• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 20: Topic 20, door Bailas.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [maari k kan nog een paar min.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik lach naar André.
    "Ik sla deze uitnodiging af maar jij bent te minste wel gezellig." zeg ik lachend.
    "En jullie?" ik kijk naar de twee andere. "Jullie merken nog wel wie jullie tegen jullie hebben. Fijne dag nog en geniet van je schooltijd." Ik lach lief en knipoog naar de jongens.
    Ik draai me om naar Lilly.
    "Ja?"
    Pablo en Michael willen weg lopen.
    "Gewoon blijven staan, jullie komen het toch wel te weten."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    lilly
    Ik trek evean een wenkbrauw omhoog. J ahet doet pijn maar dat hoeft zij niet te weten. 'waarom kan het jou helemaal niks uitmaken dat door dat drugs gedoe een ander helemal kapot is. ' vroeg ik. "je hebt geen geveoelns' mompelde ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (André is er niet bij! XD die staat binnen bij Maya )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Levi

    'Pff Trut' Mompel ik en laat mezelf uit de boom vallen, met een koprol kom ik op de grond zonder iets te breken. Ik pak mijn tas en leun tegen de boom aan met de tas over mijn schouder


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Donna
    "Het maakt mij niets uit. Sowieso cheerleading is een moment opname presteer je twee keer slecht wordt je er zonder pardon uit geknikkerd. Dat Jess drugs gebruikt moet ze zelf weten net als de consecenties. Daarbij weet zowel Amy als jij als de rest dat Amy niet tweede is. Het spijt me zeer maar Amy is hoe dan ook teleurgesteld. Ze moet zich erbij neer leggen." Ik kijk naar Lilly en excuseer me.
    Ik draai me om en loop naar een van de jongens. Het was niet goed hoe ik begon.
    "Hi!" zeg ik.
    "Jullie hadden gelijk ik was een beetje opgefokt. Ik ben Donna. Jij?" vraag ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [lilly go's tot morgen. moet tot 10 over vier dus rond half 5 online eten online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LIly
    'geveolloosmonster' spuugde ik in haar richting. Ik pakte mijn spullen en liep weer naar school


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (wacht effe er staan best wat jongens hier dus welke is welke en wie praat je mee XD )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    (wacht effe er staan best wat jongens hier dus welke is welke en wie praat je mee XD )

    [ik praat met Donna, staat er boven :'), tegen jou want de rest reageert niet meer.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik wacht op Elise :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Tja ik ook dan kan ik weer met Michael!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (Okay Lol)

    Levi

    Het meisje wie we stonden te pesten draait zich om en loopt naar me toe en zegt 'Hi! Jullie hadden gelijk ik was een beetje opgefokt. Ik ben Donna. Jij?'
    Ik kijk haar raar aan 'Ik heet Levi'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Donna
    Ik verstar even bij de naam Levi. De tranen beginnen te branden in mijn ogen.
    "Shit! Shit! Shit!" roep ik hard en de tranen beginnen te stromen.
    "Het ligt niet aan jou." stel ik de jongen gerust.
    Pablo rent naar me toe.
    "Prinses?" vraagt hij ongerust.
    "Mijn broertje, hij heette Levie." snik ik hard.
    "Sorry." verontschuldig ik me aan Levie.
    Pablo slaat zijn armen om me heen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
    "Komt goed Prinses."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    Ik kijk geshockt naar haar als ze opeens begint te huilen, ik heb geen idee hoe ik nu moet reageren, ik had nog nooit een meisje zien huilen. de meeste waren trots.

    Daar stond ik dan Versteent zonder dat ik wist hoe ik moest reageren


    "Find peace in who and what you are." — Saphira