glimlach steek ik mijn hand uit.
    "Mary. Mary Elizabeth Santiago." Ik spreek mijn volledige naam plechtig uit en lach even.
    "Mag ik er even bij komen zitten?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik begin te lachen.
    "Pablo zoent als de beste, teder maar toch wild!" lach ik.
    Ik druk een kus op Charlotte's mond.
    "Toch geef ik de voorkeur aan jou." zeg ik lachend.
    "Maar we zijn 'gewoon' vrienden toch?' vraag ik.
    "met extra's?" fluister ik in haar oor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."